Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

6 Hours of Fuji ...


Τα Ford GT της Ford Chip Ganassi Racing που τρέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC)  ένιωσαν σαν στο σπίτι τους στην Ιαπωνία, τερματίζοντας στην 1η και 2η θέση στον 6ωρο αγώνα αντοχής “6 Hours of Fuji”. Τα δύο Ford GT έδωσαν σκληρή μάχη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, που πραγματοποιήθηκε στους πρόποδες του επιβλητικού Όρους Fuji, με τα αυτοκίνητα σε απόσταση αναπνοής κατά τη διάρκεια της εξάωρης οδήγησης με τέρμα γκάζι.
Είναι η πρώτη νίκη στο WEC για την ομάδα, με επικεφαλής τον George Howard-Chappell, ο οποίος δήλωσε: «Πρόκειται για ένα φανταστικό αποτέλεσμα μετά από μια περίοδο ‘αγωνιστικής ξηρασίας’. Η κατάκτηση του 1-2 αποτελεί φόρο τιμής στη σκληρή δουλειά και των τεσσάρων οδηγών μας, της ομάδας και της στήριξης που λάβαμε από τη ομάδα της Ford σε όλο τον κόσμο. Είναι ένα θαυμάσιο αποτέλεσμα που μας εμψυχώνει και μας δίνει μεγάλη ώθηση στο πρωτάθλημα. Μπορούμε τώρα να βάλουμε πλώρη για τη Σαγκάη και το Μπαχρέιν ευελπιστώντας να επαναλάβουμε την επιτυχία.»  
 Και τα δύο Ford GT ξεκίνησαν τον αγώνα από τη πρώτη σειρά της κατηγορίας GTE έχοντας πάρει pole position (#66) και δεύτερη θέση (#67) στις κατατακτήριες δοκιμές, αλλά τελικά ο Harry Tincknell με το #67 Ford GT πήρε κεφάλι στην εκκίνηση του εξάωρου αγώνα.
«Ήξερα ότι η πρώτη στροφή θα ήταν σημαντική, παρά την εξάωρη διάρκεια του αγώνα,» δήλωσε ο Tincknell. «Χάρηκα που κατάφερα να περάσω τον Olivier (Pla) από την εσωτερική πλευρά πηγαίνοντας για την Πρώτη Στροφή, και αφού ο αγώνας σταθεροποιήθηκε, διατηρήσαμε ομοιόμορφο ρυθμό ανάμεσα στα δύο Ford GT.»
 Μετά από μία καθαρή εκκίνηση τα Ford GT έτρεξαν σε παράταξη καθώς μεγάλωναν σταθερά τη διαφορά τους από τη Ferrari που βρισκόταν στην 3η θέση. Αφού πέρασε το πρώτο τρίωρο χωρίς προβλήματα,  ο Tincknell χτυπήθηκε από μία GTE Am class Porsche, που προσωρινά έδωσε προβάδισμα στον Pla με το #66 Ford GT.  Αυτή και ένα μικρό τετακέ του Pla οδηγώντας το Νο 67 στα τελευταία στάδια του αγώνα, ήταν οι μοναδικές κρίσιμες στιγμές για την ομάδα. Ήταν μία εξάωρη, επίπονη οδήγηση με τέρμα γκάζι στο δρόμο για την καρό σημαία και η Ford αναδείχτηκε πρώτη!
«Το σημερινό αποτέλεσμα ήταν θαυμάσιο για τη Ford, την ομάδα, τη Multimatic και τη Chip Ganassi,» δήλωσε ο Priaulx. «Είναι μία νέα και νεανική ομάδα και σήμερα λειτούργησε άψογα στα pit stop. Ο αγώνας ήταν σκληρός καθώς δεν είχαμε ποτέ μεγάλη διαφορά με το Νο #66. Κάθε γύρος του αγώνα έμοιαζε σαν κατατακτήριος γύρος. Δεν κάναμε λάθη και απλά οδηγήσαμε στρωτά μέχρι τον τερματισμό. Τα pit stop ήταν εξαιρετικά, ο Harry (Tincknell) έκανε θαυμάσια δουλειά και χαίρομαι που τελικά πετύχαμε την νίκη. Φέτος είχαμε κάποιες πραγματικά καλές επιδόσεις αλλά δεν φέραμε το αποτέλεσμα που όλοι αξίζαμε. Η ομάδα πραγματικά άξιζε αυτό το 1-2.»  
«Η νίκη για έναν κατασκευαστή είναι πάντα κάτι ξεχωριστό αλλά με όλα όσα περάσαμε τη φετινή σεζόν είναι τεράστια ανακούφιση,» πρόσθεσε ο Tincknell. «Οδηγήσαμε στο όριο σε όλους τους φετινούς αγώνες, αλλά απλά ‘δεν μας βγήκε’ για αρκετούς λόγους. Ένοιωθα νευρικός στην αρχή του αγώνα ξέροντας ότι αυτή ήταν η μεγάλη ευκαιρία μας και έπρεπε να την αρπάξω με τα δύο χέρια. Το να φεύγεις με μία νίκη είναι εκπληκτικό συναίσθημα αλλά δουλέψαμε σκληρά! Έπρεπε να είμαστε συνεχώς στο όριο, να μην αφήνουμε τίποτα στην τύχη και γι’ αυτό τώρα θα απολαύσουμε τη στιγμή.» 
Έχοντας πάρει pole position στις κατατακτήριες δοκιμές, οι οδηγοί του #66 Ford GT ήταν πανέτοιμοι για τον αγώνα αλλά το αποτέλεσμα κρίθηκε στην πρώτη στροφή.
«Δεν ήταν εύκολο σήμερα,» δήλωσε ο Pla. «Για κάποιο λόγο, η σειρά μου δεν προχωρούσε τόσο γρήγορα όσο η δεξιά σειρά, έτσι έχασα το πλεονέκτημα της pole position στην πρώτη στροφή. Από εκεί και μετά εναρμονιστήκαμε τόσο καλά ώστε ήταν δύσκολες οι προσπεράσεις. Έχασα πολύ χρόνο πίσω από μία Aston Martin στο τελευταίο μου stint και έπρεπε να πιέσω σκληρά για να ανακτήσω το χρόνο με αποτέλεσμα να κάνω ένα μικρό τετακέ. Συγχαρητήρια στην ομάδα, και στους οδηγούς του #67. Όλοι έκαναν θαυμάσια δουλειά.»
«Ένας τερματισμός 1-2 είναι εξαιρετικό επίτευγμα για τη Ford, και για όλη την ομάδα,» δήλωσε ο Mücke. «Το περιμέναμε εδώ και καιρό. Είναι από τους αγώνες που δεν παίρνεις ανάσα. Δεν υπήρχαν περιθώρια για λάθη, ούτε για χαλάρωση, μόνο σκληρή πίεση. Δυστυχώς σταθήκαμε άτυχοι στο ξεκίνημα αλλά όλα πήγαν τέλεια από εκεί και μετά και όλοι έκαναν θαυμάσια δουλειά.» 
Απομένουν μόνο δύο αγώνες στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής 2016 της FIA: Η Σαγκάη και το Μπαχρέιν. Η Ford Chip Ganassi Racing θα συνεχίσει να μάχεται μέχρι την τελευταία καρό σημαία στο Μπαχρέιν.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι