Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

AUDI A7 Sportback


Η Audi παρουσίασε στο μουσείο σύγχρονης τέχνης του Βερολίνου το A7 Sportback, ένα τετράθυρο μοντέλο με coupe αμάξωμα που στοχεύει ψιλά στην κατηγορία των μεγάλων πολυτελών. Το A7 Sportback είναι βασισμένο στο A7 Sportback Concept που γνωρίσαμε στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ το 2009 και είναι χτισμένο πάνω σε ένα εντελώς νέο πάτωμα κατασκευασμένο από αλουμίνιο και χάλυβα υψηλής ποιότητας. Οι διαφορές του από το πρωτότυπο μοντέλο είναι ελάχιστες και ξεχωρίζει τόσο με τα επιθετικά του στοιχεία, όσο και για τις ομοιότητές του με το Α8. Τα κοινά στοιχεία με το τελευταίο είναι περισσότερο εμφανή εσωτερικά (κυρίως στο ταμπλό και τον πίνακα οργάνων), όπου η πολυτέλεια και η άνεση έχουν τον πρώτο λόγο. Το αποκλειστικά τετραθέσιο coupe μοντέλο έχει μήκος 4.970 χιλιοστά, πλάτος 1.910 και ύψος 1.420 χιλιοστά ενώ το μεταξόνιό του είναι στα 2.910 χιλιοστά. Στον τομέα των κινητήρων, η Audi τοποθετεί αρχικά κάτω από το καπό του εντυπωσιακού A7 Sportback δύο κινητήρια σύνολα βενζίνης και δύο πετρελαίου. Στην πρώτη περίπτωση συναντάμε το μικρότερο FSI κινητήρα της παρέας χωρητικότητας 2.8 λίτρων που αποδίδει 204 ίππους και μεταφέρει την κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς. Με τετρακίνηση εξοπλίζεται η υπετροφοδοτούμενη έκδοση με τον TFSI κινητήρα των 3.0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 300 ίππους και πετυχαίνει τα 0-100 σε 5,6΄΄ (8,3΄΄ έχει η μικρότερη έκδοση) έχοντας τελική ταχύτητα 250 χιλιομέτρων την ώρα. Στο στρατόπεδο των πετρελαιοκινητήρων συναντάμε ένα 3λιτρο V6 TDI μηχανικό σύνολο, που αποδίδει κατά περίπτωση 204 και 254 ίππους. Όπως και στην περίπτωση των βενζινοκινητήρων, η ΄΄αργή΄΄ έκδοση είναι 2κίνητη και εδώ, επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χλμ/ώρα σε 8,1΄΄ σημειώνοντας την τελική ταχύτητα των 234 χλμ/ώρα. Η τετρακίνητη έκδοση των 254 ίππων σημειώνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6.5΄΄ ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Το A7 Sportback χρησιμοποιεί το σύστημα τετρακίνησης του RS5 και διαθέτει κεντρικό διαφορικό (crown-gear) που μοιράζει την κίνηση μεταξύ του εμπρός και πίσω άξονα σε ποσοστό 40:60 αντίστοιχα. Το ποσοστό αυτό μπορεί να μετατραπεί κατά περίπτωση μέχρι και σε αναλογία 70:30 ή 15:85. Τη μεταφορά της κίνησης στην περίπτωση των τετρακίνητων εκδόσεων αναλαμβάνει ένα 7τάχυτο κιβώτιο S-Tronic, ενώ στις 2κίνητες ένα αυτόματο κιβώτιο Multitronic. Τέλος όλοι οι κινητήρες διαθέτουν θερμική διαχείριση, σύστημα ανάκτησης ενέργειας και το σύστημα Start/Stop, ενώ οι πρώτες πωλήσεις του A7 Sportback θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