Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Alfa Romeo 8C GTA

Με αφορμή τον εορτασμό των εκατοστών "γενεθλίων" της -η Alfa Romeo ιδρύθηκε στις 24 Ιουνίου του 1910- η μιλανέζικη φίρμα προετοιμάζει ήδη την ισχυρότερη έκδοση της μέχρι σήμερα γνωστής 8C. Ακολουθώντας το παράδειγμα της θρυλικής Giulia Spirnt GTA, το ιταλικό supercar φιλοδοξεί να καταργήσει τις διαχωριστικές γραμμές μεταξύ ενός καθαρόαιμου αγωνιστικού οχήματος και μιας συμβατικής τετράτροχης πρότασης.Στο εκθαμβωτικό παρουσιαστικό της 8C αναμένεται να προστεθούν επιπλέον χαρακτηριστικά που θα αποκαλύπτουν το εξεζητημένο προφίλ της έκδοσης GTA. Ενδεικτικά, το καπό θα αποκτήσει εισαγωγές αέρα που θα διευκολύνουν την "αναπνοή" του κινητήρα και ο προφυλακτήρας του μπροστινού τμήματος λευκές επιφάνειες. Παράλληλα, η εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών, τόσο στο εξωτερικό περίβλημα του αυτοκινήτου (βλέπε αεροδυναμικά βοηθήματα) όσο και στο διθέσιο θάλαμο επιβατών, θα περιορίσει σημαντικά το συνολικό βάρους, που δεν αναμένεται να ξεπερνά τα 1.450 κιλά. Βελτιωτικές παρεμβάσει

Υβριδικό μοντέλο από την BMW στην Φρανκφούρτη

Μετά την Mercedes-Benz, μια ακόμη ευρωπαϊκή φίρμα περνά στην παραγωγή υβριδικές προτάσεις, ακολουθώντας -έστω και καθυστερημένα- το παράδειγμα των Ιαπώνων. Ο λόγος για την BMW, η οποία θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης την υβριδική έκδοση της X6 και της Σειράς 7. Στην πρώτη περίπτωση, το εξεζητημένο σχεδιαστικά Sport Activity Vehicle της βαυαρικής φίρμας εξοπλίζεται με ένα πανίσχυρο υβριδικό σύνολο, το οποίο αποτελείται από τον twin turbo οκτακύλινδρο κινητήρα των 4,4 λίτρων και από δύο ηλεκτροκινητήρες 91 και 86 ίππων, αντίστοιχα. Η μέγιστη συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 485 ίππους και η ροπή τα 780 Nm, γεγονός που καθιστά την υβριδική X6 την ισχυρότερη πρόταση της κατηγορίας. Το θηριώδες SAV της BMW επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα και φτάνει την τελική ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη), καταναλώνοντας μόλις 9,9 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χλμ. (μέση τιμή). Μεταξύ άλλων, η τεχνολογία Active Hybrid

Κλειστός ο κόμβος της Μεταμόρφωσης

Ταλαιπωρία περιμένει τους οδηγούς που κινούνται στην Αττική Οδό, καθώς λόγω εργασιών συντήρησης, θα παραμείνει κλειστή η είσοδος της Αττικής Οδού από την εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας προς το αεροδρόμιο, στον κόμβο της Μεταμόρφωσης, από τα μεσάνυχτα της Παρασκευής μέχρι τις 6:00 το πρωί της Δευτέρας. Η είσοδος από Λαμία προς Αεροδρόμιο θα επαναλειτουργήσει το πρωί της Δευτέρας με μία λωρίδα κυκλοφορίας αφού οι εργασίες συντήρησης θα συνεχιστούν στη δεύτερη λωρίδα κυκλοφορίας έως και την επόμενη Πέμπτη (20/8/2009). Η παρακαμπτήρια διαδρομή που θα ακολουθούν οι οδηγοί είναι η εξής: Θα εισέρχονται στην Αττική Οδό από τα διόδια Μεταμόρφωσης με κατεύθυνση προς Ελευσίνα, στη συνέχεια θα εξέρχονται στην αμέσως επόμενη έξοδο (έξοδος 7 - Λ. Δημοκρατίας), θα αναστρέφουν στον κόμβο Λ. Δημοκρατίας και θα επανεισέρχονται, χωρίς να πληρώνουν ξανά διόδια, από τη Λ. Δημοκρατίας προς Αεροδρόμιο. Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν επί 24ωρου βάσεως στον αριθμό έκτακτης ανάγκης

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΑΤΗ ΠΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΗΚΕ

Σχετικά με τον τραυματισμό, η Ε.Λ.Π.Α. με αγωγή που κατέθεσε στο Πρωτοδικείο Αθηνών ζητεί από την ασφαλιστική εταιρεία να πληρώσει το όποιο ποσό υποχρεωθεί να καταβάλει στην παθούσα από τον τραυματισμό της ,βάσει ασφαλιστηρίου συμβολαίου το οποίο κάλυπτε μεταξύ άλλων κινδύνων, και την αστική ευθύνη έναντι τρίτων των συμμετεχόντων στους επίσημους αγώνες.

