Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Mercedes-Benz Motor Oil

Οι επιστήμονες και οι μηχανικοί που με τις καινοτόμες ιδέες, τις ικανότητες, την τεχνογνωσία και τη μακροχρόνια εμπειρία τους κατασκευάζουν τους κινητήρες των οχημάτων Mercedes-Benz, δημιούργησαν και το κατάλληλο λιπαντικό για κάθε αυτοκίνητο της γνωστής μάρκας. Το γνήσιο λάδι κινητήρα Mercedes-Benz. Η σημαντικότερη αποστολή του λαδιού κινητήρα είναι η μείωση της μηχανικής τριβής. Με αυτό το δεδομένο, το λάδι κινητήρα Mercedes-Benz είναι τέλεια προσαρμοσμένο, ώστε να είναι ανθεκτικό στις μηχανικές καταπονήσεις και στις υψηλές θερμοκρασίες που τις συνοδεύουν. Τα επιλεγμένα συστατικά και πρόσθετα που περιέχει ανταποκρίνονται απόλυτα στις απαιτήσεις ενός κινητήρα Mercedes-Benz, προκειμένου να διασφαλίζεται η υψηλή απόδοση και η μέγιστη ισχύς του. Το γνήσιο λάδι κινητήρα Mercedes-Benz είναι αναμφισβήτητα το τέλειο λάδι για έναν κινητήρα με σήμα το αστέρι, γιατί έχει δημιουργηθεί ειδικά γι’ αυτόν. Παράλληλα, εξασφαλίζει βέλτιστη απόδοση και αξιοπιστία χάρη στη μειωμένη εσωτερική τριβή, τέ

9η Ανάβαση Δημητσάνας-Ζυγοβιστίου

Με την απονομή των επάθλων στους νικητές που γίνεται αυτή τη στιγμή στην πλατεία της Δημητσάνας με την παρουσία όλων των αγωνιζομένων, αλλά και παραγόντων της περιοχής ολοκληρώνεται η 9η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου.Πλήθος θεατών βρέθηκε σε όλο το μήκος της διαδρομής και παρακολούθησαν έναν πολύ ενδιαφέροντα αγώνα, που κύλησε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και καθυστερήσεις. Βέβαια ο καιρός της κεντρικής Πελοποννήσου ετοιμάζεται για μία ακόμα φορά να κάνει την έκπληξη, με δυνατές βροντές να ακούγονται, ενώ ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η απονομή. Τουλάχιστον το αγωνιστικό μέρος ολοκληρώθηκε με ιδανικές καιρικές συνθήκες, που βοήθησαν ακόμα περισσότερο στην ομαλή ροή του αγώνα. Στο αγωνιστικό μέρος τώρα, την Ομάδα Α κέρδισε ο Πατρινός Αργύρης Τσούλος με το Mitsubishi Evo 8, την Ομάδα Ν ο Βασίλης Παπαχριστόπουλος με Peugeot 106 Rallye και την ομάδα Ε ο “τοπικός” Κώστας Τσαφαράς με την Lancia Delta Integrale. Στην Κατηγορία 3 των Ιστορικών νικητής ήταν ο Λάμπρος Αγγελάκης με το Ford Escor

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΛΚΗ !

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: Αλκιβιάδης Συνιώρης ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΡΟΣ: Γεώργιος ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 29/08/1972 ΕΩΣ 16/07/2010 ΗΛΙΚΙΑ: 38 ΥΨΟΣ/ ΒΑΡΟΣ: 1,78m/ 69kg Τίτλος σπουδών (1994 - 1997) Εικονολήπτης - Φωτογράφος (Διεύθυνση Φωτογραφίας) Απόφοιτος ΤΕΙ: Σχολής Κινηματογράφου & Τηλεόρασης Σταυράκου Τίτλος σπουδών (2008) Πτυχιούχος Σχολής Προπονητών Θαλάσσιου Σκι - Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος εκπαιδευτή) Επαγγελματική εμπειρία (1995 - 1997) Εικονολήπτης/ Βοηθός παραγωγής στην εταιρία παραγωγής κιν/κων - τηλ/κων ταινιών: “ΦΩΤΟΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕ” Επαγγελματική εμπειρία (1998 - 2010) Δημοσιογράφος/ συντάκτης Ειδικού Τύπου στα περιοδικά μοτοσυκλέτας/ Water sports: ΜΟΤΟ (1998 - 2001) 0300 (2002 - Μάιος 2006) ΜΟΤΟ (Οκτώβριος 2006 - 2008) Motogp World (Ιανουάριος 2009-) ΣΚΑΙ TV (τηλεοπτική εκπομπή MotoGP - Ιανουάριος 2009) SHARK WATER SKI CLUB (Ιούνιος 2009-2010) MEGA TV (τηλεοπτική εκπομπή TRACTION - Ιανουάριος 2010) Αγωνιστικό προφίλ στα Πρωταθλήματα Μοτοσυκλέτας

ALERT 2 !

ΝΕΚΡΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΑΣ ΣΕ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΒΑΡΗΣ - ΚΟΡΩΠΙΟΥ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ TRACTION ΑΛΚΗΣ ΣΙΝΙΩΡΗΣ . ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ................

ALERT !

ΤΡΑΓΙΚΌ ΑΤΎΧΗΜΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΉ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΈΤΑ . ΝΕΌΤΕΡΑ ΣΕ ΛΊΓΟ........

5th THESSALONIKI ADVENTURE TROPHY

O κορυφαίος αγώνας 4χ4 στη Θεσσαλονίκη μετά από διάλλειμα μιας χρονιάς βρίσκεται και πάλι στο αγωνιστικό καλεντάρι της ΕΛΠΑ. Η ομάδα του 4χ4north σε συνεργασία με τον Σύλλογο Τετρακίνησης Βορείου Ελλάδος(ΣΤΕΒΕ) εγγυώνται μια αξέχαστη εμπειρία σε αγωνιζόμενους και θεατές. Είναι τετραήμερος αγώνας που θα διεξαχθεί στις 18-21 Νοεμβρίου 2010 στα βουνά γύρω από την Θεσσαλονίκη και είναι ο 5ος του Πανελληνίου Κυπέλλου Περιπέτειας 4χ4 της ΕΘΕΑ. Πρόκειται για θεαματικό αγώνα περιπέτειας στον οποίο λαμβάνουν μέρος ομάδες των δύο αυτοκινήτων, τα οποία πρέπει να είναι τετρακίνητα και ειδικά διαμορφωμένα για να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις δύσκολες εκτός δρόμου συνθήκες. Μέσα σε κάθε αυτοκίνητο υπάρχει πλήρωμα δύο ατόμων οδηγός και συνοδηγός(πλοηγός). Διεξάγεται σε περιοχές ιδιαιτέρως δύσβατες και η πλοήγηση γίνετε με δρομοβιβλίο (road book) στο οποίο αναφέρονται οι απλές διαδρομές, οι ειδικές διαδρομές και οι ειδικές δοκιμασίες που διασχίζουν τα πληρώματα. Την πρώτη ημέρα(Πέμπτη 18/11/2010)

PIAGGIO 300 MP3 Hybrid

Η Piaggio ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του πρώτου υβριδικού σκούτερ στα 125 κ.εκ., παρουσιάζει και την έκδοση 300 του MP3 Hybrid. Διαθέτει υβριδική μετάδοση κίνησης «παράλληλου» τύπου, συνδυάζοντας έναν τετράχρονο καταλυτικό κινητήρα βενζίνης 278 κ.εκ. Euro 3 με ηλεκτρικό μοτέρ. Έχει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ηλεκτρική μίζα και σύστημα ηλεκτρονικής επιτάχυνσης. Στη λειτουργία Hybrid Power, ο ηλεκτρικός κινητήρας υποστηρίζει τον θερμικό, χαρίζοντας 30% παραπάνω επιδόσεις από ένα απλό θερμικό όχημα. Στη λειτουργία Hybrid Charge, ο θερμικός κινητήρας, φορτίζει παράλληλα και τις μπαταρίες που δίνουν ρεύμα στο ηλεκτρικό μοτέρ, στις οποίες συσσωρεύεται ενέργεια και κατά το φρενάρισμα. Μόνο ηλεκτροκίνητα μπορεί να διανύσει 20 χλμ. Με λειτουργία κατά 2/3 του κινητήρα βενζίνης και 1/3 του ηλεκτρικού μοτέρ, διανύει 50 χλμ. με ένα λίτρο καυσίμου, εκπέμποντας μόνο 46 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα. Ο κινητήρας βενζίνης ενεργοποιείται ή σβήνει με ένα διακόπτη, η πλήρης επαναφόρτιση των μπαταρ