Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ...


Δεν είναι μόνο τα 70 χρόνια Ιστορίας του Ράλλυ Ακρόπολις που γιορτάζονται φέτος. Δεν είναι μόνο τα μοναδικά σε όλο τον κόσμο στοιχεία, όπως η εκκίνηση από την Ακρόπολη των Αθηνών και οι διαδρομές στην Ελληνική φύση, με τα αμόλυντα τοπία που από μόνα τους αποτελούν έναν καλό λόγο επίσκεψης της χώρας μας.  Δεν είναι μόνο η ευκαιρία που δίνεται στους ιδιοκτήτες αλλά και στους φίλους των Ιστορικών αυτοκινήτων, να απολαύσουν τη συμμετοχή και το θέαμα των σπάνιων αγωνιστικών σχημάτων του παρελθόντος, τα οποία, στην Εκκίνηση από τον Ιερό Βράχο, στις προσεκτικά επιλεγμένες και οργανωμένες ανασυγκροτήσεις, στον πανηγυρικό τερματισμό στην Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης του 2023, την Ελευσίνα, θα αποτελέσουν μαζί με τα Ιστορικά αγωνιστικά Sporting, μια πραγματική «χρονομηχανή» εικόνας και ήχου, επιστρέφοντας στις δεκαετίες του ’60 και του ’70, τότε που το Ράλλυ Ακρόπολις εκτοξευόταν στο Ευρωπαϊκό Αγωνιστικό στερέωμα και «γεννούσε» τους Ελληνικούς θρύλους των αγώνων. Δεν είναι μόνο η σχεδίαση του αγώνα και η επιλογή των διαδρομών και των ειδικών δοκιμασιών  που αποτελούν φόρο τιμής στην Ιστορία, αλλά ταυτόχρονα, με σεβασμό στα Ιστορικά αυτοκίνητα, ικανοποιούν  τις σύγχρονες «αγωνιστικές» απαιτήσεις της Regularity, με πολλές χορταστικές Ε.Δ., με πολλαπλές μετρήσεις, και με δορυφορικό σύστημα ακριβείας 1/10 του δευτερολέπτου (καθώς και ταυτόχρονη ανάρτηση των αποτελεσμάτων στο διαδίκτυο). Δεν είναι, λοιπόν, μόνο το κάθε ένα από τα παραπάνω αλλά ΟΛΑ μαζί, ο λόγος που το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις  του 2023 είναι η κορυφαία εκδήλωση Regularity και ένας αγώνας ακριβείας υψηλών προδιαγραφών και διοργάνωσης Ευρωπαϊκού επιπέδου, τον οποίο οφείλει και πρέπει να έχει στο παλμαρέ του κάθε φίλος της Regularity, κάθε ιδιοκτήτης, φίλος και αγνός οπαδός των Ιστορικών αυτοκινήτων και της ιστορικότητας των εκδηλώσεών τους.





Το Ιστορικό Ραλλυ Ακρόπολις Regularity θα εκκινήσει από την Ακρόπολη και από τη νέα ράμπα της ΟMΑΕ μαζί με τα αυτοκίνητα της Sporting, την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου στις 11:00. Την πρώτη αυτή ημέρα, και στο Α’ σκέλος της, τα πληρώματα θα περάσουν από την Φυλή, την Πύλη και τις Ερυθρές για να φτάσουν στην Θήβα, έχοντας ολοκληρώσει τις δυο πρώτες Ειδικές Δοκιμασίες, οπού θα υπάρξει σύντομη ανασυγκρότηση με προσφορά αναψυκτικών και καφέ. Στη συνέχεια, η διαδρομή θα περάσει από τα Λεύκτρα, την Ελλοπία, τη Θίσβη, την Αγία Άννα, το Κυριάκι και το Δίστομο και τα αυτοκίνητα θα καταλήξουν μετά από 225 συνολικά χλμ. και επτά συνολικά Ειδικές Δοκιμασίες, στην Αμφίκλεια όπου θα γίνει  ανασυγκρότηση. Με τη νύχτα να έχει έρθει, σειρά έχουν οι δυο τελευταίες Ειδικές Δοκιμασίες που είναι νυχτερινές, και τα πληρώματα θα καλύψουν τα τελευταία 68 χιλιόμετρα της διαδρομής, για να τερματίσουν στην Ιτέα μέσω Γραβιάς και Άμφισσας. Συνολικά, την πρώτη ημέρα θα καλυφθούν 293 χλμ. με 9 Ειδικές Δοκιμασίες. Το Σάββατο 4 Νοεμβρίου, η εκκίνηση θα δοθεί από την Ιτέα στις 09:00 και τα πληρώματα θα καλύψουν 165 χλμ. μέχρι την Ανασυγκρότηση που θα γίνει στην Δομνίστα. Η διαδρομή του Α’ Σκέλους του Σαββάτου θα περάσει από τα Πεντεόρια, το Λιδωρίκι, τον Αθανάσιο Διάκο για να φτάσει στο Καταφύγιο Οίτης όπου και η ανασυγκρότηση έχοντας περάσει 6 Ειδικές Δοκιμασίες Ακρίβειας. Μετά την ανασυγκρότηση, η διαδρομή περιλαμβάνει την Παύλιανη, τον Μπράλο, την Καλοσκοπή, το Προσήλιο με τον τερματισμό στην Ιτέα να γίνεται στις 18:00 (πρώτο αυτοκίνητο), μετά από 275 χλμ. και 10 Ειδικές δοκιμασίες (συνολικά). Την Κυριακή 5 Νοεμβρίου, την τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα, η εκκίνηση από την Ιτέα θα δοθεί στις 09:00 και τα πληρώματα θα περάσουν από Επτάλοφο, Πολύδροσο, Χαιρώνεια, Κυριάκι, Αγία Άννα, Πλαταιές και Ερυθρές, για να φτάσουν στα Βίλια όπου θα γίνει η ανασυγκρότηση. Στο τελευταίο μέρος του αγώνα, η διαδρομή περνάει από Ψάθα, Αλεποχώρι, Χάνι και Μέγαρα, για να τερματίσει στην Ελευσίνα στις 16:00, μετά από 296 χλμ. και 8 Ειδικές Δοκιμασίες (συνολικά).

Η απονομή και το gala dinner των συμμετεχόντων θα γίνουν στην Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης 2023, την Ελευσίνα, με την φροντίδα και επισημότητα που αρμόζει και στον αγώνα και στην πόλη.

Το μήκος του Historic Acropolis Regularity Rally 2023 είναι περίπου 864 χλμ. με 27 ειδικές Regularity, χωρίζεται σε 3 σκέλη και σε 7 τμήματα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν τον Συμπληρωματικό Κανονισμό και την αίτηση συμμετοχής στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα (https://historicacropolis.gr/). Οι αιτήσεις θα γίνονται δεκτές έως την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...