Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

CUPRA DarkRebel ...


Στην έκθεση του Μονάχου η CUPRA ανακοίνωσε ότι παρέδωσε παγκοσμίως μέχρι σήμερα περισσότερα από 150,000 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 60% σε σχέση με το 2022 και επιβεβαιώνει τη θέση της CUPRA ως μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη μάρκα στην Ευρώπη. Ακολουθώντας την επιτυχία της CUPRA, η SEAT S.A. σημείωσε ρεκόρ οικονομικών αποτελεσμάτων στο πρώτο εξάμηνο του 2023. Η εταιρία σημείωσε 371 εκατ. ευρώ λειτουργικά κέρδη,  468 εκατ. περισσότερα από την ίδια περίοδο την περσινή χρονιά. Αυτά τα αποτελέσματα τροφοδοτήθηκαν από τη συνεχή επιτυχία του CUPRA Formentor, το best selling μοντέλο στην κατηγορία του και το ηλεκτρικό  CUPRA Born, το οποίο διπλασίασε τις πωλήσεις του το 2023. Από την ίδρυσή της CUPRA έχουν πουληθεί πάνω από  400,000 αυτοκίνητα. Στην έκθεση του Μονάχου έκανε παγκόσμια πρεμιέρα το πρωτότυπο CUPRA DarkRebel, το μοντέλο που ξεπερνάει τα όρια του σχεδιασμού, της απόδοσης ακόμα και των ερωτημάτων για τον τρόπο με τον οποίο τα αυτοκίνητα θα σχεδιάζονται στο μέλλον για τις νέες γενιές. Περισσότερες από 270,000 διαμορφώσεις από τη CUPRA Tribe συμπεριλαμβανομένων πρεσβευτών της μάρκας όπως των Alexia Putellas, Marc ter Stegen, Ansu Fati και του ηθοποιού  Daniel Brühl βοήθησαν στον σχεδιασμό του πρωτότυπου CUPRA DarkRebel. Στοιχεία που επελέγησαν μέσω του Car Configurator χρησιμοποιήθηκαν στον τελικό σχεδιασμό του αυτοκινήτου, το οποίο τώρα προχωράει από τον virtual κόσμο στον πραγματικό με την αποκάλυψη της φυσικής εκδοχής του στην έκθεση του Μονάχου. Σύμφωνα με τον Wayne Griffiths, CEO της CUPRA: «Εξαιτίας του πάθους και της δημιουργικότητας της CUPRA Tribe, καταφέραμε να μεταφέρουμε το πάθος μας σε ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο. Το CUPRA DarkRebel είναι η μεγαλύτερη πρόκληση σχεδιασμού της CUPRA.  Είναι ένας επαναστάτης με σκοπό: ήρθε για να αποδείξει ότι τα μελλοντικά, ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να είναι σπορ, sexy και συναισθηματικά». Το 100% ηλεκτρικό, διθέσιο, σπορ αυτοκίνητο διαθέτει μία αρχιτεκτονική που αντικατοπτρίζει το πάθος και την καινοτόμα νοοτροπία της μάρκας CUPRA, ενσωματώνοντας ένα αινιγματικό εξωτερικό χρώμα αμαξώματος και δίνοντας έμφαση στη βιωσιμότητα. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Jorge Diez, Design Director της CUPRA  «Το DarkRebel αποτελεί την απόλυτη έκφραση του DNA της CUPRA. Είναι ένα αυτοκίνητο που έχει σκοπό να ενισχύσει τα αισθήματά σας.» Κατά τη διάρκεια της έκθεσης ο  Wayne Griffiths επιβεβαίωσε ότι η CUPRA σχεδιάζει το επόμενο βήμα της, που δεν είναι άλλο από την παγκοσμιοποίησή της, ακολουθώντας το περσινό επιτυχημένο λανσάρισμα της μάρκας στην Αυστραλία. "Φιλοδοξία της CUPRA είναι να γίνει μία παγκόσμια μάρκα και δουλεύουμε πάνω σε αυτό για να εξετάσουμε την είσοδό μας στην αγορά της Βόρειας Αμερικής. Είμαστε σε καλό δρόμο και είμαι σίγουρος ότι διαθέτουμε τη σωστή στρατηγική προκειμένου να κάνουμε την CUPRA στην Αμερική success story" είπε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι