Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εν όψη του 44ου ...


Το 43ο Ράλλυ Σπριντ Αχαιός περνά στην ιστορία, αφήνοντας μια γεύση για το τι θα ακολουθήσει στο 44ο Ράλλυ Αχαιός του 2024, το οποίο θα είναι αυτό που του αρμόζει, σε εντελώς νέα μονοπάτια. Ο αγώνας ξεκίνησε με τον Τεχνικό και Διοικητικό έλεγχο να πραγματοποιείται στις σύγχρονες και φιλόξενες εγκαταστάσεις της TOYOTA Γεωργαντάς – Μουστάκας, όπου μετά τις απαραίτητες διαδικασίες πήραν το οκ 36 πληρώματα να εκκινήσουν τον αγώνα της Κυριακής, με την Ειδική Χαλανδρίτσα να πραγματοποιείται 3 φορές. Τελικά 34 πληρώματα είδαν την σημαία εκκίνησης και 27 την σημαία τερματισμού, αφού οι πιο άτυχοι ήταν οι Παντελής Τζικόπουλος – Τάκης Πανταζόπουλος με Renault Clio και Θανάσης Καλογερόπουλος – Ελένη Βλαχαντώνη με Renault 5 δεν κατάφεραν να εκκινήσουν από μηχανικά προβλήματα. Με σύμμαχο τον ιδανικό καιρό για την εποχή, εκατοντάδες θεατές επισκέφθηκαν το Δημοτικό Διαμέρισμα Χαλανδρίτσα του Δήμου Ερυμάνθου και απόλαυσαν έναν αναπάντεχα δυναμικό αγώνα, όπου οι μάχες σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες κρίθηκαν στο νήμα, με το χρονόμετρο πολλές φορές να χρειαστεί να επαληθευτεί, λόγω των πολύ μικρών διαφορών. Αποκορύφωμα όλων, η μάχη για την πρώτη θέση, όπου οι Στάθης Κουκέας – Κώστας Σπύρου με Ford Fiesta R5, πήραν την νίκη για μόλις 0,09 δευτερόλεπτα από τους Γιώργο Περουλάκη – Λευτέρη Σαρρή με Mitsubishi EVO. Και τα δύο πληρώματα, οδήγησαν εντυπωσιακά γρήγορα, ξεσηκώνοντας τον κόσμο με τα περάσματά τους. Οι νικητές αφού «πιάστηκαν στον ύπνο» στην πρώτη ειδική χάνοντας για κάτι πιο πάνω από 2 δευτερόλεπτα, έσκυψαν το κεφάλι και πάτησαν γκάζι κατεβάζοντας χρόνο σκέλος με το σκέλος, με αποτέλεσμα να πάρουν τις Ειδικές Χαλανδρίτσα 2 και Χαλανδρίτσα 3. Ο φοβερός ανταγωνισμός των δύο πληρωμάτων έκανε και τα χρονόμετρα να δείχνουν όλο και μικρότερους χρόνους από ειδική σε ειδική. 


Το τρίτο σκαλί του βάθρου ανήκει δικαιωματικά στους Βασίλη Ντέρμα – Ελένη Παρασκευοπούλου που οδήγησαν το Opel Ascona τους υποδειγματικά γρήγορα μέχρι το τελευταίο μέτρο, κερδίζοντας τη θέση στο βάθρο, αλλά και το ζεστό χειροκρότημα του κόσμου, που σε κάθε πέρασμα σηκωνόταν στις μύτες. Πέραν της τρίτης θέσης στην Γενική Κατάταξη το Πατρινό πλήρωμα κέρδισε και την πρώτη θέση στην F2. Δεύτεροι στην F2 τερμάτισαν οι Μανώλης Κατσαρέλιας – Ανδρέας Στεργίου με Volkswagen Golf, με την «γριά» να αντιλαλεί στα βουνά με τον ήχο της να προκαλεί ρίγη στους θεατές. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Παναγιώτης Κονδύλης – Αδάμ Τσολάκης με Peugeot 106, οι οποίοι ίσως έκαναν τον καλύτερο αγώνα της καριέρας τους, αφού ανέβηκαν σε 4 βάθρα, κινούμενοι γρήγορα, αλλά και έξυπνα σε όλη την διάρκεια του αγώνα. Οι Κατηγορίες Legend και Legend F2 είχαν το ίδιο βάθρο με το πρώτο σκαλί να γεμίζουν οι Παναγιώτης Κονδύλης – Αδάμ Τσολάκη, ενώ στο δεύτερο να πατούν με «τσαμπουκά» οι Πανάγγελος Ρέκκας – Βίκτωρας Ρέκκας που ήταν «άπιαστοι» στα Ν2 σε όλη την διάρκεια του αγώνα. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Αιγιώτες Κώστας Κουνιάκης – Κώστας Βαρδάκης με Peugeot 106. Στις επιμέρους κλάσεις ξεκινώντας από την C2, την νίκη κατέκτησαν οι Γιώργος Περουλάκης – Λευτέρης Σαρρής με Mitsubishi Lancer, δεύτεροι τερμάτισαν οι Νίκος Παπαδόπουλος – Χάρης Παπαγεωργίου οι οποίοι είχαν την πρώτη τους επαφή με ασφάλτινο Ράλλυ και κινήθηκαν εντυπωσιακά γρήγορα με Mitsubishi Lancer και τέλος το βάθρο συμπλήρωσαν οι Παναγιώτης Λαμπρόπουλος – Ντίνος Στάικος με το πανέμορφο Subaru Impreza 555. Η κατηγορία C3 είχε τον απόλυτο νικητή, αφού οι Βασίλης Ντέρμας – Ελένη Παρασκευοπούλου κέρδισαν και τις τρεις Ειδικές Διαδρομές με το Opel Ascona τους. Δεύτεροι τερμάτισαν οι Μανώλης Κατσαρέλιας – Ανδρέας Στεργίου με Volkswagen Golf και το βάθρο συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Καπράλος – Κώστας Καραθανάσης  με το ιδιαίτερο Opel Astra G τους, να κινείται γρήγορα. Στην κατηγορία C6 είχαμε την δεύτερη πιο εντυπωσιακή μάχη του 43ου Ράλλυ Σπριντ Αχαιός, με τους Νίκο Τύρο – Γιώργο Πολυχρονόπουλο να κερδίζουν την μάχη για μόλις 0,75 δευτερόλεπτα, από τους Πανάγγελο Ρέκκα – Βίκτρωρα Ρέκκα. Τα δύο πληρώματα και στα τρία σκέλη είχαν ελάχιστη διαφορά με τα αδέρφια Ρέκκα να κερδίζουν τις 2 από τις 3 Ειδικές Διαδρομές, αλλά η νίκη να πηγαίνει στους Τύρο – Πολυχρονόπουλο. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Κώστας Κουνιάκης – Κώστας Βαρδάκης. Και τα τρία πληρώματα οδηγούσαν Peugeot 106. Εντυπωσιακές ήταν και οι μάχες για το Πρωτάθλημα Ασφάλτου Ιστορικών Αυτοκινήτων με 10 πληρώματα να ρίχνονται στην μάχη της συγκομιδής βαθμών. 


Τις εντυπώσεις και την νίκη έκλεψαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης – Γιώργος Χατζηρήγας με την Ιταλίδα καλλονή τους Lancia Delta Integrale να κινούνται στα όρια. Το πλήρωμα εκτός του βάθρου της Γενικής κατάταξης και της κατηγορίας 4, άξια κατέκτησε τον σεβασμό και το χειροκρότημα όλων, αφού τα περάσματα θύμισαν άλλες εποχές. Δεύτεροι στην Γενική των Ιστορικών και πρώτοι στην κατηγορία 3, οι άξιοι και γρήγοροι Γιάννης Κάτσικας – Νίκος Μπάμπαλης με το «ταπεινό» Ford Escort το οποίο κατάπινε τις ανηφόρες και ζωγράφιζε στις κατηφόρες. Τρίτοι ο Ιταλός Gianluca Rocco και ο Σέρβος Jovan Isailovic όπου έχασαν την δεύτερη θέση μετά από μικρά μηχανικά προβλήματα από το πολύ δυνατό Ford Sierra Cosworth τους. Στις κατηγορίες 1-2 την νίκη πήραν οι Δημήτρης Αμαξόπουλος – Χαρά Μωραίτα με Toyota Corolla KE30 και δεύτεροι τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Μητρόπουλος – Δημήτρης Μπουνάζος με Ford Escort MK1. Στην κατηγορία 4 την νίκη πήραν οι Μάριος Σταφυλοπάτης – Γιώργος Χατζηρήγας με Lancia Delta Integrale, το δεύτεροι σκαλί πάτησαν οι Gianluca Rocco και Jovan Isailovic με Ford Sierra Cosworth ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Γιώργος Γαβριηλίδης – Νίκος Μουζάκης με Ford Sierra.   


Το ρεσιτάλ ατυχίας κερδίζουν χωρίς καμία αμφιβολία οι Νίκος Καραθανάσης – Βασίλης Καραθανάσης, αφού ένα σκασμένο ελαστικό τους έριξε στην τελευταία θέση χάνοντας πάνω από 7 λεπτά, ενώ μετά την πρώτη Ειδική ήταν στην τρίτη θέση της γενικής. Από μηχανικές βλάβες εγκατέλειψαν και οι Βασίλης Κανδηλιώτης – Παντελής Παπανδρέου με Mitsubishi EVO, Γιάννης Δασκαλόπουλος – Βαγγέλης Μούκας με Mitsubishi EVO, Πολύδωρος Φούντας – Γιώργος Λαδάς με Peugeot 106 και οι Ανδρέας Καλυβιώτης – Άγγελος Τσάμης με Peugeot 106. Στα ιστορικά δυστυχώς δεν κατάφεραν να τερματίσουν οι Στέλιος Γιαμαλάκης – Νίκος Σάμιος με το σπάνιο πισωκίνητο κεντρομήχανο Renault 5 τους, οι Γιάννης Λυκάκης – Μαρία Καμπούροβα με το πανέμορφο Volswagen Beetle και οι Σπύρος Αποστολόπουλος – Διονύσης Κολοτούρος με Ford Fiesta.   

Ο Αυτοκινητιστικών Όμιλος Πατρών ανανεώνει το ραντεβού με τους οδηγούς – αθλητές σε επίπεδο Ράλλυ με το 44ο Ράλλυ Αχαιός, με την υπόσχεση για έναν νέο, πολύ όμορφο και ιδιαίτερο αγώνα. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι