Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

5th THESSALONIKI ADVENTURE TROPHY


O κορυφαίος αγώνας 4χ4 στη Θεσσαλονίκη μετά από διάλλειμα μιας χρονιάς βρίσκεται και πάλι στο αγωνιστικό καλεντάρι της ΕΛΠΑ. Η ομάδα του 4χ4north σε συνεργασία με τον Σύλλογο Τετρακίνησης Βορείου Ελλάδος(ΣΤΕΒΕ) εγγυώνται μια αξέχαστη εμπειρία σε αγωνιζόμενους και θεατές. Είναι τετραήμερος αγώνας που θα διεξαχθεί στις 18-21 Νοεμβρίου 2010 στα βουνά γύρω από την Θεσσαλονίκη και είναι ο 5ος του Πανελληνίου Κυπέλλου Περιπέτειας 4χ4 της ΕΘΕΑ.
Πρόκειται για θεαματικό αγώνα περιπέτειας στον οποίο λαμβάνουν μέρος ομάδες των δύο αυτοκινήτων, τα οποία πρέπει να είναι τετρακίνητα και ειδικά διαμορφωμένα για να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις δύσκολες εκτός δρόμου συνθήκες.
Μέσα σε κάθε αυτοκίνητο υπάρχει πλήρωμα δύο ατόμων οδηγός και συνοδηγός(πλοηγός).
Διεξάγεται σε περιοχές ιδιαιτέρως δύσβατες και η πλοήγηση γίνετε με δρομοβιβλίο (road book) στο οποίο αναφέρονται οι απλές διαδρομές, οι ειδικές διαδρομές και οι ειδικές δοκιμασίες που διασχίζουν τα πληρώματα. Την πρώτη ημέρα(Πέμπτη 18/11/2010) στις 09:00 τα πληρώματα συγκεντρώνονται στο κέντρο ελέγχου του αγώνα(θα ανακοινωθεί με νέο δελτίο τύπου) όπου γίνεται ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων.
Στις 12:00 είναι η επίσημη εκκίνηση και τα αυτοκίνητα μέσα από μια απλή διαδρομή μερικών χλμ φτάνουν στην πρώτη ειδική δοκιμασία.
Αμέσως μετά την 1η ειδική δοκιμασία ακολουθεί και 2η με τα αποτελέσματα των 2 να καθορίζουν την σειρά εκκίνησης της επόμενης μέρας.
Οι ειδικές δοκιμασίες βρίσκονται όλες σε σημεία με εύκολη πρόσβαση από τους θεατές έτσι ώστε να μπορούν όλοι να απολαύσουν τις έντονες στιγμές των πληρωμάτων.
Τα σημεία στα οποία μπορούν οι θεατές να παρακολουθήσουν τον αγώνα θα ανακοινωθούν λίγες μέρες πριν στην επίσημη σελίδα του αγώνα www.4x4north.gr με αναλυτικές οδηγίες.
Την δεύτερη μέρα (Παρασκευή 19/11/2010) ο αγώνας περιλαμβάνει απλές και πολύ δύσκολες ειδικές διαδρομές η οποία θα διαρκέσουν όλη την ημέρα.
Η τρίτη μέρα (Σάββατο 20/11/2011) θα είναι παρόμοια με την προηγούμενη.
Την τελευταία μέρα (Κυριακή 21/11/2010) ο αγώνας θα τελειώσει με μία υπερειδική δοκιμασία μεγάλης δυσκολίας και ιδιαίτερης δεξιοτεχνίας η οποία θα ολοκληρωθεί μέχρι το μεσημέρι, έτσι ώστε να γίνουν οι απονομές και τα πληρώματα που θα θελήσουν, να ταξιδέψουν για την επιστροφή.
Η σειρά εκκίνησης των πληρωμάτων στην 1η & 2η ειδικές δοκιμασίες θα γίνει ανάλογα με την βαθμολογία του Πανελληνίου Κυπέλου, ενώ τις επόμενες μέρες θα προκύπτει από την σειρά κατάταξης της προηγούμενης ημέρας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Lamia Fm1 - Live ...

Live!   ΕΔΩ!

35ο Rally Sprint Καλαμάτας ...

Στις 21 & 22 Σεπτεμβρίου η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας διοργανώνει το 35ο Ράλλυ Σπριντ, τον δεύτερο αγώνα του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος, σε μία ειδική διαδρομή περίπου 12,5 χιλιομέτρων στην οποία τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν 3 περάσματα. Να σημειώσουμε πως η συνολική απλή διαδρομή είναι μικρότερη των 10 χιλιομέτρων. Την ερχόμενη εβδομάδα μηχανήματα του δήμου Μεσσήνης θα πραγματοποιήσουν παρεμβάσεις στην διαδρομή,έτσι ώστε να έχουμε μία άριστη ειδική.Το οδόστρωμα ακόμη και πριν τις παρεμβάσεις είναι σε αρίστη κατάσταση στο 80%, ικανό να φιλοξενήσει αγώνα. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στον Δήμο Μεσσήνης Μεσσηνίας και συγκεκριμένα στην δημοτική ενότητα του Πεταλιδίου. Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει και λήγουν την Παρασκευή 13/09 Οι 6 αναγνωρίσεις της διαδρομής που επιβάλει ο κανονισμός θα πραγματοποιηθούν τις κάτωθι ημερομηνίες: Σάββατο 14/09 10,00 εώς 18,00 Κυριακή 15/09 08,00 εώς 16,00 Παρασκευή 20/09 10,00 εώς 18,00, Σαββάτο 21/09 08,00 εώς 14,00 Επιπλέον να αναφέρ

Ολοκλήρωση αναγνωρίσεων ...

Για ένα πολύ σκληρό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κάνουν λόγο τα πληρώματα μετά την ολοκλήρωση των αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών. Ακολουθούν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών, λίγο πριν την πρώτη πραγματική επαφή τους με τις συνθήκες του αγώνα, που θα ξεκινήσει αύριο στις 09:01, με το Shakedown. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές, παντού έχει πέτρες. Θα είναι δύσκολο για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά. Γενικά οι διαδρομές είναι πιο κλειστές σε σχέση με το παρελθόν, στοιχείο που θα αποτελέσει μία πρόκληση για εμάς. Περιμένω ότι θα είναι πιο δύσκολος και απαιτητικός αγώνας σε σχέση με πέρυσι». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Ειλικρινά, δεν έχω δει άλλη εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις που να είναι τόσο σκληρή! Οι συνθήκες είναι κακές, όσον αφορά το οδόστρωμα. Θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο για όλους». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Τουλάχιστον φέτος οι ειδικές είναι στεγνές! Ο αγώνας είναι πιο αργός σε σχέση με πέρυσι. Υπάρχουν πολλές πέτρες στο δρόμο, αλλά δεν