Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Μεγάλη ανταπόκριση για την απόσυρση

Ξεπερνά κάθε προσδοκία μέχρι στιγμής η ανταπόκριση των πολιτών στο μέτρο της απόσυρσης παλαιών και ρυπογόνων αυτοκινήτων. Αρκεί μόνο να αναφερθεί ότι από τις αρχές του έτους έως τις 29 Σεπτεμβρίου 2009 είχαν αποσυρθεί από την κυκλοφορία 30.000 οχήματα, ενώ από τις 30 Σεπτεμβρίου που ισχύει επίσημα η απόσυρση έως τις 15 Οκτωβρίου παραδόθηκαν στην ανακύκλωση 29.000. Από αυτά, 9.000 είχαν την έδρα τους στην Αθήνα και 4.000 στη Θεσσαλονίκη. Οργανωτικά προβλήματα ασφαλώς και υπήρξαν τις πρώτες ημέρες, καθώς ο καθημερινός ρυθμός ανακύκλωσης αυτοκινήτων βρέθηκε ξαφνικά στις 1.000-1.500 μονάδες, ωστόσο και αυτά δείχνουν σταδιακά να ξεπερνιούνται. Αυτά εντοπίστηκαν κυρίως στη δυσκολία της διαχείρισης του μεγάλου πλήθους εγγράφων –πινακίδες και πιστοποιητικά καταστροφής- από τις Νομαρχιακές Διευθύνσεις Μεταφορών, τα οποία ξαφνικά αυξήθηκαν αλματωδώς. Τις επόμενες ημέρες οι αρμόδιες για το θέμα της απόσυρσης κρατικές υπηρεσίες θα ανακοινώσουν κάποιες τροποποιήσεις που αυτή τη στιγμή προετοιμάζ

VW GOLF VARIANT & KIA CADENZA

LITLE GOLF = POLO !

Aπό το 2002 και μετά, ο χαρακτηρισμός «μικρό Golf» συνοδεύει το Polo, που σήμερα, περισσότερο από ποτέ, μοιάζει στο μικρό-μεσαίο Volkswagen. Αυτή όμως είναι η ιδιαιτερότητα του μοντέλου που φαίνεται ότι θα το ακολουθεί για πάντα. Αισθητικά, το νέο Polo είναι ό,τι καλύτερο έχω δει και καθόλου μα καθόλου δεν με χαλάει η όποια ομοιότητα με το σίγουρο χαρτί που λέγεται Golf, που εδώ που τα λέμε, έχει να κάνει πιο πολύ με την αίσθηση και λιγότερο με χειροπιαστά στοιχεία. Οι προβολείς με τα daylights από κάτω δίνουν το στίγμα της σύγχρονης σχεδίασης και πάνε περισσότερο στο family look από ό,τι τα πίσω φώτα με την πιο έντονη techno αισθητική και το σχεδόν τρισδιάστατο αποτύπωμα που αφήνουν αναμμένα. Από το πλάι το μοντέλο δεν αφήνει απορίες, μένοντας πιστό στις παραδόσεις που θέλουν φαρδιά την πίσω κολόνα, χάρη στην οποία η αίσθηση της στιβαρότητας που ζητούν οι αγοραστές της κατηγορίας -πιστοί της μάρκας και μη- είναι και πάλι παρούσα. Η ποιότητα στο εσωτερικό, σε υλικά και συναρμογή, εί

Οι τιμές πώλησης του Skoda Yeti

Το πρώτο SUV στην σύγχρονη ιστορία της Skoda κυκλοφορεί ήδη στους ελληνικούς δρόμους με τιμές πώλησης που ξεκινούν από 16.990 € (αναλυτικά όλες οι τιμές υπάρχουν στον σχετικό πίνακα). Το Yeti προσφέρεται με πλήρη εξοπλισμό σε δύο εκδόσεις κινητήρων (1.2 TSI με 105PS και 1.8 TSI με 160 PS) ενώ ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Με τον μικρότερο κινητήρα συνδυάζεται αποκλειστικά το προσθιοκίνητο Yeti (την έκδοση 1.2 TSI την περιμένουμε Νοέμβριο) ενώ ο μεγαλύτερος με την 4x4 η οποία πωλείται ήδη. «Ειδικό» ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι diesel εκδόσεις με 110, 140 και 170 PS. Διατίθεται από 16.990 ευρώ σε 2x4 και 4x4 εκδόσεις Με κινητήρες τεχνολογίας TSI ισχύος 105 και 160 PS Πλήρης εξοπλισμός από την βασική έκδοση

37ο ΡΑΛΛΥ ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ

Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ 37ου ΡΑΛΛΥ ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ AUTECO ΣΤΗΝ ΛΕΩΦ. ΑΘΗΝΩΝ 107 ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΑΠΟ 17:00 - 20:00. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ !!

ΑΠΟΣΥΡΣΗ:ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ;

Δυνάμει της από 16-9-2009 Πράξεως Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ Α’ 181) υπό τον τίτλο «Μέτρα για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης» και της υπ’ αριθμ. 125494/25-9-2009 Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β 2082), η οποία ρυθμίζει τα πρακτικά ζητήματα ισχύος των γενικών ρυθμίσεων, η Πολιτεία με συνοπτικές διαδικασίες θεσμοθέτησε σειρά μέτρων που «ενδείκνυνται» για την προστασία του περιβάλλοντος. ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΣΟΝ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΝΟΜΟΘΕΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΚΑΙ ΠΑΥΣΗ ΤΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΩΘΙ ΠΑΡΑΔΕΚΤΟΥΣ, ΒΑΣΙΜΟΥΣ, ΑΛΗΘΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. Ειδικότερα: Στο Προοίμιο της Πράξεως Νομοθετικού Περιεχομένου, αναφέρονται δύο υποτιθέμενα κοινά συλλογικά έννομα αγαθά που πρέπει να προστατευτούν από τις νέες ρυθμίσεις: α) το περιβάλλον και β) η οικονομία. Η απλή ανάγνωση όμως ρυθμίσεων οδηγεί στο συμπέρασμα ότι οι πραγματικοί σκοποί είναι άλλοι, βαθύτεροι, πολυπλοκότεροι, ιδιαζόντως συμφεροντολογικοί, οδηγούν μά

ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ Ο BUTTON !

Ο Jenson Button και η Brawn GP είναι οι παγκόσμιοι πρωταθλητές της Formula 1 για το 2009, καθώς η 5η θέση τους στο Grand Prix Βραζιλίας ήταν αρκετή για να τους διασφαλίσει και μαθηματικά τους τίτλους οδηγών και κατασκευαστών, έναν αγώνα πριν το τέλος της φετινής αγωνιστικής χρονιάς. Στον αγώνα του Ιντερλάγκος η δεύτερη νίκη της καριέρας του Mark Webber (RBR-Renault) πέρασε σε δεύτερη μοίρα, όπως και η δεύτερη θέση του Robert Kubica στον προτελευταίο αγώνα της ιστορίας της BMW Sauber. Το βάθρο έκλεισε ο Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes), εμπρός από τον Sebastian Vettel (RBR-Renault). Ο Rubens Barrichello εκκίνησε πρώτος και παρέμεινε εκεί για τους 21 γύρους μέχρι το πρώτο του pit-stop. Ωστόσο, ο M. Webber κατάφερνε να μένει σε απόσταση αναπνοής από τον Βραζιλιάνο, ώστε να τον περάσει μέσα από τα pits. Έχοντας εκκινήσει με περισσότερα καύσιμα, ο Αυστραλός έμεινε στην πίστα (ελαφρύτερος) για τρεις γύρους παραπάνω από τον "Rubinho", κάνοντας διαδοχικά ταχύτερους γύρους, με απο