Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η στόφα του Πρωταθλητή ...


Από την ημέρα που δηλώθηκε η συμμετοχή φαινόταν ότι η πρώτη θέση του αγώνα θα είχε κλειδώσει. Και φυσικά αυτό επιβεβαιώνεται και από τα αποτελέσματα όπου ο Σωκράτης Τσολακίδης με τον Χάρη Δήμο και το εκρηκτικό Skoda Fabia R5 κέρδισαν την πρώτη θέση στο 51ο Rally ΔΕΘ κάνοντας το απόλυτο 5/5 στις ειδικές διαδρομές.
Από εκεί και πέρα ο αγώνας είχε τρομερό ενδιαφέρον για την δεύτερη θέση στην οποία ανέβηκε τελικά ο Γιώργος Αναπολιοτάκης με τον Αθανάσιο Τσιούκα, οι οποίοι βρέθηκαν μπροστά από τον υιό και πατέρα Καρπάνο με μόλις 4” διαφορά. Στην 4η θέση βρέθηκαν τα αδέλφια Κωνσταντινίδη σε έναν απροβλημάτιστο αγώνα με το κλασσικό CitroenZX.
Πίσω τους με 3” δευτερόλεπτα διαφορά βρέθηκαν οι Κτιστάκης – Κτιστάκης με το Peugeot 306 S16 , ακολουθούμενοι από τους Πλάγο – Ρέντη οι οποίοι ενώ πήγαιναν εξαιρετικά, ένα πρόβλημα στον λεβιέ ταχυτήτων τους έριξε πίσω. Στην 7η θέση βρέθηκαν οι Θεοφανίδης – Μαύρος και στην 8η οι Ζάχος – Γαζγάζης που ήταν και πρώτοι στην κατηγορία C6.
Στην 9η θέση βρέθηκαν οι Σταματάκης – Πουλάκης με το ειδικά διαμορφωμένο Peugeot 106 Rallye της Disabled Motorsports, ενώ την δεκάδα συμπλήρωσε ο αεικίνητος Αντώνης Μπαξεβανάκης με τον Μιχάλη Ρεντζούλη με το αειθαλές ToyotaYaris. Άξιοι συγχαρητηρίων είναι βέβαια και οι Δήμου – Κορίνθιος οι οποίοι τερμάτισαν τον αγώνα σπρώχνοντας, γιατί το κιβώτιο το οποίο τους ταλαιπωρούσε στις 3 από τις 5 ειδικές, παρέδωσε το πνεύμα του αμέσως με την είσοδό του οχήματος στο τελευταίο controlτου αγώνα 5 μέτρα πριν την ράμπα.
Τις στιγμές τους στον αγώνα είχαν οι Καλούδης – Τοπούζης, Περάκης – Κουρουγκιαούρης, Πάζης – Σιδέρης. Οι Δήμος – Ντίτορας, Γαλάνης – Κατσιώνης, Σταυρίδης – Παρταλιός, Γεροδήμος – Σωτηρίου προδόθηκαν από τα οχήματά τους, ενώ οι Αγγλόπουλος – Σαριτζόγλου και Μπαξεβανάκης – Σκουλαριώτης δεν κατάφεραν αν εκκινήσουν από το ΣΕΧ 0.
Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης θέλει να ευχαριστήσει όλους τους συμμετέχοντες και τους χορηγούς στον αγώνα, όλους τους κριτές και τα στελέχη του ΑΟΘ και του ΣΜΑΛ που βοήθησαν στην επάνδρωση των ειδικών διαδρομών, καθώς και τις αρχές (Αστυνομία και Πυροσβεστική) για την βοήθειά τους στον αγώνα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