Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΛΚΗ !


ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: Αλκιβιάδης Συνιώρης
ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΡΟΣ: Γεώργιος
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 29/08/1972 ΕΩΣ 16/07/2010
ΗΛΙΚΙΑ: 38
ΥΨΟΣ/ ΒΑΡΟΣ: 1,78m/ 69kg
Τίτλος σπουδών (1994 - 1997)
Εικονολήπτης - Φωτογράφος (Διεύθυνση Φωτογραφίας)
Απόφοιτος ΤΕΙ: Σχολής Κινηματογράφου & Τηλεόρασης Σταυράκου
Τίτλος σπουδών (2008)
Πτυχιούχος Σχολής Προπονητών Θαλάσσιου Σκι - Γενική Γραμματεία Αθλητισμού
(Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος εκπαιδευτή)
Επαγγελματική εμπειρία (1995 - 1997)
Εικονολήπτης/ Βοηθός παραγωγής στην εταιρία παραγωγής κιν/κων - τηλ/κων ταινιών: “ΦΩΤΟΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕ”
Επαγγελματική εμπειρία (1998 - 2010)
Δημοσιογράφος/ συντάκτης Ειδικού Τύπου στα περιοδικά μοτοσυκλέτας/ Water sports:
ΜΟΤΟ (1998 - 2001)
0300 (2002 - Μάιος 2006)
ΜΟΤΟ (Οκτώβριος 2006 - 2008)
Motogp World (Ιανουάριος 2009-)
ΣΚΑΙ TV (τηλεοπτική εκπομπή MotoGP - Ιανουάριος 2009)
SHARK WATER SKI CLUB (Ιούνιος 2009-2010)
MEGA TV (τηλεοπτική εκπομπή TRACTION - Ιανουάριος 2010)
Αγωνιστικό προφίλ στα Πρωταθλήματα Μοτοσυκλέτας Ταχύτητας/ Supermoto
(1996 - 2008)
Πρωταθλητής Βαλκανικού Supersport 600cc (2007)
Πρωταθλητής Ελλάδος Supersport 600cc (2004)
Πρωταθλητής Ελλάδος Supersport 600cc (2003)
1η θέση σε 24ωρο αγώνα Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Endurance (κατηγορία Superbikes - Oschersleben Γερμανίας 2002)
1η θέση σε αγώνα Ευρωπαϊκού κυπέλλου Supermoto 450cc (2002)
Κυπελλούχος “Piaggio Trophy”(1996)
2ος “Yamaha BW’S Cup” (1996)
2ος Πρωταθλήματος Superstock 1000cc (2003)
Χόμπι σε επίπεδο προσωπικής προπόνησης
Mountain bike, motocross, snowboard, θαλάσσια σπορ, κολύμπι

ΤΟ ΔΥΣΤΎΧΗΜΑ ΣΥΝΈΒΗ ΣΉΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΊ ΣΤΗΝ ΛΕΩΦ, ΒΑΡΗΣ ΚΟΡΩΠΙΟΥ, ΟΤΑΝ ΦΟΡΤΗΓΟ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΑΝΑΡΙ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΣΕ Ο ΑΛΚΗΣ.
Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΠΗΡΕ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΚΑΗΚΕ ΟΛΟΣΧΕΡΏΣ !
ΜΑΖΙ ΕΦΥΓΕ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΆΤΥΧΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΑΣ.

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΦΙΛΕ .............

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