Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με 31 συμμετοχές στην Ιτέα ...


Το myKTEO 10ο Φθινοπωρινό Ράλλυ διεξάγεται το διήμερο 30 Σεπτεμβρίου-1 Οκτωβρίου με επίκεντρο την πόλη της Ιτέας, έχοντας πεδίο δράσης ακροπολικές ειδικές διαδρομές. Ο αγώνας συγκέντρωσε 31 συμμετοχές και σίγουρα όσοι βρεθούν στο βουνό την Κυριακή θα απολαύσουν όμορφες μάχες στην τελευταία «στροφή» του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Οργανωτής του αγώνα είναι το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), ενώ ονομαστικός χορηγός είναι το myKTEO. Τον αγώνα στηρίζουν η Seajets, η Clevermedia και η Peugeot Γκάλλο Α.Ε., ενώ στο πλευρό των οργανωτών βρίσκονται η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Δελφών.

                                           Οι 31 συμμετοχές στο μικροσκόπιο

Οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης θα οδηγήσουν το Škoda Fabia Rally2 Evo που έχει στην κατοχή του ο οδηγός από τις αρχές του 2021 και ο αγώνας της Ιτέας είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να κλείσουν τη χρονιά έτσι όπως ακριβώς την ξεκίνησαν, με νίκη. Σε έναν αγώνα που αγαπάει ιδιαίτερα και τον οποίο είχε κερδίσει το 2019, ο 2 φορές Πρωταθλητής Ελλάδος (1999,2020), Ιωάννης Παπαδημητρίου έρχεται με μοναδικό στόχο την επικράτηση, αυτή τη φορά με τον επίσης 2 φορές Πρωταθλητή Ελλάδος (1977,1978) Μανώλη Μακρινό στο δεξί μπάκετ του «Ιταλικού» Škoda Fabia Rally2 Evo. Με τον τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδος στην Ομάδα Ν στο «τσεπάκι» του από τον Ιούλιο, ο 34χρονος Πάνος Κύρκος αγωνίζεται για πρώτη φορά στον αγώνα, με τον Γιώργο Πολυζώη στο δεξί μπάκετ του Mitsubishi Lancer Evo IX και μαζί θα κυνηγήσουν άλλο ένα βάθρο στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος. Να αφήσει πίσω του την ατυχία του 2021 στο Φθινοπωρινό Ράλλυ θέλει φέτος ο Πάνος Ισμαήλος που επιστρέφει στον αγώνα, αυτή τη φορά με ένα Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς και τον Κωνσταντίνο Σούκουλη δίπλα του, ενώ οι Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo IX) στοχεύουν σε ένα βάθρο στην Ομάδα Ν, σε έναν αγώνα που παραδοσιακά «τους ταιριάζει». Στην Ομάδα Ν συμμετέχουν επίσης οι Νίκος Ντάβαρης-Μιχάλης Φράγκου (Mitsubishi Lancer Evo IX) και ο Πυργιώτης Ηλίας Τσετσώνης με τον Βασίλη Μπασιούκα στο δεξί μπάκετ ενός Subaru Impreza N12. Ένα Subaru Impreza WRX θα μοιραστούν οι Κωνσταντίνος Λαδιάς-Μιχάλης Πατρικούσης, με τον Γιαννιώτη οδηγό να επιστρέφει σε αγώνα ράλλυ έπειτα από 30 και πλέον έτη. Ο γνωστός από τη συμμετοχή του σε Ευρωπαϊκά Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς και σε επιλεγμένους αγώνες του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, Κύπριος Γιάγκος Γιάγκου θα έχει στα χέρια του ένα Subaru Impreza STi N12. Με σκοπό να μάθει περαιτέρω το νέο του «παιχνίδι» και να διακριθεί,  θα αγωνιστεί στο myKTEO 10ο Φθινοπωρινό Ράλλυ ο Θέμης Χαλκιάς, με τον Νίκο Κομνό στο δεξί μπάκετ του Renault Clio Rally3. Ένα ακόμη αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally3 θα κάνει την εμφάνισή του στον αγώνα, με τους Γιώργο Δελαπόρτα-Βαγγέλη Παναρίτη να έχουν στα χέρια τους ένα Ford Fiesta που πάτησε Ελλάδα στις αρχές του μήνα. Στα δικίνητα, η «υπόθεση τίτλος» είναι ανοιχτή, με δύο πληρώματα να διεκδικούν το στέμμα για το 2023. Οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου (Peugeot 208 Rally4) έχοντας κερδίσει τους δύο από τους τρεις αγώνες του φετινού πρωταθλήματος έχουν ελαφρύ προβάδισμα έναντι των Επαμεινώνδα Καρανικόλα-Γιώργου Κακαβά (Ford Fiesta Rally4). Όλα όμως μπορούν να συμβούν σε έναν αγώνα ράλλυ και μένει να δούμε εάν ο οδηγός του Fiesta θα κατακτήσει τον τίτλο για τρίτη συνεχή χρονιά, ή ο Πρωταθλητής Αναβάσεων θα πανηγυρίσει τον πρώτο του τίτλο στο χώρο των ράλλυ. «Αναβαθμίστηκε» για την περίσταση ο Γιώργος Αμούτζας, ένας οδηγός που εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του με το «καλημέρα». Με συνοδηγό τον Γιώργο Ηλιόπουλο, το δίδυμο θα οδηγήσει ένα «Ιταλικό» Opel Corsa, δοκιμάζοντας τις δυνατότητές του για πρώτη φορά σε ένα προδιαγραφών Rally4 αυτοκίνητο. Ο νεότερος οδηγός του myKTEO 10ου Φθινοπωρινού Ράλλυ, Νίκος Βιγκόπουλος θα συμμετάσχει για δεύτερη φορά σε αγώνα ράλλυ με ένα Ford Fiesta R2T και τον έμπειρο Νίκο Ζακχαίο να διαβάζει τις σημειώσεις. Η ταχύτητα σε συνδυασμό με τη σταθερότητα είναι το κύριο χαρακτηριστικό του Λαμιώτη Κωνσταντίνου Μυλωνά, ο οποίος θα έχει τον Νίκο Παραπέρα στο δεξί μπάκετ μιας Toyota Corolla. Με τον δικό του θεαματικό τρόπο αναμένεται να οδηγήσει το Hyundai Accent ο Γιάννης Γιώτης με τον Χρήστο Φαρμάκη δίπλα του, με την πλαγιολίσθηση να είναι εξασφαλισμένη από τους Βασίλη Υφαντή-Αριστείδη Μουντζούρη με το Ford Escort MKII. Μια Toyota Corolla AE111 θα μοιραστούν οι Κωνσταντίνος Καραταρούκ-Παναγιώτης Κόκκινος, ενώ με  Peugeot 205 θα αγωνιστούν  οι Ιωάννης Μαστρογιάννης-Θεόδωρος Αλιμονάκης. Ξεκίνησε την εμπλοκή του με τα ράλλυ το 2021 και έκτοτε δεν χάνει χωμάτινο αγώνα ο Θεόδωρος Καλαμαράς. Με το κίτρινο Peugeot 206 βαμμένο στα χρώματα της Clevermedia και συνοδηγό τον Δημήτρη Λαμπράκη, θα επιδιώξουν να βγουν αλώβητοι από τα 76 αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα, κάτι που δεν κατάφεραν να πετύχουν στην πρώτη τους εμφάνιση με το αυτοκίνητο στη Λαμία στις αρχές Ιουλίου. Στην κατηγορία C6, αγωνίζονται έξι πληρώματα. Από τον Πύργο θα ταξιδέψουν έως την Ιτέα οι Δημήτρης Σταυρόπουλος-Δημήτρης Πανούτσος (Toyota Yaris) με στόχο τη νίκη που θα τους χρίσει αυτομάτως Κυπελλούχους της κατηγορίας. Με ίδιο αυτοκίνητο και με ίδιες φιλοδοξίες θα συμμετάσχουν οι δεύτεροι της βαθμολογίας, Ηλίας και Νίκος Μανούσκος, ενώ για τρίτη φορά φέτος δίνει το παρών σε αγώνα ράλλυ ο «αειθαλής» Μανώλης Παναγιωτόπουλος με τον Μάνο Αχτίδα δίπλα του στο Toyota Yaris. Θεαματικός και γρήγορος ο Νίκος Σωτηρόπουλος θα οδηγήσει ένα Nissan Micra K11 με τον Ευάγγελο Μούκα στο δεξί μπάκετ και μαζί θα κυνηγήσουν ένα θετικό αποτέλεσμα στη C6. Την πρώτη του εμφάνιση σε αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος θα κάνει ο Βασίλης Μπατής (Toyota Yaris) με συνοδηγό τον Ιωάννη Σωτηρίου. Ένα Toyota Starlet EP81 θα μοιραστούν οι Λαμιώτες Φάνης Ραχούτης-Ανδρέας Γρηγορόπουλος, ενώ ένα Toyota Starlet EP91 θα έχουν στα χέρια τους οι Άγγελος Κουτσούκος-Ευθύμιος Μπόκαρης. Με Peugeot 206 θα αγωνιστεί ο Δημήτρης Καττής που θα έχει δίπλα του την κόρη του, Κατερίνα, στην πρώτη τους συμμετοχή ως πλήρωμα. Για πρώτη φορά έρχονται να αγωνιστούν στις ακροπολικές ειδικές του αγώνα τα αδέρφια Παναγιώτης και Φίλιππας Ανδρικόπουλος με ένα Peugeot 206, ενώ επιστρέφει στην ενεργό δράση έπειτα από επτά χρόνια απουσίας ο Κωνσταντίνος Καλδής, ο οποίος θα έχει στο δεξί μπάκετ μιας Toyota Corolla τον Ανδρέα Βίγκο.


                                                               Το πρόγραμμα

Όσον αφορά το πρόγραμμα του αγώνα, το Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου, από τις 16.00 έως τις 18.00 θα πραγματοποιηθεί ο Διοικητικός και Τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων στις εγκαταστάσεις του myKTEO που βρίσκονται στο Βιοτεχνικό Πάρκο Άμφισσας, λίγο έξω από την Ιτέα. Την ίδια ημέρα, στις 20:30, η Κεντρική Προβλήτα της Ιτέας θα φορέσει τα γιορτινά της και θα φιλοξενήσει την Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα. Την Κυριακή 1 Οκτωβρίου, το πρόγραμμα περιλαμβάνει τρεις αγαπημένες, ακροπολικές ειδικές διαδρομές! Τα πληρώματα θα εξέλθουν στις 09:00 από το Service Park που θα φιλοξενείται στη Μαρίνα της Ιτέας και θα κατευθυνθούν στις Ειδικές Διαδρομές «Αγία Ευθυμία» (10.04 km) και «Καρούτες» (21.04 km). Έπειτα από το μεσημεριανό Service, οι αγωνιζόμενοι θα επιστρέψουν για το δεύτερο πέρασμα από τις Ειδικές Διαδρομές «Αγία Ευθυμία» και «Καρούτες». Power Stage του αγώνα είναι η Ειδική Διαδρομή «Άμφισσα», μήκους 14.28 km, η οποία θα ολοκληρώσει το myKTEO 10ο Φθινοπωρινό Ράλλυ. Μετά από 76 αγωνιστικά χιλιόμετρα και 298 συνολικά, τα πληρώματα θα τερματίσουν στην Κεντρική Προβλήτα της Ιτέας στις 16.24. Οι απονομές των επάθλων θα γίνουν στις 18.00 στον ίδιο χώρο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με 97 η 22η Ανάβαση Κύμης ...

Η πόλη της Κύμης κινείται σε αγωνιστικούς ρυθμούς καθώς στις 25 και 26 Μαΐου θα φιλοξενήσει τον τρίτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, καθώς και το δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar. Η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος” ως είθισται διοργανώνεται από το Αθλητικό Σωματείο Start Line, υπό την αιγίδα του Δήμου Κύμης-Αλιβερίου και διεξάγεται στην φημισμένη διαδρομή των 52 στροφών με αφετηρία το λιμάνι της Κύμης και τερματισμό λίγο πριν την ομώνυμη πόλη. Περνώντας στο αγωνιστικό κομμάτι, που είναι και το πιο σημαντικό, οι φετινές συμμετοχές έφτασαν τις 97 (!) και διακρίνονται για την ποιότητά τους σε όλες τις Ομάδες και Κλάσεις. Με αυτόν τον τρόπο οι πρωταγωνιστές του θεσμού για ακόμη μία χρονιά έδειξαν με τον καλύτερο τρόπο πως αγαπούν την Ανάβαση Κύμης. Στην Ομάδα Ν , συναντάμε 23 συμμετοχές. Στην Κλάση Ν2, οι 12 αγωνιζόμενοι θα δώσουν τη δική τους μάχη για την επικράτηση, με τους Βίκτωρα και Πανάγγελο Ρέκκα, Κίμωνα Θέο, “ΑΣΤΡΙΟ” κα

BAJA GREECE 2024 - 11ο Rally Greece Offroad ...

Τέσσερις μέρες γεμάτες δράση, σκόνη και αδρεναλίνη στα βουνά της Δυτικής Μακεδονίας Με τη συμμετοχή 20 κορυφαίων αθλητών και ομάδων του μηχανοκίνητου αθλητισμού Offroad από ολόκληρο τον κόσμο, ξεκινά την Τετάρτη 22 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς ο δεύτερος αγώνας του Παγκοσμίου Κυπέλλου BAJA, το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της Δυτικής Μακεδονίας και η δεύτερη μεγαλύτερη εκδήλωση μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα μετά το Ράλλυ Ακρόπολις. Το πρόγραμμα του BAJA GREECE 2024 - 11ο Rally Greece Offroad φέτος περιλαμβάνει τέσσερις μέρες γεμάτες δράση, με τους αγωνιζόμενους να καλούνται να καλύψουν 820+ χιλιόμετρα εκ των οποίων τα 560 είναι ειδικές διαδρομές σε υψόμετρο έως και 1.950 μέτρα, διασχίζοντας ιδιαίτερα απαιτητικές διαδρομές με σημεία που θυμίζουν WRC. Μάλιστα, ο αγώνας περιλαμβάνει και μια ειδική διαδρομή 165 χλμ., η όποια θα είναι και η μεγαλύτερη που έγινε ποτέ στην Ελλάδα. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης θα διεξαχθεί και ο Εθνικός Αγώνας με διεθνείς συμμετοχές.

11ο Rally Sprint Αιγίου - Συμμετοχές ...