Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

GP F1 HUNGARORING TA ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ !!!!


Ο Mark Webber επιστράτευσε την ευφυΐα του και μια σειρά εξαιρετικών γύρων για να κερδίσει τον 12ο φετινό αγώνα της Formula 1, το Grand Prix Ουγγαρίας στην πίστα της Βουδαπέστης, εμπρός από τον Fernando Alonso (Ferrari) και τον ομόλογό του στην RBR, Sebastian Vettel. Παράλληλα, η εγκατάλειψη του Lewis Hamilton με μηχανικό πρόβλημα και η φτωχή 8η θέση του Jenson Button άλλαξε άρδην τα δεδομένα στην κορυφή της βαθμολογίας, καθώς πλέον ο Mark Webber τέθηκε επικεφαλής και ο Fernando Alonso μπήκε για τα καλά στη μάχη του τίτλου. Στην εκκίνηση ο Sebastian Vettel διατήρησε την πρώτη θέση, όμως ο F. Alonso πέρασε τον M. Webber για τη δεύτερη. Ο Γερμανός άνοιξε διαφορά στην κορυφή μέχρι τον 15ο γύρο, όταν μπήκε στην πίστα το όχημα ασφάλειας. Όλοι οι πρωτοπόροι εκμεταλλεύτηκαν την περίσταση και μπήκαν για αλλαγή ελαστικών, εκτός από τον M. Webber που έμεινε στην πίστα μέχρι τον 44ο με την πολύ μαλακή γόμα, έχοντας στο μεταξύ οικοδομήσει διαφορά αρκετή για να μείνει στην κορυφή μετά το pit-stop του. Ο S. Vettel, στο μεταξύ, έχασε τη δεύτερη θέση εξαιτίας ποινής διέλευσης από τα pits που δέχθηκε στον 29ο γύρο, επειδή δεν κράτησε διαφορά μικρότερη του μήκους δέκα μονοθεσίων πίσω από το όχημα ασφάλειας, όπως ορίζει ο κανονισμός. Ο Michael Schumacher τιμωρήθηκε με ποινή δέκα θέσεων στο επόμενο Grand Prix Βελγίου (29/8), ενώ οι Renault και Mercedes GP θα καταβάλλουν πρόστιμο 50.000 δολαρίων καθεμία για τα συμβάντα του GP Ουγγαρίας 2010. Οι αγωνοδίκες στην πίστα της Βουδαπέστης έκριναν ως επικίνδυνο τον τρόπο με τον οποίο ο Γερμανός προσπάθησε να υπερασπιστεί την 10η θέση του στην επίθεση του Rubens Barrichello. Ο πρώην πρωταθλητής έκλεισε τη γραμμή του κι έτσι ο Βραζιλιάνος πλησίασε στα χιλιοστά τον τοίχο τον pits με ταχύτητα 300 χλμ./ώρα κι έπειτα πάτησε εκτός πίστας, για να ολοκληρώσει την προσπέραση. Οι δύο πρώην ομόλογοι στη Ferrari αντάλλαξαν βαρείς χαρακτηρισμούς μετά το τέλος, καθώς ο R. Barrichello χαρακτήρισε "τρελό" τον M. Schumacher και ο Γερμανός είπε ότι "...ορισμένοι οδηγοί έχουν τις απόψεις τους, και μετά υπάρχει κι ο Rubens". "Αν είχαμε ακουμπήσει εκεί, εκείνος θα είχε προσκρούσει μετωπικά στον τοίχο. Ηταν πιο επικίνδυνο για εκείνον", είπε ο Βραζιλιάνος. "Αν δείτε την εικόνα, δεν χωράει ούτε μια τρίχα ανάμεσα στον τροχό μου και στον τοίχο. Είναι απίστευτο. Είμαστε πολύ τυχεροί που βρισκόμαστε εδώ και μιλάμε.Κουβαλάει μαζί του κάτι από το παρελθόν και αυτό δεν μας χρειάζεται σήμερα". Ο M. Schumacher απάντησε: "Ως οδηγός έχεις το δικαίωμα να αλλάξεις τη γραμμή σου μία φορά. Προφανώς υπήρχε χώρος να περάσει. Δεν ακουμπήσαμε, οπότε φαντάζομαι πως ήταν αρκετός ο χώρος που του άφησα. Δεν φημίζομαι ότι κάνω δώρα στην πίστα. Αν θέλεις να με περάσεις, πρέπει να προσπαθήσεις". Κατά τα άλλα, οι Renault και Mercedes GP τιμωρήθηκαν για τα δύο ξεχωριστά συμβάντα στον «πανζουρλισμό» της εισόδου στα pits της πλειοψηφίας των οδηγών στον 15ο γύρο, όταν μπήκε στην πίστα το όχημα ασφάλειας για μια αεροτομή της Force India του Vitantonio Liuzzi, η οποία βρισκόταν στην άσφαλτο. Η Renault απελευθέρωσε τον Robert Kubica την ώρα που έμπαινε για pit-stop, ακριβώς μπροστά του, ο Adrian Sutil της Force India – με αποτέλεσμα οι δύο να συγκρουστούν στο σημείο, βάζοντας σε κίνδυνο τους μηχανικούς των δύο ομάδων. Επιπλέον, ο Πολωνός τιμωρήθηκε και με ποινή 10 δευτερολέπτων στον αγώνα. Η Mercedes GP τιμωρήθηκε, επίσης με πρόστιμο 50.000 δολαρίων, διότι στο pit-stop του Nico Rosberg δεν τοποθετήθηκε σωστά ο πίσω δεξιός τροχός στο μονοθέσιο του Γερμανού. Ο τροχός αποκολλήθηκε μόλις ξεκίνησε ο Γερμανός, με αποτέλεσμα να χτυπήσει (χωρίς σοβαρές συνέπειες) τον μηχανικό της Williams Nigel Hope.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...