Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

ΕΠΙ ΠΟΔΩΣ Η ΕΛΠΑ-ΟΒΕΛΠΑ !

Σε διαρκή κινητοποίηση θα βρίσκονται το τμήμα Οδικής Βοήθειας και τα κινητά συνεργεία της ΕΛΠΑ-ΟΒΕΛΠΑ καθ' όλη τη διάρκεια της εξόδου και εισόδου αντίστοιχα, των κατοίκων των αστικών κέντρων, προς και από την ύπαιθρο, ενόψει των καλοκαιρινών διακοπών. Τα κινητά συνεργεία της ΟΒΕΛΠΑ που βρίσκονται κατά μήκος των εθνικών και επαρχιακών οδών, θα επεμβαίνουν σε κάθε περίπτωση προκειμένου να εξυπηρετούνται όλοι οι οδηγοί και να ομαλοποιείται η κυκλοφορία σε περίπτωση παντός είδους προβλημάτων. Με την ευκαιρία εξόδου από τα αστικά κέντρα, οι τεχνικοί της ΟΒΕΛΠΑ υπενθυμίζoυν στους οδηγούς που πρόκειται να ταξιδέψουν: -Πριν το ταξίδι να ελέγξουν το όχημά τους- αυτοκίνητό ή μοτοσικλέτα προκειμένου να είναι ασφαλές και αξιόπιστο, -Στη διάρκεια της οδήγησης να φορούν πάντα τις ζώνες ασφαλείας -ο οδηγός και όλοι οι επιβαίνοντες και κράνος ο οδηγός και ο συνεπιβάτης της μοτοσικλέτας. -Να οδηγούν ευγενικά και κυρίως αμυντικά, αποφεύγοντας την υπερβολική ταχύτητα, τα "τυφλά" προσπερ

GP F1 HUNGARORING TA ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ !!!!

Ο Mark Webber επιστράτευσε την ευφυΐα του και μια σειρά εξαιρετικών γύρων για να κερδίσει τον 12ο φετινό αγώνα της Formula 1, το Grand Prix Ουγγαρίας στην πίστα της Βουδαπέστης, εμπρός από τον Fernando Alonso (Ferrari) και τον ομόλογό του στην RBR, Sebastian Vettel. Παράλληλα, η εγκατάλειψη του Lewis Hamilton με μηχανικό πρόβλημα και η φτωχή 8η θέση του Jenson Button άλλαξε άρδην τα δεδομένα στην κορυφή της βαθμολογίας, καθώς πλέον ο Mark Webber τέθηκε επικεφαλής και ο Fernando Alonso μπήκε για τα καλά στη μάχη του τίτλου. Στην εκκίνηση ο Sebastian Vettel διατήρησε την πρώτη θέση, όμως ο F. Alonso πέρασε τον M. Webber για τη δεύτερη. Ο Γερμανός άνοιξε διαφορά στην κορυφή μέχρι τον 15ο γύρο, όταν μπήκε στην πίστα το όχημα ασφάλειας. Όλοι οι πρωτοπόροι εκμεταλλεύτηκαν την περίσταση και μπήκαν για αλλαγή ελαστικών, εκτός από τον M. Webber που έμεινε στην πίστα μέχρι τον 44ο με την πολύ μαλακή γόμα, έχοντας στο μεταξύ οικοδομήσει διαφορά αρκετή για να μείνει στην κορυφή μετά το pit-stop τ

34o Ράλλυ ΕΛΠΑ

Η επίσημη ιστοσελίδα του 34ου Ράλλυ ΕΛΠΑ έχει ενεργοποιηθεί και εμπλουτίζεται καθημερινά. Επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.elparally.gr/ και ενημερωθείτε για ό,τι νέο σχετικά με τον ένατο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ ο οποίος παράλληλα προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ –με ξεχωριστή βαθμολογία για κάθε μία από τις δύο ημέρες του αγώνα-, καθώς και στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων. Στις σελίδες του διαδικτυακού τόπου θα βρείτε αναλυτικά το πρόγραμμα του αγώνα, τη διαδρομή, τον κανονισμό, καθώς και χρήσιμες πληροφορίες για θεατές, αγωνιζόμενους και δημοσιογράφους. Το 34ο Ράλλυ ΕΛΠΑ θα διεξαχθεί μεταξύ 1 και 3 Οκτωβρίου με επίκεντρο την Ιτέα και «πεδίο βολής» ορισμένες από τις πιο γνωστές «ακροπολικές» ειδικές διαδρομές.

Στην παραγωγή η Porsche 918 Spyder

Την έκδοση παραγωγής της Porsche 918 Spyder θα πρέπει να περιμένουμε μέσα στα επόμενα χρόνια, μετά και την απόφαση της γερμανικής φίρμας να προχωρήσει στην εξέλιξη του υβριδικού supercar. Η 918 Spyder παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2010 στην Γενεύη, εξοπλισμένη στην πρωτότυπη εκδοχή της με έναν V8 κινητήρα βενζίνης 500 ίππων και τρεις ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 218 ίππων. Επιταχύνοντας από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και φτάνοντας την τελική ταχύτητα των 320 χλμ./ώρα, η πρωτότυπη Porsche κέρδισε τις εντυπώσεις και ταυτόχρονα το εισιτήριο για τη γραμμή παραγωγής. Πέρα από τη συνδυαστική ισχύ των 718 ίππων και τις εντυπωσιακές επιδόσεις, στα εξεζητημένα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου θα πρέπει να προσθέσουμε και την εξαιρετικά περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου, η οποία σύμφωνα με τον κατασκευαστή δεν ξεπερνά τα 3,0 λίτρα/100 χλμ. Σύμφωνα με τον Michael Macht, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Porsche, η περιορισμένη παραγωγή της 918 Spyder αποδεικν

