Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ Ο BUTTON !



Ο Jenson Button και η Brawn GP είναι οι παγκόσμιοι πρωταθλητές της Formula 1 για το 2009, καθώς η 5η θέση τους στο Grand Prix Βραζιλίας ήταν αρκετή για να τους διασφαλίσει και μαθηματικά τους τίτλους οδηγών και κατασκευαστών, έναν αγώνα πριν το τέλος της φετινής αγωνιστικής χρονιάς.
Στον αγώνα του Ιντερλάγκος η δεύτερη νίκη της καριέρας του Mark Webber (RBR-Renault) πέρασε σε δεύτερη μοίρα, όπως και η δεύτερη θέση του Robert Kubica στον προτελευταίο αγώνα της ιστορίας της BMW Sauber. Το βάθρο έκλεισε ο Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes), εμπρός από τον Sebastian Vettel (RBR-Renault). Ο Rubens Barrichello εκκίνησε πρώτος και παρέμεινε εκεί για τους 21 γύρους μέχρι το πρώτο του pit-stop. Ωστόσο, ο M. Webber κατάφερνε να μένει σε απόσταση αναπνοής από τον Βραζιλιάνο, ώστε να τον περάσει μέσα από τα pits. Έχοντας εκκινήσει με περισσότερα καύσιμα, ο Αυστραλός έμεινε στην πίστα (ελαφρύτερος) για τρεις γύρους παραπάνω από τον "Rubinho", κάνοντας διαδοχικά ταχύτερους γύρους, με αποτέλεσμα να επιστρέψει στην πίστα εμπρός από τη Brawn-Mercedes του Βραζιλιάνου. Πίο πίσω, ο J. Button εκκίνησε 14ος, όμως αλλά εκμεταλλεύτηκε το ατύχημα του πρώτου γύρου, τη σύγκρουση των Adrian Sutil (Force India-Mercedes) και Jarno Trulli (Toyota), που παρέσυρε και τον Fernando Alonso (Renault) και έφερε στην πίστα του όχημα ασφάλειας για πέντε γύρους. Επίσης, ο Αγγλος εκμεταλλεύτηκε την επαφή του Kimi Raikkonen με τον Mark Webber, στην οποία έσπασε η εμπρός πτέρυγα της Ferrari, αλλά και το τετ-α-κε του Heikki Kovalainen. Έτσι, ο J. Button ανέβηκε 9ος.Τότε έκανε πράξη τα λόγια του ότι χρειάζεται μια οδηγική επίδειξη για να πείσει ότι αξίζει τον τίτλο: Πέρασε με εξαιρετικό τρόπο τους Romain Grosjean (Renault) και Kazuki Nakajima (Williams-Toyota) - αλλά έπρεπε να περιμένει αρκετά για να κάμψει την αντίσταση και του Kamui Kobayashi (Toyota).Στο μεταξύ, οι R. Kubica, L. Hamilton και S. Vettel εκμεταλλεύθηκαν την στρατηγική του Σαββάτου να μην υιοθετήσουν "βρόχινες" ρυθμίσεις ελπίζοντας ότι ο αγώνας θα είναι στεγνός - όπως και έγινε. Με αυτό τον τρόπο, αλλά και με τη στρατηγική τους, αναρριχθήκαν πίσω από τον M. Webber. Ειδικά ο Lewis Hamilton μπήκε υπό το οχημα ασφάλειας στον πρώτο γύρο για να απαλλαχθεί από την πολύ μαλακή γόμα, ενώ ο S. Vettel μπήκε για το πρώτο του pit-stop 17 (!) γύρους μετά από τον R. Barrichello - που, όπως και ο M. Webber, είχε κάνει πιο "βρόχινο" συμβιβασμό στις ρυθμίσεις το Σάββατο.Ο R. Barrichello δεν θα τερμάτιζε όγδοος αν δεν υπήρχε το συμβάν με τον Lewis Hamilton, δώδεκα γύρους πριν το τέλος. Επιχειρώντας να τον περάσει, ο Αγγλος έσκισε με την εμπρός πτέρυγά του το πίσω αριστερό ελαστικό της Brawn-Mercedes.Ο Βραζιλιάνος αναγκάστηκε να κάνει και τρίτο pit-stop για αλλαγή του ελαστικού - αλλά έτσι κι αλλιώς, με την 3η θέση του και την 6η του J. Button και πάλι τα μαθηματικά θα έβγαιναν υπέρ του νέου πρωταθλητή της Formula 1.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...