Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

MyKteo 6ο Φθινοπωρινό Ράλλυ - Συμμετοχές ...


Το MyKteo 6ο Φθινοπωρινό Ράλλυ βρίσκεται προ των πυλών. Ο αγώνας που θα έχει ως επίκεντρο την παραλιακή πόλη της Ιτέας συγκέντρωσε 35 πληρώματα, μεταξύ των οποίων φιγουράρουν 3 αυτοκίνητα προδιαγραφών R5. Την ευθύνη οργάνωσης του αγώνα έχει το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ), ενώ ονομαστικός χορηγός είναι το MyKteo. Στο πλευρό των οργανωτών θα βρίσκονται η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και ο Δήμος Δελφών. Η έκτη έκδοση του αγώνα προσμετράει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος, καθώς και στο αντίστοιχο των Ιστορικών αυτοκινήτων. Ύστερα από έγκριση της ΟΜΑΕ, το MyKteo 6ο Φθινοπωρινό Ράλλυ προσμετράει στο σύνολό του και στο Κύπελλο Χώματος, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού.
Με το Νο 1 στις πόρτες του Mitsubishi Lancer Evo VI θα ξεκινήσουν οι πρωτοπόροι του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος, Ιωάννης Μπαντούνας-Κωνσταντίνος Σούκουλης (Mitsubishi Lancer Evo VI), οι οποίοι επιδιώκουν να εξασφαλίσουν τον τίτλο στην Ιτέα. Το έργο τους δεν θα είναι εύκολο, καθώς οι κύριοι αντίπαλοί τους, Γιώργος Κεχαγιάς-Βασίλης Μπασιούκας θα οδηγήσουν για πρώτη φορά το νεοαποκτηθέν Ford Fiesta R5 και θα τα παίξουν όλα για όλα στο MyKteo 6ο Φθινοπωρινό Ράλλυ. Οι κάτοχοι του WRC Trophy, Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte κινήθηκαν περίφημα στα ράλλυ Φθιώτιδος και Ακρόπολις και σίγουρα θα κυνηγήσουν τη νίκη. Από εκεί και πέρα, μια πληθώρα Mitsubishi Lancer διαφόρων γενιών υπόσχεται θέαμα στους φίλους που θα βρεθούν στις δύο ειδικές διαδρομές του αγώνα. Επιστρέφουν στην ενεργό δράση οι Γιώργος Κλουβάτος-Ανδρέας Βλαχογένης,  Κωνσταντίνος Σαμαράς-Στέλιος Χαλδαίος και Κωνσταντίνος Δούδος-Ανδρέας Ανδρίκος. Εμφανώς βελτιωμένοι στους τελευταίους αγώνες, οι Νικόλαος Χαλιβελάκης-Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης αναμένεται να κινηθούν σβέλτα, ενώ οι Κωνσταντίνος Τζέμος-Δημήτρης Σαϊνης θέλουν να συνεχίσουν το σερί των τερματισμών. Δεύτεροι στο Σπριντ Καλαμάτας πριν λίγο καιρό, οι Πάνος Ισμαήλος-Χρήστος Μπακλώρης στοχεύουν να τερματίσουν ψηλά, ώστε να συλλέξουν πολύτιμους βαθμούς για το Κύπελλο Χώματος, θεσμό που ακολουθούν τη φετινή χρονιά. Λάτρεις της χωμάτινης επιφάνειας, οι Πάνος Κωνσταντάκος-Ηλίας Παναγιωτούνης, «Simetra»-Απόστολος Πάλλας και Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν από τον αγώνα. Το μοναδικό Subaru Impreza του αγώνα θα είναι αυτό των Διονύση Σπανού-Σωτήρη Γκότοβου. Το τρίτο R5 του αγώνα θα οδηγήσει ο «παγκόσμιος» Γιώργος Βασιλάκης, άρτι αφιχθείς από το Ράλλυ Τουρκίας. Αυτή τη φορά, θα έχει στο δεξί μπάκετ του Ford Fiesta R5 τον Επαμεινώνδα Καρανικόλα.


Ανοιχτά είναι τα μέτωπα στη μάχη της F2. Επικεφαλής της βαθμολογίας είναι οι «El Nak jr»-Ανδρέας Βίγκος με το εξ Αυστρίας ορμώμενο Renault Clio R3 Maxi του οδηγού. Στην κατάταξη τους «καταδιώκουν» οι Ιωάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort RS 2000 MKII). Με το Peugeot 208 R2 που οδήγησε στο Ακρόπολις του 2016 θα εμφανιστεί στο 6ο MyKteo Φθινοπωρινό Ράλλυ ο Γιάννης Αναγνωστάκος που για την περίσταση θα έχει τον Μάριο Τσαούσογλου δίπλα του. Οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Θεόδωρος Μούγιος (Ford Escort RS 2000 MKII) θα προσφέρουν πλούσιο θέαμα, θέλοντας παράλληλα να τερματίσουν ψηλά στην κατάταξη της δικίνητης κατηγορίας. Στην κατηγορία C6, οι «Arma»-«Armaki» με το Nissan Micra K11, όντας πρωτοπόροι του θεσμού θα διεκδικήσουν τη νίκη που θα τους φέρει πιο κοντά στον τίτλο, ενώ και οι Αντώνης Αγγελόπουλος-Χρήστος Δίπλας (Toyota Yaris) είναι υπολογίσιμοι αντίπαλοι. 
Στα Ιστορικά, ξεχωρίζουν οι πρωταθλητές των προηγούμενων ετών, Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης με το Ford Escort BDA και Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche Carrera 911), με τους Γιώργο Παραδείση-Κωνσταντίνο Σκούρα (Ford Escort MKI) να θέλουν να κάνουν την έκπληξη. Κανείς δεν μπορεί να ξεγράψει τους νικητές της κατηγορίας στο Ράλλυ Ακρόπολις, Ανδρέα και Γιώργο Παπαγεωργίου με Volvo 142. 
Ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου από τις 16.30 έως τις 18.00 στο MyKteo που βρίσκεται στο Βιοτεχνικό Πάρκο Άμφισσας. Το βράδυ της ίδιας μέρας στην Κεντρική Προβλήτα Ιτέας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα που αναμένεται να συγκεντρώσει πλήθος κόσμου από τις γύρω περιοχές και όχι μόνο. Την Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου, το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα εισέλθει στην ειδική διαδρομή «Βωξίτες» στις 09.48 το πρωί και εν συνεχεία θα κατευθυνθεί στις Καρούτες (ώρα έναρξης 10.06). Μετά από 6 συνολικά ειδικές διαδρομές και 69 αγωνιστικά χιλιόμετρα, τα πληρώματα θα τερματίσουν στην Κεντρική Προβλήτα της Ιτέας στις 15.28.
Ενημερωθείτε για όλα τα νέα σχετικά με το MyKteo 6ο Φθινοπωρινό Ράλλυ, μέσω της ιστοσελίδας του αγώνα: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