Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ...


Δεν είναι μόνο τα 70 χρόνια Ιστορίας του Ράλλυ Ακρόπολις που γιορτάζονται φέτος. Δεν είναι μόνο τα μοναδικά σε όλο τον κόσμο στοιχεία, όπως η εκκίνηση από την Ακρόπολη των Αθηνών και οι διαδρομές στην Ελληνική φύση, με τα αμόλυντα τοπία που από μόνα τους αποτελούν έναν καλό λόγο επίσκεψης της χώρας μας.  Δεν είναι μόνο η ευκαιρία που δίνεται στους ιδιοκτήτες αλλά και στους φίλους των Ιστορικών αυτοκινήτων, να απολαύσουν τη συμμετοχή και το θέαμα των σπάνιων αγωνιστικών σχημάτων του παρελθόντος, τα οποία, στην Εκκίνηση από τον Ιερό Βράχο, στις προσεκτικά επιλεγμένες και οργανωμένες ανασυγκροτήσεις, στον πανηγυρικό τερματισμό στην Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης του 2023, την Ελευσίνα, θα αποτελέσουν μαζί με τα Ιστορικά αγωνιστικά Sporting, μια πραγματική «χρονομηχανή» εικόνας και ήχου, επιστρέφοντας στις δεκαετίες του ’60 και του ’70, τότε που το Ράλλυ Ακρόπολις εκτοξευόταν στο Ευρωπαϊκό Αγωνιστικό στερέωμα και «γεννούσε» τους Ελληνικούς θρύλους των αγώνων. Δεν είναι μόνο η σχεδίαση του αγώνα και η επιλογή των διαδρομών και των ειδικών δοκιμασιών  που αποτελούν φόρο τιμής στην Ιστορία, αλλά ταυτόχρονα, με σεβασμό στα Ιστορικά αυτοκίνητα, ικανοποιούν  τις σύγχρονες «αγωνιστικές» απαιτήσεις της Regularity, με πολλές χορταστικές Ε.Δ., με πολλαπλές μετρήσεις, και με δορυφορικό σύστημα ακριβείας 1/10 του δευτερολέπτου (καθώς και ταυτόχρονη ανάρτηση των αποτελεσμάτων στο διαδίκτυο). Δεν είναι, λοιπόν, μόνο το κάθε ένα από τα παραπάνω αλλά ΟΛΑ μαζί, ο λόγος που το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις  του 2023 είναι η κορυφαία εκδήλωση Regularity και ένας αγώνας ακριβείας υψηλών προδιαγραφών και διοργάνωσης Ευρωπαϊκού επιπέδου, τον οποίο οφείλει και πρέπει να έχει στο παλμαρέ του κάθε φίλος της Regularity, κάθε ιδιοκτήτης, φίλος και αγνός οπαδός των Ιστορικών αυτοκινήτων και της ιστορικότητας των εκδηλώσεών τους.





Το Ιστορικό Ραλλυ Ακρόπολις Regularity θα εκκινήσει από την Ακρόπολη και από τη νέα ράμπα της ΟMΑΕ μαζί με τα αυτοκίνητα της Sporting, την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου στις 11:00. Την πρώτη αυτή ημέρα, και στο Α’ σκέλος της, τα πληρώματα θα περάσουν από την Φυλή, την Πύλη και τις Ερυθρές για να φτάσουν στην Θήβα, έχοντας ολοκληρώσει τις δυο πρώτες Ειδικές Δοκιμασίες, οπού θα υπάρξει σύντομη ανασυγκρότηση με προσφορά αναψυκτικών και καφέ. Στη συνέχεια, η διαδρομή θα περάσει από τα Λεύκτρα, την Ελλοπία, τη Θίσβη, την Αγία Άννα, το Κυριάκι και το Δίστομο και τα αυτοκίνητα θα καταλήξουν μετά από 225 συνολικά χλμ. και επτά συνολικά Ειδικές Δοκιμασίες, στην Αμφίκλεια όπου θα γίνει  ανασυγκρότηση. Με τη νύχτα να έχει έρθει, σειρά έχουν οι δυο τελευταίες Ειδικές Δοκιμασίες που είναι νυχτερινές, και τα πληρώματα θα καλύψουν τα τελευταία 68 χιλιόμετρα της διαδρομής, για να τερματίσουν στην Ιτέα μέσω Γραβιάς και Άμφισσας. Συνολικά, την πρώτη ημέρα θα καλυφθούν 293 χλμ. με 9 Ειδικές Δοκιμασίες. Το Σάββατο 4 Νοεμβρίου, η εκκίνηση θα δοθεί από την Ιτέα στις 09:00 και τα πληρώματα θα καλύψουν 165 χλμ. μέχρι την Ανασυγκρότηση που θα γίνει στην Δομνίστα. Η διαδρομή του Α’ Σκέλους του Σαββάτου θα περάσει από τα Πεντεόρια, το Λιδωρίκι, τον Αθανάσιο Διάκο για να φτάσει στο Καταφύγιο Οίτης όπου και η ανασυγκρότηση έχοντας περάσει 6 Ειδικές Δοκιμασίες Ακρίβειας. Μετά την ανασυγκρότηση, η διαδρομή περιλαμβάνει την Παύλιανη, τον Μπράλο, την Καλοσκοπή, το Προσήλιο με τον τερματισμό στην Ιτέα να γίνεται στις 18:00 (πρώτο αυτοκίνητο), μετά από 275 χλμ. και 10 Ειδικές δοκιμασίες (συνολικά). Την Κυριακή 5 Νοεμβρίου, την τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα, η εκκίνηση από την Ιτέα θα δοθεί στις 09:00 και τα πληρώματα θα περάσουν από Επτάλοφο, Πολύδροσο, Χαιρώνεια, Κυριάκι, Αγία Άννα, Πλαταιές και Ερυθρές, για να φτάσουν στα Βίλια όπου θα γίνει η ανασυγκρότηση. Στο τελευταίο μέρος του αγώνα, η διαδρομή περνάει από Ψάθα, Αλεποχώρι, Χάνι και Μέγαρα, για να τερματίσει στην Ελευσίνα στις 16:00, μετά από 296 χλμ. και 8 Ειδικές Δοκιμασίες (συνολικά).

Η απονομή και το gala dinner των συμμετεχόντων θα γίνουν στην Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης 2023, την Ελευσίνα, με την φροντίδα και επισημότητα που αρμόζει και στον αγώνα και στην πόλη.

Το μήκος του Historic Acropolis Regularity Rally 2023 είναι περίπου 864 χλμ. με 27 ειδικές Regularity, χωρίζεται σε 3 σκέλη και σε 7 τμήματα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν τον Συμπληρωματικό Κανονισμό και την αίτηση συμμετοχής στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα (https://historicacropolis.gr/). Οι αιτήσεις θα γίνονται δεκτές έως την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

Στην Λιβαδειά ...

Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή-