Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

MyKteo 6ο Φθινοπωρινό Ράλλυ - Η εξέλιξη ...

1η Ειδική 2η Ειδική 3η Ειδική 4η Ειδική - Ακυρώθηκε 5η Ειδική 6η Ειδική Γενική Κατάταξη Κατάταξη F2 Κατάταξη Ιστορικών

Με 32 εκκινούντες το MyKteo 6ο Φθινοπωρινό Ράλλυ ...

Στις φιλόξενες εγκαταστάσεις του MyKteo Άμφισσας πραγματοποιήθηκε το απόγευμα του Σαββάτου ο τεχνικός έλεγχος του MyKteo 6ου Φθινοπωρινού Ράλλυ. Ο αγώνας που είναι ο τέταρτος του Πανελληνίου πρωταθλήματος χώματος, ο δεύτερος του Κυπέλλου Χώματος και ο δεύτερος του Πρωταθλήματος Ιστορικών οργανώνεται από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), ενώ ονομαστικός χορηγός είναι το MyKteo.  Από τη διαδικασία του τεχνικού ελέγχου πέρασαν τα 32 από τα 35 αυτοκίνητα που αρχικά είχαν δηλώσει συμμετοχή, καθώς οι «Σιμετρά»-Απόστολος Πάλλας, Βασίλης Τάσος και Παντελής Αντωνόπουλος-Μάιρα Καλλίτση δεν εμφανίστηκαν για τους δικούς τους προσωπικούς λόγους. Το πρωί της Κυριακής, λοιπόν, 32 πληρώματα θα ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στις 6 ειδικές διαδρομές του αγώνα. Το βράδυ του Σαββάτου, στις 20.30 στην Κεντρική Προβλήτα Ιτέας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα που αναμένεται να συγκεντρώσει πλήθος κόσμου. Την Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου, το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα

10 χρόνια PICK ...

• Το 10ο PICK ΛΟΥΞ COLA plus η light έρχεται στις 29-30/9 υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού. • Δεκαήμερο εκδηλώσεων με κοινωνικό πρόσημο. • Τo PICK προάγει την Ανω – κύκλωση. • Μεγάλη δωρεάν συναυλία το Σάββατο βράδυ 29/9 με Έλλη Κοκκίνου και Λούκα Γιώρκα.  • Πλούσιο αγωνιστικό πρόγραμμα και θέαμα. «Όταν ο Σταμάτης Βούλγαρης σχεδίαζε τους μεγάλους δρόμους της Πάτρας, τις ευθείες και τις γωνίες 90 μοιρών, δεν ήξερε ότι είχε σχεδιάσει  την ιδανική πίστα για το  Διεθνές Σιρκουί Καρτ στην Πάτρα». Το ηχητικό από το πρώτο σποτ του 2009 για το Pick  έδωσε το έναυσμα της εκδήλωσης - παρουσίασης του 10ου PICK ΛΟΥΞ COLA plus η light. Σε μια κατάμεστη αίθουσα, όπου παρίσταντο ο υφυπουργός αθλητισμού Γιώργος Βασιλειάδης, βουλευτές, εκπρόσωποι εταιρειών, χορηγών, εκπρόσωποι των ΜΜΕ και  άνθρωποι  του αθλητισμού, παρουσιάστηκε το πλαίσιο του 10ου PICK ΛΟΥΞ COLA plus η light, το οποίο θα διεξαχθεί στο κέντρο της Πάτρας σε μια γιορτινή ατμόσφαιρα για πολλές ημέρες, μ

50 Χρόνια Opel GT ...

Εκεί όπου ξεκίνησαν όλα: 70 Opel GT στην αγωνιστική πίστα του Hockenheim Περιοδεία στα Βουνά Taunus: Επισκέψεις σε Opel Zoo και Schloss Westerhaus Επιστροφή την πατρίδα: Στάση στο εργοστάσιο Kaiserslautern και το Κέντρο Δοκιμών Rodgau-Dudenhofen Επίτιμοι καλεσμένοι: Erhard Schnell (Σχεδιαστής GT), Walter Röhrl (ιδιοκτήτης GT) GT σημαίνει Grand Turismo, Grand Tourisme ή απλά Grand Tour. Και αυτό ακριβώς προσφέρουν η Opel και η ένωση Ευρωπαϊκών λεσχών GT: το Grand Tour 2018 για τον εορτασμό των 50 χρόνων του Opel GT. Από τις 19 μέχρι τις 22 Σεπτεμβρίου, εβδομήντα Opel GT αναλλοίωτα στο χρόνο και οι ιδιοκτήτες τους θα επισκεφθούν σημαντικές περιοχές όπου έχει γραφτεί η ιστορία του θρυλικού μοντέλου. Το μεγάλο οδοιπορικό ‘Grand Tour’ ξεκινά στις 19 Σεπτεμβρίου – μία ιστορική ημερομηνία - στην πίστα του Hockenheim. Το δημοσιογραφικό λανσάρισμα του σπορ αυτοκινήτου  έγινε στο σιρκουί του Grand Prix πριν από 50 χρόνια. Μεταξύ των επίτιμων προσκεκλημένων της πρώτης ημέρας είνα

Έπαθλο «12 Ώρες Ελλάδα 2018» ...

Η Οργανωτική Επιτροπή του 21ου ΡΑΛΛΥ «24 ΩΡΕΣ ΕΛΛΑΔΑ» προκηρύσσει  το Έπαθλο «12 Ώρες Ελλάδα 2018». Πρόκειται για έναν ξεχωριστό αγώνα «μέσα στον αγώνα», στον οποίον συμμετέχουν όλοι, ενώ δεν χρειάζεται οι αγωνιζόμενοι να δηλώσουν ξεχωριστή συμμετοχή ή να καταβάλουν επί πλέον παράβολο. Το Έπαθλο «12 Ώρες Ελλάδα 2018» συνεχίζει την παράδοση που δίνει τη δυνατότητα ανταγωνισμού σε όλα τα πληρώματα που είτε δεν έχουν την εμπειρία της ολονύχτιας οδήγησης, είτε δεν έχουν την αντοχή να διανύσουν σχεδόν 800 χιλιόμετρα μέσα σε 24 ώρες, είτε απλά δεν καταφέρουν να τερματίσουν στην Ελευσίνα λόγω κόπωσης ή μηχανικής βλάβης. Το Έπαθλο «12 Ώρες Ελλάδα 2018» ξεκινά το πρωί 10:00 στις 20/10 από την  Ελευσίνα και τερματίζει μετά από περίπου 12 ώρες & 450 χιλιόμετρα στην Πάτρα, ενώ προσφέρει και την εμπειρία των νυχτερινών ειδικών διαδρομών στο σκέλος Αράχωβα-Πάτρα. Κύπελλα θα απονεμηθούν στους 3 πρώτους της γενικής κατάταξης του Επάθλου «12 Ώρες Ελλάδα 2018», ενώ από την απονομή αυ

MyKteo 6ο Φθινοπωρινό Ράλλυ - Συμμετοχές ...

Το MyKteo 6ο Φθινοπωρινό Ράλλυ βρίσκεται προ των πυλών. Ο αγώνας που θα έχει ως επίκεντρο την παραλιακή πόλη της Ιτέας συγκέντρωσε 35 πληρώματα, μεταξύ των οποίων φιγουράρουν 3 αυτοκίνητα προδιαγραφών R5. Την ευθύνη οργάνωσης του αγώνα έχει το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), ενώ ονομαστικός χορηγός είναι το MyKteo. Στο πλευρό των οργανωτών θα βρίσκονται η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Δελφών. Η έκτη έκδοση του αγώνα προσμετράει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος, καθώς και στο αντίστοιχο των Ιστορικών αυτοκινήτων. Ύστερα από έγκριση της ΟΜΑΕ, το MyKteo 6ο Φθινοπωρινό Ράλλυ προσμετράει στο σύνολό του και στο Κύπελλο Χώματος, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Με το Νο 1 στις πόρτες του Mitsubishi Lancer Evo VI θα ξεκινήσουν οι πρωτοπόροι του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος, Ιωάννης Μπαντούνας-Κωνσταντίνος Σούκουλης (Mitsubishi Lancer Evo VI), οι οποίοι επιδιώκουν να εξασφαλίσουν τον τίτλο στην Ιτέα. Το έργο τους δεν θα είναι εύκολο, καθώς ο

Η στόφα του Πρωταθλητή ...

Από την ημέρα που δηλώθηκε η συμμετοχή φαινόταν ότι η πρώτη θέση του αγώνα θα είχε κλειδώσει. Και φυσικά αυτό επιβεβαιώνεται και από τα αποτελέσματα όπου ο Σωκράτης Τσολακίδης με τον Χάρη Δήμο και το εκρηκτικό Skoda Fabia R5 κέρδισαν την πρώτη θέση στο 51ο Rally ΔΕΘ κάνοντας το απόλυτο 5/5 στις ειδικές διαδρομές. Από εκεί και πέρα ο αγώνας είχε τρομερό ενδιαφέρον για την δεύτερη θέση στην οποία ανέβηκε τελικά ο Γιώργος Αναπολιοτάκης με τον Αθανάσιο Τσιούκα, οι οποίοι βρέθηκαν μπροστά από τον υιό και πατέρα Καρπάνο με μόλις 4” διαφορά. Στην 4η θέση βρέθηκαν τα αδέλφια Κωνσταντινίδη σε έναν απροβλημάτιστο αγώνα με το κλασσικό CitroenZX. Πίσω τους με 3” δευτερόλεπτα διαφορά βρέθηκαν οι Κτιστάκης – Κτιστάκης με το Peugeot 306 S16 , ακολουθούμενοι από τους Πλάγο – Ρέντη οι οποίοι ενώ πήγαιναν εξαιρετικά, ένα πρόβλημα στον λεβιέ ταχυτήτων τους έριξε πίσω. Στην 7η θέση βρέθηκαν οι Θεοφανίδης – Μαύρος και στην 8η οι Ζάχος – Γαζγάζης που ήταν και πρώτοι στην κατηγορία C6. Στην 9η θέση βρέ