Αναρτήσεις

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2023 ...

Εικόνα
Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται με την Ανάβαση Αχλαδόκαμπου. Στον ιστορικό και ενδιαφέροντα οδηγικά δρόμο της Πελοποννήσου, στην Π.Ε.Ο. Άργους Τρίπολης  που μέχρι πριν κάποιες δεκαετίες, ήταν ο κύριος οδικός άξονας της περιοχής. Το Αθλητικό σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. διοργανώνει στις 21 & 22 Οκτωβρίου τον έκτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων. Ταυτόχρονα εγκαινιάζουμε και την καινούργια ιστοσελίδα, www.achladokamposhillclimb.gr που είναι αφιερωμένη στον συγκεκριμένο αγώνα και θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που τον αφορούν. Ο αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών και στο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Οι αθλητές με αγωνιστικά αυτοκίνητα  όλων των κατηγοριών, από τα Iστορικά που αναβιώνουν αγωνιστικές μάχες παλιότερων δεκαετιών, τα σύγχρονα των ομάδων Ν,Α,R,Ε  μέχρι τα ''τέρατα'' των εκατοντάδων ίππων της Formula Saloon, θα διεκδικήσουν τα πολυπόθητα τρόπαια. Φέτος η διαδρομή της αν...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ...

Εικόνα
Δεν είναι μόνο τα 70 χρόνια Ιστορίας του Ράλλυ Ακρόπολις που γιορτάζονται φέτος. Δεν είναι μόνο τα μοναδικά σε όλο τον κόσμο στοιχεία, όπως η εκκίνηση από την Ακρόπολη των Αθηνών και οι διαδρομές στην Ελληνική φύση, με τα αμόλυντα τοπία που από μόνα τους αποτελούν έναν καλό λόγο επίσκεψης της χώρας μας.  Δεν είναι μόνο η ευκαιρία που δίνεται στους ιδιοκτήτες αλλά και στους φίλους των Ιστορικών αυτοκινήτων, να απολαύσουν τη συμμετοχή και το θέαμα των σπάνιων αγωνιστικών σχημάτων του παρελθόντος, τα οποία, στην Εκκίνηση από τον Ιερό Βράχο, στις προσεκτικά επιλεγμένες και οργανωμένες ανασυγκροτήσεις, στον πανηγυρικό τερματισμό στην Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης του 2023, την Ελευσίνα, θα αποτελέσουν μαζί με τα Ιστορικά αγωνιστικά Sporting, μια πραγματική «χρονομηχανή» εικόνας και ήχου, επιστρέφοντας στις δεκαετίες του ’60 και του ’70, τότε που το Ράλλυ Ακρόπολις εκτοξευόταν στο Ευρωπαϊκό Αγωνιστικό στερέωμα και «γεννούσε» τους Ελληνικούς θρύλους των αγώνων. Δεν είναι μόνο η σχεδί...

CUPRA DarkRebel ...

Εικόνα
Στην έκθεση του Μονάχου η CUPRA ανακοίνωσε ότι παρέδωσε παγκοσμίως μέχρι σήμερα περισσότερα από 150,000 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 60% σε σχέση με το 2022 και επιβεβαιώνει τη θέση της CUPRA ως μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη μάρκα στην Ευρώπη. Ακολουθώντας την επιτυχία της CUPRA, η SEAT S.A. σημείωσε ρεκόρ οικονομικών αποτελεσμάτων στο πρώτο εξάμηνο του 2023. Η εταιρία σημείωσε 371 εκατ. ευρώ λειτουργικά κέρδη,  468 εκατ. περισσότερα από την ίδια περίοδο την περσινή χρονιά. Αυτά τα αποτελέσματα τροφοδοτήθηκαν από τη συνεχή επιτυχία του CUPRA Formentor, το best selling μοντέλο στην κατηγορία του και το ηλεκτρικό  CUPRA Born, το οποίο διπλασίασε τις πωλήσεις του το 2023. Από την ίδρυσή της CUPRA έχουν πουληθεί πάνω από  400,000 αυτοκίνητα. Στην έκθεση του Μονάχου έκανε παγκόσμια πρεμιέρα το πρωτότυπο CUPRA DarkRebel, το μοντέλο που ξεπερνάει τα όρια του σχεδιασμού, της απόδοσης ακόμα και των ερωτημάτων για τον τρόπο με τον οποίο τα αυτοκίνητα θα σχεδιάζονται στο μέλλον για ...

Με 31 συμμετοχές στην Ιτέα ...

Εικόνα
Το myKTEO 10ο Φθινοπωρινό Ράλλυ διεξάγεται το διήμερο 30 Σεπτεμβρίου-1 Οκτωβρίου με επίκεντρο την πόλη της Ιτέας, έχοντας πεδίο δράσης ακροπολικές ειδικές διαδρομές. Ο αγώνας συγκέντρωσε 31 συμμετοχές και σίγουρα όσοι βρεθούν στο βουνό την Κυριακή θα απολαύσουν όμορφες μάχες στην τελευταία «στροφή» του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Οργανωτής του αγώνα είναι το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), ενώ ονομαστικός χορηγός είναι το myKTEO. Τον αγώνα στηρίζουν η Seajets, η Clevermedia και η Peugeot Γκάλλο Α.Ε., ενώ στο πλευρό των οργανωτών βρίσκονται η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Δελφών.                                             Οι 31 συμμετοχές στο μικροσκόπιο Οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης θα οδηγήσουν το Škoda Fabia Rally2 Evo που έχει στην κατοχή του ο οδηγός από τις αρχές του 2021 και ο αγώνας της Ιτέας είναι μιας πρώτης τάξεως ευκ...

Εν όψη του 44ου ...

Εικόνα
Το 43ο Ράλλυ Σπριντ Αχαιός περνά στην ιστορία, αφήνοντας μια γεύση για το τι θα ακολουθήσει στο 44ο Ράλλυ Αχαιός του 2024, το οποίο θα είναι αυτό που του αρμόζει, σε εντελώς νέα μονοπάτια. Ο αγώνας ξεκίνησε με τον Τεχνικό και Διοικητικό έλεγχο να πραγματοποιείται στις σύγχρονες και φιλόξενες εγκαταστάσεις της TOYOTA Γεωργαντάς – Μουστάκας, όπου μετά τις απαραίτητες διαδικασίες πήραν το οκ 36 πληρώματα να εκκινήσουν τον αγώνα της Κυριακής, με την Ειδική Χαλανδρίτσα να πραγματοποιείται 3 φορές. Τελικά 34 πληρώματα είδαν την σημαία εκκίνησης και 27 την σημαία τερματισμού, αφού οι πιο άτυχοι ήταν οι Παντελής Τζικόπουλος – Τάκης Πανταζόπουλος με Renault Clio και Θανάσης Καλογερόπουλος – Ελένη Βλαχαντώνη με Renault 5 δεν κατάφεραν να εκκινήσουν από μηχανικά προβλήματα. Με σύμμαχο τον ιδανικό καιρό για την εποχή, εκατοντάδες θεατές επισκέφθηκαν το Δημοτικό Διαμέρισμα Χαλανδρίτσα του Δήμου Ερυμάνθου και απόλαυσαν έναν αναπάντεχα δυναμικό αγώνα, όπου οι μάχες σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες κρίθη...