Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στην παραγωγή η Porsche 918 Spyder


Την έκδοση παραγωγής της Porsche 918 Spyder θα πρέπει να περιμένουμε μέσα στα επόμενα χρόνια, μετά και την απόφαση της γερμανικής φίρμας να προχωρήσει στην εξέλιξη του υβριδικού supercar.
Η 918 Spyder παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2010 στην Γενεύη, εξοπλισμένη στην πρωτότυπη εκδοχή της με έναν V8 κινητήρα βενζίνης 500 ίππων και τρεις ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 218 ίππων. Επιταχύνοντας από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και φτάνοντας την τελική ταχύτητα των 320 χλμ./ώρα, η πρωτότυπη Porsche κέρδισε τις εντυπώσεις και ταυτόχρονα το εισιτήριο για τη γραμμή παραγωγής. Πέρα από τη συνδυαστική ισχύ των 718 ίππων και τις εντυπωσιακές επιδόσεις, στα εξεζητημένα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου θα πρέπει να προσθέσουμε και την εξαιρετικά περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου, η οποία σύμφωνα με τον κατασκευαστή δεν ξεπερνά τα 3,0 λίτρα/100 χλμ.
Σύμφωνα με τον Michael Macht, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Porsche, η περιορισμένη παραγωγή της 918 Spyder αποδεικνύει πως η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία επιχειρεί να συνδυάσει τις επιδόσεις με την οικονομία καυσίμου, την ίδια στιγμή που η εξέλιξη και η παραγωγή του αυτοκινήτου στο Weissach και στο Zuffenhausen, αντίστοιχα, υπογραμμίζει την αφοσίωση της Porsche στην Γερμανία. Περισσότερες πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά 918 Spyder αναμένεται να ανακοινωθούν του επόμενους μήνες, φήμες ωστόσο θέλουν τους υποψήφιους αγοραστές του αυτοκινήτου να καταβάλλουν ήδη προκαταβολή, ώστε να εξασφαλίσουν στο μέλλον μια Porsche των 500.000 ευρώ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...