Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

GP F1 HUNGARORING TA ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ !!!!


Ο Mark Webber επιστράτευσε την ευφυΐα του και μια σειρά εξαιρετικών γύρων για να κερδίσει τον 12ο φετινό αγώνα της Formula 1, το Grand Prix Ουγγαρίας στην πίστα της Βουδαπέστης, εμπρός από τον Fernando Alonso (Ferrari) και τον ομόλογό του στην RBR, Sebastian Vettel. Παράλληλα, η εγκατάλειψη του Lewis Hamilton με μηχανικό πρόβλημα και η φτωχή 8η θέση του Jenson Button άλλαξε άρδην τα δεδομένα στην κορυφή της βαθμολογίας, καθώς πλέον ο Mark Webber τέθηκε επικεφαλής και ο Fernando Alonso μπήκε για τα καλά στη μάχη του τίτλου. Στην εκκίνηση ο Sebastian Vettel διατήρησε την πρώτη θέση, όμως ο F. Alonso πέρασε τον M. Webber για τη δεύτερη. Ο Γερμανός άνοιξε διαφορά στην κορυφή μέχρι τον 15ο γύρο, όταν μπήκε στην πίστα το όχημα ασφάλειας. Όλοι οι πρωτοπόροι εκμεταλλεύτηκαν την περίσταση και μπήκαν για αλλαγή ελαστικών, εκτός από τον M. Webber που έμεινε στην πίστα μέχρι τον 44ο με την πολύ μαλακή γόμα, έχοντας στο μεταξύ οικοδομήσει διαφορά αρκετή για να μείνει στην κορυφή μετά το pit-stop του. Ο S. Vettel, στο μεταξύ, έχασε τη δεύτερη θέση εξαιτίας ποινής διέλευσης από τα pits που δέχθηκε στον 29ο γύρο, επειδή δεν κράτησε διαφορά μικρότερη του μήκους δέκα μονοθεσίων πίσω από το όχημα ασφάλειας, όπως ορίζει ο κανονισμός. Ο Michael Schumacher τιμωρήθηκε με ποινή δέκα θέσεων στο επόμενο Grand Prix Βελγίου (29/8), ενώ οι Renault και Mercedes GP θα καταβάλλουν πρόστιμο 50.000 δολαρίων καθεμία για τα συμβάντα του GP Ουγγαρίας 2010. Οι αγωνοδίκες στην πίστα της Βουδαπέστης έκριναν ως επικίνδυνο τον τρόπο με τον οποίο ο Γερμανός προσπάθησε να υπερασπιστεί την 10η θέση του στην επίθεση του Rubens Barrichello. Ο πρώην πρωταθλητής έκλεισε τη γραμμή του κι έτσι ο Βραζιλιάνος πλησίασε στα χιλιοστά τον τοίχο τον pits με ταχύτητα 300 χλμ./ώρα κι έπειτα πάτησε εκτός πίστας, για να ολοκληρώσει την προσπέραση. Οι δύο πρώην ομόλογοι στη Ferrari αντάλλαξαν βαρείς χαρακτηρισμούς μετά το τέλος, καθώς ο R. Barrichello χαρακτήρισε "τρελό" τον M. Schumacher και ο Γερμανός είπε ότι "...ορισμένοι οδηγοί έχουν τις απόψεις τους, και μετά υπάρχει κι ο Rubens". "Αν είχαμε ακουμπήσει εκεί, εκείνος θα είχε προσκρούσει μετωπικά στον τοίχο. Ηταν πιο επικίνδυνο για εκείνον", είπε ο Βραζιλιάνος. "Αν δείτε την εικόνα, δεν χωράει ούτε μια τρίχα ανάμεσα στον τροχό μου και στον τοίχο. Είναι απίστευτο. Είμαστε πολύ τυχεροί που βρισκόμαστε εδώ και μιλάμε.Κουβαλάει μαζί του κάτι από το παρελθόν και αυτό δεν μας χρειάζεται σήμερα". Ο M. Schumacher απάντησε: "Ως οδηγός έχεις το δικαίωμα να αλλάξεις τη γραμμή σου μία φορά. Προφανώς υπήρχε χώρος να περάσει. Δεν ακουμπήσαμε, οπότε φαντάζομαι πως ήταν αρκετός ο χώρος που του άφησα. Δεν φημίζομαι ότι κάνω δώρα στην πίστα. Αν θέλεις να με περάσεις, πρέπει να προσπαθήσεις". Κατά τα άλλα, οι Renault και Mercedes GP τιμωρήθηκαν για τα δύο ξεχωριστά συμβάντα στον «πανζουρλισμό» της εισόδου στα pits της πλειοψηφίας των οδηγών στον 15ο γύρο, όταν μπήκε στην πίστα το όχημα ασφάλειας για μια αεροτομή της Force India του Vitantonio Liuzzi, η οποία βρισκόταν στην άσφαλτο. Η Renault απελευθέρωσε τον Robert Kubica την ώρα που έμπαινε για pit-stop, ακριβώς μπροστά του, ο Adrian Sutil της Force India – με αποτέλεσμα οι δύο να συγκρουστούν στο σημείο, βάζοντας σε κίνδυνο τους μηχανικούς των δύο ομάδων. Επιπλέον, ο Πολωνός τιμωρήθηκε και με ποινή 10 δευτερολέπτων στον αγώνα. Η Mercedes GP τιμωρήθηκε, επίσης με πρόστιμο 50.000 δολαρίων, διότι στο pit-stop του Nico Rosberg δεν τοποθετήθηκε σωστά ο πίσω δεξιός τροχός στο μονοθέσιο του Γερμανού. Ο τροχός αποκολλήθηκε μόλις ξεκίνησε ο Γερμανός, με αποτέλεσμα να χτυπήσει (χωρίς σοβαρές συνέπειες) τον μηχανικό της Williams Nigel Hope.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο