Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συνέντευξη τύπου του προέδρου της Honda Motor Co. LTD κου.Takanobu Ito


Ένας χρόνος έχει περάσει από τότε που ανέλαβα τη θέση του προέδρου της εταιρίας πέρσι τον Ιούνιο, και μπήκαμε στη φάση όπου είναι αναγκαίο να καταρτίσουμε και να υλοποιήσουμε μία νέα στρατηγική ανάπτυξης. Τα τελευταία χρόνια, παρατηρήθηκε μία ταχεία μεταστροφή στις προτιμήσεις των καταναλωτών προς αυτοκίνητα μικρότερου μεγέθους στις παγκόσμιες αυτοκινητιστικές αγορές λόγω αφύπνισης της περιβαλλοντικής συνείδησης σε όλο τον κόσμο και των διαρθρωτικών αλλαγών που συνέβησαν στην παγκόσμια οικονομία. Η Honda πρέπει να ανταποκριθεί γρήγορα στις τρέχουσες αλλαγές εάν θέλει να ελπίζει σε περαιτέρω ανάπτυξη και επέκταση στο μέλλον.
Η μεγαλύτερη διοικητική μας προτεραιότητα είναι να δημιουργήσουμε μία εταιρική δομή με εξασφαλισμένο κέρδος. Παράλληλα πρέπει να εξελίξουμε και να κάνουμε εμπορεύσιμες προηγμένες περιβαλλοντικές τεχνολογίες, να ενισχύσουμε την επιχειρηματική μας δράση σε αναδυόμενες αγορές και να ανταποκριθούμε άμεσα στη νέα τάση της αγοράς για μικρότερα οχήματα.
Επειδή καλούμαστε να επιβιώσουμε σε ένα δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον, είναι επιβεβλημένο να ξαναθυμηθούμε τη θεμελιώδη αρχή της Honda, δηλαδή να βλέπουμε τα πράγματα από την πλευρά των πελατών και να συνεχίσουμε να προσφέρουμε προϊόντα που τους ικανοποιούν.
Στο πλαίσιο αυτό, καθιερώθηκε η ‘Κατεύθυνση της Honda για τα επόμενα 10 χρόνια’. Εκείνο που θεωρώ σημαντικότερο και το έστειλα σαν μήνυμα σε όλους τους συνεργάτες της Honda ήταν “να προσφέρουμε καλά προϊόντα στους πελάτες μας, γρήγορα, σε προσιτή τιμή και με χαμηλές εκπομπές CO2.”
Με τον όρο “καλά προϊόντα” εννοούμε να ενσαρκώσουμε τις ανάγκες και επιθυμίες των πελατών σε ελκυστικά προϊόντα χρησιμοποιώντας τις μοναδικές τεχνολογίες, τις γνώσεις και την επινοητικότητα της Honda. Τέτοια καλά προϊόντα πρέπει να παραδίδονται γρήγορα, ώστε να μην περιμένουν οι πελάτες και σε προσιτές τιμές για να είναι ικανοποιημένοι με την αγορά τους. Αυτή είναι η κατεύθυνση που θα πάρει η Honda.
Το “Με χαμηλές εκπομπές CO2” αντιπροσωπεύει τα πιστεύω μας, που βασίζονται στην ισχυρή πεποίθησή μας ότι, σαν κατασκευάστρια οχημάτων προσωπικής μετακίνησης, η Honda θα έχει μέλλον μόνον εάν καταφέρει να μειώσει δραστικά τις εκπομπές CO2.
Για να προσφέρουμε καλά προϊόντα γρήγορα, σε προσιτή τιμή και με μειωμένες εκπομπές CO2, πρέπει να ληφθούν συγκεκριμένα μέτρα με έμφαση στους εξής τρεις βασικούς τομείς:
1) Εξέλιξη περιβαλλοντικών τεχνολογιών
2) Ενίσχυση μοντέρνων συστημάτων παραγωγής
3) Ενίσχυση επιχειρηματικών δραστηριοτήτων σε αναδυόμενες αγορές
Εξέλιξη περιβαλλοντικών τεχνολογιών
Αυτοκίνητα
・Η Honda έχει μειώσει τις εκπομπές CO2 μέσα από την τεχνολογική εξέλιξη μιας μεγάλης γκάμας προϊόντων μεταξύ των οποίων μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα. Η Honda έχει επίσης δεσμευτεί στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος με τη βοήθεια προϊόντων παραγωγής ενέργειας όπως οι ηλιακές κυψέλες και τα συστήματα συμπαραγωγής.
・Η Honda θα επιταχύνει την προσπάθεια για μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος προάγοντας τις περιβαλλοντικές τεχνολογίες της και επιδιώκοντας συστηματικά την ευρεία διάδοση τέτοιων τεχνολογιών στην αγορά.
Ευρεία διάδοση του Υβριδικού Συστήματος IMA στην αγορά
・Η Honda λανσάρισε νέα μοντέλα εφοδιασμένα με το ελαφρύ και συμπαγών διαστάσεων υβριδικό σύστημα IMA της μάρκας, και συγκεκριμένα το Civic Hybrid, το Insight και το CR-Z. Το ποσοστό των υβριδικών οχημάτων μεταξύ των συνολικών πωλήσεων της Honda την Ιαπωνία αυξήθηκε στο 16% το 2009. Η Honda θα επιταχύνει τη διάδοση του IMA στην αγορά αυξάνοντας την οικογένεια των διαθέσιμων μοντέλων που θα είναι εφοδιασμένα με το σύστημα αυτό.
・Η Honda θα λανσάρει πολλαπλά μοντέλα, κυρίως μεσαίου μεγέθους, εφοδιασμένα με το σύστημα IMA στην Ιαπωνία μέσα σε ένα χρόνο περίπου από τώρα. Το πρώτο θα είναι το Fit Hybrid (Jazz Hybrid)το οποίο θα παρουσιαστεί στην Ιαπωνική αγορά φέτος το φθινόπωρο.
