Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

PIAGGIO 300 MP3 Hybrid


Η Piaggio ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του πρώτου υβριδικού σκούτερ στα 125 κ.εκ., παρουσιάζει και την έκδοση 300 του MP3 Hybrid. Διαθέτει υβριδική μετάδοση κίνησης «παράλληλου» τύπου, συνδυάζοντας έναν τετράχρονο καταλυτικό κινητήρα βενζίνης 278 κ.εκ. Euro 3 με ηλεκτρικό μοτέρ.
Έχει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ηλεκτρική μίζα και σύστημα ηλεκτρονικής επιτάχυνσης. Στη λειτουργία Hybrid Power, ο ηλεκτρικός κινητήρας υποστηρίζει τον θερμικό, χαρίζοντας 30% παραπάνω επιδόσεις από ένα απλό θερμικό όχημα. Στη λειτουργία Hybrid Charge, ο θερμικός κινητήρας, φορτίζει παράλληλα και τις μπαταρίες που δίνουν ρεύμα στο ηλεκτρικό μοτέρ, στις οποίες συσσωρεύεται ενέργεια και κατά το φρενάρισμα.
Μόνο ηλεκτροκίνητα μπορεί να διανύσει 20 χλμ. Με λειτουργία κατά 2/3 του κινητήρα βενζίνης και 1/3 του ηλεκτρικού μοτέρ, διανύει 50 χλμ. με ένα λίτρο καυσίμου, εκπέμποντας μόνο 46 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα. Ο κινητήρας βενζίνης ενεργοποιείται ή σβήνει με ένα διακόπτη, η πλήρης επαναφόρτιση των μπαταριών διαρκεί 3 ώρες, ενώ το 85% σε δύο ώρες μόνο. Τιμή 8.600 ευρώ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στιγμές ΙV ...

 

Ρεγγίνι - Θήβα ...

Οι εκπλήξεις συνεχίζονται! Ο Ott Tanak είχε δύο κλαταρίσματα, με αποτέλεσμα ο Dani Sordo να αναρριχηθεί στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο Thierry Neuville σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και μείωσε τη διαφορά του από τον Ισπανό οδηγό σε 7,2 δλ. Μετά τα προβλήματα του Tanak, ο Sebastien Ogier βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση και ο Εσθονός τέταρτος. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE: «Κάναμε καθαρό πέρασμα, είναι σκληρή ειδική στο μέσον της διαδρομής και πρόσεχα, είναι τελείως διαφορετικές συνθήκες σε σχέση με χθες. Αλλάξαμε το στήσιμο και αισθάνομαι καλύτερα με το αυτοκίνητο». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS: «Είμαστε στη μέση του πουθενά. Προσπαθούμε να οδηγούμε γρήγορα χωρίς ρίσκο. Κρίμα για τον Ott». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA: «Είχαμε δύο αλλαγές ελαστικών. Η πρώτη ήταν ξεζαντάρισμα και η δεύτερη επειδή στράβωσε η ζάντα». #33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN: «Η διαδρομή θα καθαρίζει με κάθε πέρασμα. Τα ελαστικά δούλεψαν καλά. Έπειτα από ό,τι συνέβη χθες δεν έχουμε το

Οι Έλληνες ...

#36 Georgios VASILAKIS / Thomas KRAWSZIK: «Είναι το σπίτι μου. Και είναι καλό να αγωνίζεσαι εντός έδρας. Ήταν δύσκολο, αλλά είναι το Ακρόπολις. Και αυτό το ράλλυ είναι η σκληρότερη δοκιμασία για τα αυτοκίνητα». #40 Panagiotis ROUSTEMIS / Christos BAKLORIS: «Σίγουρα, ήταν το πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών. Καταφέραμε να τερματίσουμε πρώτοι Έλληνες με μεγάλη διαφορά. Επίσης τερματίσαμε 12οι Γενικής στο πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών, κάτι που δίνει ακόμα μεγαλύτερη σημασία στο τελικό αποτέλεσμα». #48 Nikolaos PAVLIDIS / Allan HARRYMAN: «Οι ειδικές ήταν πολύ σκληρές. Αλλά το Ακρόπολις είναι πάντα έτσι». #51 Epameinondas KARANIKOLAS / Georgios KAKAVAS: «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, πετύχαμε μια πέτρα σε σημείο όπου δε θέλαμε. Είμαι χαρούμενος για τους χρόνους». #52 Paschalis CHATZIMARKOS / Marios TSAOUSOGLOU: «Το Ακρόπολις ήταν πάρα πολύ δύσκολο φέτος. Πολύ δύσκολες οι συνθήκες και υψηλές οι θερμοκρασίες. Οι διαδρομές ήταν σε πολύ κακή κατάσταση. Κάναμε την προσπάθει