
Ο λόγος για την BMW, η οποία θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης την υβριδική έκδοση της X6 και της Σειράς 7.
Στην πρώτη περίπτωση, το εξεζητημένο σχεδιαστικά Sport Activity Vehicle της βαυαρικής φίρμας εξοπλίζεται με ένα πανίσχυρο υβριδικό σύνολο, το οποίο αποτελείται από τον twin turbo οκτακύλινδρο κινητήρα των 4,4 λίτρων και από δύο ηλεκτροκινητήρες 91 και 86 ίππων, αντίστοιχα. Η μέγιστη συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 485 ίππους και η ροπή τα 780 Nm, γεγονός που καθιστά την υβριδική X6 την ισχυρότερη πρόταση της κατηγορίας.
Το θηριώδες SAV της BMW επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα και φτάνει την τελική ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη), καταναλώνοντας μόλις 9,9 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χλμ. (μέση τιμή).
Μεταξύ άλλων, η τεχνολογία Active Hybrid της BMW προσφέρει τη δυνατότητα, είτε να κινηθείς αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας (μέχρι την ταχύτητα των 60 χλμ./ώρα και την απόσταση των 2,5 χιλιομέτρων), είτε να εκμεταλλευτείς τους 407 ίππους του κινητήρα εσωτερικής καύσης, είτε να αξιοποιήσεις τα οφέλη που προκύπτουν από την άριστη συνεργασία του V8 με τους δύο ηλεκροκινητήρες.
Σε κάθε περίπτωση το επτατάχυτο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων είναι αυτό που αναλαμβάνει να μεταφέρει την παραγόμενη ροπή στους τέσσερις τροχούς, μέσω του μέχρι σήμερα γνωστού συστήματος τετρακίνησης "xDrive", προσαρμόζοντας μάλιστα τη λειτουργία στις συνθήκες και στην ταχύτητα κίνησης.
Οι μπαταρίες νικελίου-μετάλλου βρίσκονται τοποθετημένες κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών, χωρίς ωστόσο να περιορίζουν τον διαθέσιμο όγκο, ενώ για την καλύτερη ενεργειακή τους απόδοση διαθέτουν αυτόνομο σύστημα ψύξης.
Παραδοσιακά η επαναφόρτιση των συσσωρευτών πραγματοποιείται κατά της διαδικασία της επιβράδυνσης, όπου οι ηλεκτροκινητήρες, σε ρόλο γεννήτριας πλέον, μετατρέπουν την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική. Αντίστοιχες είναι και οι προδιαγραφές και της Σειρας 7 Active Hybrid, μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας συνοδεύεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 20 ίππων, διαμορφώνοντας ένα ηπιότερο (mild Hybrid), σε σχέση με την αντίστοιχη έκδοση της X6, υβριδικό σύνολο. Η συνδυαστική ισχύς της βαυαρικής μπερλίνας φτάνει τους 465 ίππους και η μέγιστη ροπή τα 700 Νm, τα οποία μεταφέρονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων.
Σε αντίθεση με την X6, οι μπαταρίες που συνοδεύουν την υβριδική "επτάρα" είναι ιόντων-λιθίου, γεγονός που δημιουργεί πολλαπλά οφέλη, χάρη στο μικρό τους βάρος και τον εξίσου περιορισμένο όγκο που καταλαμβάνουν στο δάπεδο του χώρου αποσκευών.
Παρότι η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου δεν ξεπερνά τα 9,4 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, το μεγαλοπρεπές σεντάν επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα, αγγίζοντας την τελική ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα.
Την επίσημη πρεμιέρα του αυτοκινήτου στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου και το εμπορικό του λανσάρισμα στην ευρωπαϊκή αγορά θα ακολουθήσουν οι εκδόσεις με το αυξημένο, κατά 140 χιλιοστά, μεταξόνιο.