・Η Honda θα επιδιώξει επίσης την εξέλιξη της τεχνολογίας των μπαταριών που είναι σημαντικές για την εξέλιξη των υβριδικών οχημάτων. Η επόμενη γενιά Civic Hybrid θα είναι εφοδιασμένη με μία συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής απόδοσης, την οποία θα παρέχει η εταιρία Blue Energy, μία κοινοπραξία μεταξύ GS Yuasa & Honda που θα ξεκινήσει την παραγωγή της μπαταρίας στο εργοστάσιό της μέσα στη χρονιά.
・Η Honda έχει αφιερώσει τους πόρους της εταιρίας της στην εξέλιξη προηγμένων περιβαλλοντικών τεχνολογιών. Τα αποτελέσματα αυτής της στρατηγικής θα αρχίσουν να φαίνονται με τη μορφή προϊόντων κάποια στιγμή γύρω στο 2012.
Plug-in hybrid
・Ένα νέο plug-in υβριδικό σύστημα για μεσαία – μεγαλύτερα οχήματα είναι αυτή τη στιγμή υπό εξέλιξη. Οχήματα εφοδιασμένα με το νέο σύστημα προγραμματίζονται να κυκλοφορήσουν το 2012 σε Ιαπωνία και Αμερική.
・Η Honda θα ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των πελατών υιοθετώντας πολλαπλά υβριδικά συστήματα, κατάλληλα για οχήματα διαφορετικών μεγεθών και χρήσεων.
Βενζινοκινητήρες
・Μεσοπρόθεσμα, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα παραμείνουν η κύρια πηγή ισχύος για τα αυτοκίνητα, επομένως η Honda θα εξακολουθήσει να εξελίσσει τεχνολογίες που θα βελτιώνουν τις επιδόσεις και την κατανάλωση των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η Honda θα ξεκινήσει την ανανέωση της γκάμας των κινητήρων και των κιβωτίων της από το 2012 για να βελτιώσει περισσότερο την οικονομία καυσίμου.
Πετρελαιοκινητήρες
・Οι πετρελαιοκινητήρες συμβάλλουν επίσης στη μείωση εκπομπών CO2. Επιπλέον του κινητήρα 2.2 που διατίθεται αυτή τη στιγμή, η Honda βρίσκεται σε φάση εξέλιξης ενός μικρότερου diesel. Ένα μοντέλο εφοδιασμένο με αυτό το νέο μικρότερο diesel θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2012.
Ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου
・Μακροπρόθεσμα, τα ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου θα αποτελέσουν τη βάση των μετακινήσεων και η Honda θα συνεχίσει την τεχνολογική εξέλιξη του FCX Clarity καθώς και των συστημάτων ανεφοδιασμού υδρογόνου.
Ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας
・Αν και εξακολουθούν να υπάρχουν θέματα που ζητούν επίλυση, όπως η αυτονομία ανά φόρτιση και ο χρόνος επαναφόρτισης, τα EV μπαταρίας υπόσχονται να δημιουργήσουν μία νέα αγορά σαν μέσα μεταφοράς με μηδενικές εκπομπές CO2 κατά τη διάρκεια της λειτουργίας τους. Αξιοποιώντας τις τεχνολογίες που προκύψουν από την εξέλιξη των ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών καυσίμου, η Honda θα προχωρήσει στη δημιουργία ενός EV μπαταρίας για χρήση σε πραγματικές συνθήκες το ταχύτερο δυνατόν. Το EV μπαταρίας της Honda προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει σε Ιαπωνία και Αμερική το 2012.
Η Honda θα λανσάρει αυτά τα προϊόντα μέχρι το 2012 περίπου, ενώ μέσα στην επόμενη δεκαετία σκοπεύει να τα εξελίξει περαιτέρω και να τα κυκλοφορήσει ευρέως στην αγορά.
Συμπέρασμα
・Η επόμενη δεκαετία θα είναι πολύ κρίσιμη για την επιβίωση της Honda εν μέσω των μεγάλων αλλαγών της εποχής μας, μεταξύ των οποίων μία αύξηση της περιβαλλοντικής ευαισθησίας και οι αλλαγές στην παγκόσμια οικονομική δομή.
・Η Honda έχει δεσμευτεί πλήρως να προσφέρει καλά προϊόντα γρήγορα, σε προσιτή τιμή και με χαμηλές εκπομπές CO2 βλέποντας τα πράγματα από την πλευρά των πελατών.
・Για να αντιμετωπίσει την αύξηση της περιβαλλοντικής συνείδησης, η Honda θα εξελίξει περαιτέρω τις γνήσιες και προηγμένες περιβαλλοντικές τεχνολογίες της και θα επιταχύνει την ευρεία διάδοση των τεχνολογιών αυτών με τη μορφή ελκυστικών προϊόντων.
・Για την αντιμετώπιση των αλλαγών στη δομή της παγκόσμιας οικονομίας, η Honda θα ενισχύει τις μοναδικές δυνατότητές της σε δύο πρωταρχικούς τομείς και συγκεκριμένα 1) θα τονώσει τις δραστηριότητές της σε αναδυόμενες αγορές και 2) θα αυξήσει την ανταγωνιστικότητα των μικρών μοντέλων Honda.
・Παράλληλα με την ταχεία υλοποίηση αυτών των πρωτοβουλιών, η Honda θα ενισχύσει την εταιρική δομή της για να επιτύχει περαιτέρω ανάπτυξη και να προχωρήσει κατά ένα βήμα μπροστά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Ανάβαση Πηλίου ...

