Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

5th THESSALONIKI ADVENTURE TROPHY


O κορυφαίος αγώνας 4χ4 στη Θεσσαλονίκη μετά από διάλλειμα μιας χρονιάς βρίσκεται και πάλι στο αγωνιστικό καλεντάρι της ΕΛΠΑ. Η ομάδα του 4χ4north σε συνεργασία με τον Σύλλογο Τετρακίνησης Βορείου Ελλάδος(ΣΤΕΒΕ) εγγυώνται μια αξέχαστη εμπειρία σε αγωνιζόμενους και θεατές. Είναι τετραήμερος αγώνας που θα διεξαχθεί στις 18-21 Νοεμβρίου 2010 στα βουνά γύρω από την Θεσσαλονίκη και είναι ο 5ος του Πανελληνίου Κυπέλλου Περιπέτειας 4χ4 της ΕΘΕΑ.
Πρόκειται για θεαματικό αγώνα περιπέτειας στον οποίο λαμβάνουν μέρος ομάδες των δύο αυτοκινήτων, τα οποία πρέπει να είναι τετρακίνητα και ειδικά διαμορφωμένα για να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις δύσκολες εκτός δρόμου συνθήκες.
Μέσα σε κάθε αυτοκίνητο υπάρχει πλήρωμα δύο ατόμων οδηγός και συνοδηγός(πλοηγός).
Διεξάγεται σε περιοχές ιδιαιτέρως δύσβατες και η πλοήγηση γίνετε με δρομοβιβλίο (road book) στο οποίο αναφέρονται οι απλές διαδρομές, οι ειδικές διαδρομές και οι ειδικές δοκιμασίες που διασχίζουν τα πληρώματα. Την πρώτη ημέρα(Πέμπτη 18/11/2010) στις 09:00 τα πληρώματα συγκεντρώνονται στο κέντρο ελέγχου του αγώνα(θα ανακοινωθεί με νέο δελτίο τύπου) όπου γίνεται ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων.
Στις 12:00 είναι η επίσημη εκκίνηση και τα αυτοκίνητα μέσα από μια απλή διαδρομή μερικών χλμ φτάνουν στην πρώτη ειδική δοκιμασία.
Αμέσως μετά την 1η ειδική δοκιμασία ακολουθεί και 2η με τα αποτελέσματα των 2 να καθορίζουν την σειρά εκκίνησης της επόμενης μέρας.
Οι ειδικές δοκιμασίες βρίσκονται όλες σε σημεία με εύκολη πρόσβαση από τους θεατές έτσι ώστε να μπορούν όλοι να απολαύσουν τις έντονες στιγμές των πληρωμάτων.
Τα σημεία στα οποία μπορούν οι θεατές να παρακολουθήσουν τον αγώνα θα ανακοινωθούν λίγες μέρες πριν στην επίσημη σελίδα του αγώνα www.4x4north.gr με αναλυτικές οδηγίες.
Την δεύτερη μέρα (Παρασκευή 19/11/2010) ο αγώνας περιλαμβάνει απλές και πολύ δύσκολες ειδικές διαδρομές η οποία θα διαρκέσουν όλη την ημέρα.
Η τρίτη μέρα (Σάββατο 20/11/2011) θα είναι παρόμοια με την προηγούμενη.
Την τελευταία μέρα (Κυριακή 21/11/2010) ο αγώνας θα τελειώσει με μία υπερειδική δοκιμασία μεγάλης δυσκολίας και ιδιαίτερης δεξιοτεχνίας η οποία θα ολοκληρωθεί μέχρι το μεσημέρι, έτσι ώστε να γίνουν οι απονομές και τα πληρώματα που θα θελήσουν, να ταξιδέψουν για την επιστροφή.
Η σειρά εκκίνησης των πληρωμάτων στην 1η & 2η ειδικές δοκιμασίες θα γίνει ανάλογα με την βαθμολογία του Πανελληνίου Κυπέλου, ενώ τις επόμενες μέρες θα προκύπτει από την σειρά κατάταξης της προηγούμενης ημέρας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...