Ανάκληση 412.000 Toyota στις Η.Π.Α

Ένα ακόμη πρόγραμμα ανάκλησης ανακοίνωσε στις, 29.7, η Toyota. Συγκεκριμένα, 412.000 οχήματα που κυκλοφορούν στις Η.Π.Α αναμένεται να οδηγηθούν σε εξουσιοδοτημένους συνεργάτες της ιαπωνικής φίρμας, ώστε να ελεγχθεί ή να επισκευαστεί αν αυτό κριθεί απαραίτητο το σύστημα διεύθυνσης. Η ανάκληση αφορά 373.000 Toyota Avalon παραγωγής από το 2000 έως και το 2004, καθώς πιθανό πρόβλημα μπορεί να οδηγήσει στο σπάσιμο της μπάρας κλειδώματος του τιμονιού Αντιστοίχως, 39.000 Toyota LX470 πρόκειται να επισκευαστούν με σκοπό να αποκλειστεί το ενδεχόμενο αποδέσμευσης του άξονα του τιμονιού. Η ιαπωνική φίρμα έχει δεχτεί αναφορές που εμπλέκουν τρία μοντέλα Avalon σε ατυχήματα, χωρίς ωστόσο να έχει καταγραφεί τραυματισμός, ανακοίνωσε εκπρόσωπος της Toyota, ο οποίος συμπλήρωσε ότι δεν έχει γίνει σαφές αν τα τρία αυτά ατυχήματα οφείλονται στο συγκεκριμένο ελάττωμα στο σύστημα διεύθυνσης των αυτοκινήτων. Στην περίπτωση των LX470 δεν έχει καταγραφεί κάποιο περιστατικό που να σχετίζεται με το αντικείμενο

Συνέντευξη τύπου του προέδρου της Honda Motor Co. LTD κου.Takanobu Ito

Ένας χρόνος έχει περάσει από τότε που ανέλαβα τη θέση του προέδρου της εταιρίας πέρσι τον Ιούνιο, και μπήκαμε στη φάση όπου είναι αναγκαίο να καταρτίσουμε και να υλοποιήσουμε μία νέα στρατηγική ανάπτυξης. Τα τελευταία χρόνια, παρατηρήθηκε μία ταχεία μεταστροφή στις προτιμήσεις των καταναλωτών προς αυτοκίνητα μικρότερου μεγέθους στις παγκόσμιες αυτοκινητιστικές αγορές λόγω αφύπνισης της περιβαλλοντικής συνείδησης σε όλο τον κόσμο και των διαρθρωτικών αλλαγών που συνέβησαν στην παγκόσμια οικονομία. Η Honda πρέπει να ανταποκριθεί γρήγορα στις τρέχουσες αλλαγές εάν θέλει να ελπίζει σε περαιτέρω ανάπτυξη και επέκταση στο μέλλον. Η μεγαλύτερη διοικητική μας προτεραιότητα είναι να δημιουργήσουμε μία εταιρική δομή με εξασφαλισμένο κέρδος. Παράλληλα πρέπει να εξελίξουμε και να κάνουμε εμπορεύσιμες προηγμένες περιβαλλοντικές τεχνολογίες, να ενισχύσουμε την επιχειρηματική μας δράση σε αναδυόμενες αγορές και να ανταποκριθούμε άμεσα στη νέα τάση της αγοράς για μικρότερα οχήματα. Επειδή καλούμαστ

AUDI A7 Sportback

Η Audi παρουσίασε στο μουσείο σύγχρονης τέχνης του Βερολίνου το A7 Sportback, ένα τετράθυρο μοντέλο με coupe αμάξωμα που στοχεύει ψιλά στην κατηγορία των μεγάλων πολυτελών. Το A7 Sportback είναι βασισμένο στο A7 Sportback Concept που γνωρίσαμε στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ το 2009 και είναι χτισμένο πάνω σε ένα εντελώς νέο πάτωμα κατασκευασμένο από αλουμίνιο και χάλυβα υψηλής ποιότητας. Οι διαφορές του από το πρωτότυπο μοντέλο είναι ελάχιστες και ξεχωρίζει τόσο με τα επιθετικά του στοιχεία, όσο και για τις ομοιότητές του με το Α8. Τα κοινά στοιχεία με το τελευταίο είναι περισσότερο εμφανή εσωτερικά (κυρίως στο ταμπλό και τον πίνακα οργάνων), όπου η πολυτέλεια και η άνεση έχουν τον πρώτο λόγο. Το αποκλειστικά τετραθέσιο coupe μοντέλο έχει μήκος 4.970 χιλιοστά, πλάτος 1.910 και ύψος 1.420 χιλιοστά ενώ το μεταξόνιό του είναι στα 2.910 χιλιοστά. Στον τομέα των κινητήρων, η Audi τοποθετεί αρχικά κάτω από το καπό του εντυπωσιακού A7 Sportback δύο κινητήρια σύνολα βενζίνης και δύο πετ