Με 45 συμμετοχές θα πραγματοποιηθεί η 1η Ανάβαση Πηλίου. Ο αγώνας θα διεξαχθεί πρώτη φορά σε αυτή τη διαδρομή στον επαρχιακό δρόμο Άνω Λεχωνίων-Μηλέων. Η εκκίνηση ξεκινά από την διασταύρωση του Αγ.Βλασιου και τερματίζει σε 3.2χλμ προς τον Άγιο Γεώργιο που είναι πριν το πέταλο και τη διασταύρωση της Ι.Μ Αγίων Ταξιαρχών. Το Σάββατο το πρωί θα γίνει ο τεχνικός έλεγχος των αγωνιστικών αυτοκινήτων στην παραλία του Βόλου στο Πανεπιστήμιο όπου το ωράριο είναι 9:00-12:00. Μετά τις 13:00 οι αγωνιζόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να πάνε προς τη διαδρομή της Ανάβασης και να στήσουν τα service τους. Ο χώρος του σέρβις είναι μετά τη γέφυρα του Παλαιοκάστρου (Πέστροφες). Εκατό μέτρα μετά τα σέρβις αρχίζει το warm up για περίπου 800 μέτρα ώστε να φτάσει στην εκκίνηση. Τα δοκιμαστικά θα αρχίσουν στις 16:00 (Λόγω των εκκλησιαστικών εκδηλώσεων που γίνονται στην Ι.Μ.). Το Σάββατο το βράδυ στις 21:00 θα γίνει η πανηγυρική εκκίνηση στην Κάτω Γατζέα. Εκει θα εκκινήσουν όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα με την παρ

Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας ...

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024, θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών), με την Ανάβαση Πιτίτσας, να είναι για ακόμα μία χρονιά στο καλεντάρι, επιβεβαιώνοντας πως είναι μία από τις πιο αγαπημένες όλων των οδηγών. Ο Αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων. Για το 2024 η Ανάβαση Πιτίτσας θα ονομαστεί «Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας», στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα που η μοίρα τον πήρε από κοντά μας τόσο νωρίς και άδικα. Μία από τις ιστορικότερες Αναβάσεις της χώρας μας, ρίχνει σημαία εκκίνησης, με την Ανάβαση Πιτίτσας να διεξάγεται από το 1973 και ο τίτλος «στυλοβάτης» του Ελληνικού Πρωταθλήματος δεν είναι άδικος. Ξεκίνησε το 1973 με νικητή τον «Λεωνίδα» που οδηγούσε ένα Πόρσε Καρέρα RSR, με την απόσταση του πρώτου αυτού αγώνα να ήταν 3,8 χιλιόμετρα. Η ανάβαση Πιτίτσας είναι αγώνας του πανελλήνιου πρωταθλήματος αναβάσεων και ο παλα

Ανάβαση Βαντέ ...

Με 20 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 15 και 16 Ιουνίου η 3η Ανάβαση Βαντέ από την ΑΛΑΧανίων, αγώνας που προσμετράει στο Κύπελλο Αναβάσεων Κρήτης.