Alfa Romeo 8C Spider

Κατόπιν παλλαϊκού αιτήματος, η Alfa έπραξε τα δέοντα: Αφαίρεσε την οροφή από το dream-car της και πρόσθεσε ακόμη περισσότερο χαρακτήρα. Εάν ποτέ η τύχη σας χαμογελάσει τόσο πλατιά ώστε να βρεθείτε στο τιμόνι μιας 8C Spider με κατεβασμένη οροφή, θα ήταν καλή ιδέα να φορέσετε μια χαρτοσακούλα στο κεφάλι σας. Ως γνωστόν, η συγκεκριμένη μεταμφίεση είθισται να χρησιμοποιείται στην περίπτωση φρικαλέων αυτοκινήτων, προκειμένου να προστατευτεί ο οδηγός από τη γενική κατακραυγή για το άθλιο γούστο του. Εδώ όμως ισχύει το αντίθετο, γιατί οποιοδήποτε στραβοχυμένο ανθρώπινο ον θα αποτελεί ντροπή για την 8C. Γι' αυτό, άλλωστε, για το εξώφυλλο αυτού του τεύχους ήμασταν υποχρεωμένοι να βάλουμε ένα φωτομοντέλο στη θέση του οδηγού. Για την Alfa Romeo, το να κατασκευάσει μια Spider με βάση την Competizione ήταν κάτι αυτονόητο. Πιστεύω πως η πρώτη είναι τελικά καλύτερο αυτοκίνητο από τη δεύτερη. Δεν είναι μόνο η εμφάνιση, η καμπίνα, ο ήχος και η αριστοκρατική της γοητεία. Η συμπεριφορά της στο δρόμο

Suzuki Kizashi

Στις ΗΠΑ έγινε η παρουσίαση του νέου μοντέλου της Suzuki, του Kizashi, που είναι και το πρώτο μεσαίο σεντάν της ιαπωνικής εταιρείας. Με μήκος 4,65 μ. και μεταξόνιο 2.700 χιλ., το Kizashi είναι ένα οικογενειακό σεντάν μάλλον μικρό για τα μέχρι τώρα δεδομένα της αμερικανικής αγοράς, που ανταποκρίνεται όμως στη νέα τάση για μικρότερα και λιγότερο ενεργοβόρα αυτοκίνητα. Το Kizashi προσφέρεται σε προσθιοκίνητη και τετρακίνητη έκδοση, με 4κύλινδρο κινητήρα 2,4 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT). Η εταιρεία δεν δίνει προς το παρόν στοιχεία για την ισχύ του, αλλά ο 2.4 του Grand Vitara αποδίδει 169 ίππους, οπότε υπάρχει ένα στοιχείο αναφοράς. Οι αναρτήσεις είναι με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω και τα φρένα αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και απλοί πίσω. Το αυτοκίνητο, που θα κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, θα πωλείται κατ' αρχάς στην Αμερική και η Suzuki εξετάζει ακόμα τη διάθεσή του στην Ευρ

Δεν θα αγωνιστεί τελικά o Michael Schumacher

Ο Μίκαελ Σουμάχερ δεν θα επανέλθει τελικά στην ενεργό δράση. Τουλάχιστον όχι τώρα. Ο Γερμανός χτες βράδυ ενημέρωσε τη Ferrari ότι δεν μπορεί να αγωνιστεί λόγω πόνων που νιώθει στον αυχένα. Ο Σουμάχερ είχε τραυματιστεί μετά από πτώση σε δοκιμές μηχανών το χειμώνα. «Δοκίμασα ότι ήταν ανθρωπίνως δυνατόν για να είμαι έτοιμος να επανέλθω αλλά δεν τα κατάφερα. Μετά τις δοκιμές στο Μουτζέλο με την F2007 την προηγούμενη βδομάδα με πόνεσε ο σβέρκος μου. Ότι κι αν επιχειρήσαμε δεν κατέστη δυνατό να το αντιμετωπίσουμε. Αποδείχτηκε ότι ο τραυματισμός μου με μηχανή το Φεβρουάριο είναι αρκετά σοβαρός και με ενοχλεί όταν οδηγώ, ο σβέρκος μου δεν μπορεί να αντέξει τις ακραίες φορτίσεις της F1, ακόμη. Οι ιατρικές εξετάσεις έδειξαν ότι δεν πρέπει να αγωνιστώ. Στενοχωριέμαι πολύ για όλους τους οπαδούς μου που περίμεναν να αγωνιστώ και για την Ferrari. Το μόνο που μπορώ να κάνω για την ομάδα είναι να ευχηθώ το καλύτερο στους ερχόμενους αγώνες».Ο Σουμάχερ είχε προγραμματίσει για σήμερα και αύριο 11 – 12/8,