Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

6 Hours of Fuji ...

Τα Ford GT της Ford Chip Ganassi Racing που τρέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC)  ένιωσαν σαν στο σπίτι τους στην Ιαπωνία, τερματίζοντας στην 1η και 2η θέση στον 6ωρο αγώνα αντοχής “6 Hours of Fuji”. Τα δύο Ford GT έδωσαν σκληρή μάχη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, που πραγματοποιήθηκε στους πρόποδες του επιβλητικού Όρους Fuji, με τα αυτοκίνητα σε απόσταση αναπνοής κατά τη διάρκεια της εξάωρης οδήγησης με τέρμα γκάζι. Είναι η πρώτη νίκη στο WEC για την ομάδα, με επικεφαλής τον George Howard-Chappell, ο οποίος δήλωσε: «Πρόκειται για ένα φανταστικό αποτέλεσμα μετά από μια περίοδο ‘αγωνιστικής ξηρασίας’. Η κατάκτηση του 1-2 αποτελεί φόρο τιμής στη σκληρή δουλειά και των τεσσάρων οδηγών μας, της ομάδας και της στήριξης που λάβαμε από τη ομάδα της Ford σε όλο τον κόσμο. Είναι ένα θαυμάσιο αποτέλεσμα που μας εμψυχώνει και μας δίνει μεγάλη ώθηση στο πρωτάθλημα. Μπορούμε τώρα να βάλουμε πλώρη για τη Σαγκάη και το Μπαχρέιν ευελπιστώντας να επαναλάβουμε την επιτυχία.»    Και τα δύο

Μισός αιώνας επιτυχίες ...

Η Honda γιορτάζει μισό αιώνα από τότε που τότε που μπήκε στη μεγάλη κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας μοτοσυκλετών, φωτογραφίζοντας την πρώτη αγωνιστική μοτοσυκλέτα της, RC181 δίπλα στη σύγχρονη RC213V που συμμετέχει τώρα στο MotoGP. Η φωτογράφηση ήταν ένα σπάνιο γεγονός που έφερε τους σημερινούς αναβάτες του MotoGP, Marc Marquez και Dani Pedrosa της Repsol Honda Team πρόσωπο με πρόσωπο με μία πρωταθλήτρια 50 ετών. Η φωτογράφηση έγινε στο Twin Ring Motegi, όπου διεξήχθη ο 15ος Γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP (FIM) στην Ιαπωνία, το περασμένο Σαββατοκύριακο. Η Honda συμμετείχε για πρώτη φορά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Μοτοσυκλετών το 1959, στην κατηγορία 125cc στο Isle of Man TT. Δύο χρόνια αργότερα, η Honda πήρε την πρώτη της Νίκη και τον πρώτο της Τίτλο. Το 1966, η Honda μπήκε στη μεγάλη κατηγορία (που εκείνη την εποχή ήταν τα 500cc). Η πανίσχυρη RC181, με έναν αερόψυκτο, τετράχρονο, 4βάλβιδο DOHC, εν σειρά κινητήρα, έκανε το ντεμπούτο της στον πρ

Και του χρόνου ...

Εδώ και αρκετούς μήνες είχαν ξεκινήσει οι πυρετώδεις προετοιμασίες του 19ου ράλλυ αντοχής 24 Ώρες Ελλάδα. Οι διαφημίσεις στην ΕΡΤ & ΕΡΑ Σπορ, που ήταν χορηγοί επικοινωνίας, προμήνυαν ότι το φετινό 24 Ώρες Ελλάδα θα ήταν επικό. Το ηλιόλουστο πρωινό της 15ης Οκτωβρίου συγκεντρώθηκαν 78 αποφασισμένα πληρώματα με τα ετοιμοπόλεμα ιστορικά τους αυτοκίνητα στους πρόποδες της Ακρόπολης. Η αψίδα της εκκίνησης είχε στηθεί, οι σημαίες του μεγάλου χορηγού, της Avis, κυμάτιζαν και τα κορίτσια της Three Hearts Superbars ομόρφαιναν το σκηνικό με την παρουσία τους. Στις 9:30 εκκίνησαν οι περυσινοί νικητές Κατσαούνης/Μανσόλας/VW Golf GTi ακολουθούμενοι από τους περυσινούς πρωταθλητές του ΣΙΣΑ Λάγγα/Μαλτέζου/Alfa Romeo 75. Πρώτη ειδική ανάποδος Βαρνάβας, έτσι για ζέσταμα… και μετά Αγκώνα! Εκεί συνειδητοποίησαν οι περισσότεροι ότι δεν πάνε για «βόλτα στο πάρκο» και κάποια φαβορί άρχισαν να φορτώνονται με πολλούς βαθμούς ποινής. Σύντομος σταθμός ελέγχου χρόνου στην Παραλία Αυλίδας, στο φιλόξενο caf

Απόβαση στο νησί των ανέμων ...

Με λίγες ημέρες να απομένουν μέχρι την εκκίνηση του Mykonos Olympic Classic Rally, 27 πληρώματα με αντίστοιχα κλασικά αυτοκίνητα χρονολογίας μεταξύ 1954 και 1985 είναι έτοιμα για το διεθνή αγώνα που αποτελεί τον 7ο γύρο του Επάθλου της FIA για Ιστορικά Regularity Ράλλυ, καθώς και τον 3ο αγώνα του αντίστοιχου Ελληνικού Πρωταθλήματος.  H μάχη για το έπαθλο της FIA αναμένεται να πάρει νέα τροπή στη Μύκονο, αφού ανάμεσα στους συμμετέχοντες βρίσκονται οι Ιταλοί Paolo Marcattilj - Francesco Giammarino (Triumph TR2 Sport) και οι Βέλγοι Christian Crucifix - Joseph Lambert (Ford Anglia) που βρίσκονται ισόβαθμοι στην κορυφή της κατάταξης με 70 βαθμούς, την ώρα που το ιταλικό πλήρωμα, μετά το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος, προηγείται και στο Ελληνικό Πρωτάθλημα με 39 βαθμούς. Με τον Θεμιστοκλή Κονταράτο, ο οποίος βρίσκεται στη δεύτερη θέση της ελληνικής κατάταξης, να μη συμμετέχει στο Mykonos Olympic Classic Rally, το ενδιαφέρον στρέφεται στους Σπύρο και Νίκο Μουστάκα με Alfa Romeo Alfasud, που με 2

Οι Πρωταθλητές του 2016 ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting ολοκληρώθηκε αισίως την Κυριακή 9 Οκτωβρίου και μετά την επισημοποίηση των τελικών αποτελεσμάτων, η ΟΜΑΕ Karting ανακοινώνει τους τιτλούχους της χρονιάς που πέρασε! Μετά από την περυσινή χρονιά που δεν πραγματοποιήθηκε Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting, στόχος της Επιτροπής Karting ήταν να ενεργοποιήσει ξανά τους αθλητές και τις ομάδες. Το φετινό Πρωτάθλημα αποτελούνταν από 4 αγώνες που προσμέτρησαν κανονικά για τις 6 κατηγορίες της προκήρυξης. Ο βαθμολογικός συντελεστής αυξανόταν στους δύο τελευταίους αγώνες, με στόχο την διατήρηση του ενδιαφέροντος, από άποψης διεκδίκησης τίτλων, ως το τέλος. Η επιλογή αυτή αποδείχθηκε σωστή, αφού η αγωνία διατηρήθηκε ως το τέλος, καθώς όλοι οι τίτλοι κρίθηκαν στο τελευταίο φετινό ραντεβού της χρονιάς.  Η κατηγορία 60 Mini χωρίζονταν στις 60 Mini A και 60 Mini B, ανάλογα με τους τύπους κινητήρων που χρησιμοποιούσαν οι αθλητές. Πρωταθλητής στην 60 Mini A αναδείχθηκε ο Μάριος Αγγελόπουλος (Speed Force, PCR-TM) κυρί

Mαταίωση του 36ου Rally Sprint Koρίνθου ...

Η Οργανωτική Επιτροπή και το Δ.Σ της Α.Λ.Α. Κορινθίας σεβόμενοι την ιστορία της λέσχης, τους αγωνιζόμενους, τους χορηγούς και τους θεατές αποφάσισαν την ματαίωση του 36ου Rally Sprint Koρίνθου που ήταν προγραμματισμένο να γίνει 22 & 23 Οκτώβρη 2016. Ο λόγος της απόφασης αυτής είναι ο ΜΗ ικανός για την διεξαγωγή του αγώνα αριθμός συμμετοχών. Ευχαριστούμε θερμά τους αθλητές που δήλωσαν συμμετοχή στον αγώνα, και τους χορηγούς μας Ασημάκης Ανταλλακτικά & Λιπαντικά COMMA που είναι πάντα δίπλα μας.

Στην Πιτίτσα με τον φακό ...