Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Alfa Romeo 8C Spider

Κατόπιν παλλαϊκού αιτήματος, η Alfa έπραξε τα δέοντα: Αφαίρεσε την οροφή από το dream-car της και πρόσθεσε ακόμη περισσότερο χαρακτήρα.
Εάν ποτέ η τύχη σας χαμογελάσει τόσο πλατιά ώστε να βρεθείτε στο τιμόνι μιας 8C Spider με κατεβασμένη οροφή, θα ήταν καλή ιδέα να φορέσετε μια χαρτοσακούλα στο κεφάλι σας. Ως γνωστόν, η συγκεκριμένη μεταμφίεση είθισται να χρησιμοποιείται στην περίπτωση φρικαλέων αυτοκινήτων, προκειμένου να προστατευτεί ο οδηγός από τη γενική κατακραυγή για το άθλιο γούστο του. Εδώ όμως ισχύει το αντίθετο, γιατί οποιοδήποτε στραβοχυμένο ανθρώπινο ον θα αποτελεί ντροπή για την 8C. Γι' αυτό, άλλωστε, για το εξώφυλλο αυτού του τεύχους ήμασταν υποχρεωμένοι να βάλουμε ένα φωτομοντέλο στη θέση του οδηγού. Για την Alfa Romeo, το να κατασκευάσει μια Spider με βάση την Competizione ήταν κάτι αυτονόητο. Πιστεύω πως η πρώτη είναι τελικά καλύτερο αυτοκίνητο από τη δεύτερη. Δεν είναι μόνο η εμφάνιση, η καμπίνα, ο ήχος και η αριστοκρατική της γοητεία. Η συμπεριφορά της στο δρόμο είναι κι αυτή ανώτερη: Στρίβει καλύτερα, κρατάει καλύτερα, φρενάρει καλύτερα. Ακόμη και το όνομά της είναι καλύτερο, μιας και αφαιρώντας το «Competizione» εκλείπει η πλαστή αναφορά στους αγώνες. Η Competizione δεν είναι αγωνιστικό αυτοκίνητο, άρα δεν είχε κανένα λόγο να ονομάζεται έτσι. Αντίθετα, ο κωδικός «Spider» όταν αναφέρεται σε κάποιο ιταλικό αυτοκίνητο έχει ένα πολύ συγκεκριμένο νόημα. Το να έχεις στη διάθεσή σου ένα φιλικό σύστημα διεύθυνσης είναι κάτι που εκτιμάται ιδιαίτερα σε ένα αυτοκίνητο με τόσο γκάζι. Ο κινητήρας, απλά, είναι ένα αριστούργημα ΟΚ, η Spider δεν είναι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο στον κόσμο, αν και το 0-100 σε 4,5" είναι κάτι παραπάνω από αρκετό για τους περισσότερους από μας. Πέραν αυτού όμως ο V8 των 4,7 λίτρων έχει τρομακτική απόκριση, ανεβάζει έως τις 7.600 σ.α.λ και ο βρυχηθμός του είναι βαθύς, βγαίνει μέσα από τα σωθικά του, με έναν τρόπο πολύ πιο επιβλητικό από εκείνον της Ferrari ή του V8 της Maserati. Μπορείς να αυτοσχεδιάζεις παίζοντας μουσική καθώς πατάς και αφήνεις γκάζι. Φυσικά, μπορείς πάντα να πατήσεις το κουμπί «Sport», αφήνοντας ελεύθερες τις εξατμίσεις να εκφραστούν όσο δυνατά θέλουν στις χαμηλές στροφές. Στην περίπτωση αυτή, βέβαια, κινδυνεύει κανείς από τα αυγά που θα του πετάνε οι ηλικιωμένοι περίοικοι. Εγώ όμως δεν θέλω να κάνω βόλτες έξω από τα σπίτια γερόντων. Θέλω να φτάσω ως την άκρη της Ιταλίας με τη Spider. Και δεν θα μου έπαιρνε πολλή ώρα να φορτώσω τις αποσκευές μου, καθώς το πορτμπαγκάζ της είναι γελοιωδώς περιορισμένο Το πόσο προσοχή έχει δοθεί σε αυτό το μοντέλο περιορισμένης παραγωγής που θα κατασκευαστεί μόλις 500 φορές φαίνεται από την καμπίνα των επιβατών. Το ταμπλό είναι φτιαγμένο από πραγματικό ανθρακόνημα, τα καθίσματα είναι πανέμορφα, με έναν μαγικό συνδυασμό από δέρμα και ύφασμα, ενώ τόσο στο ταμπλό όσο και στην κονσόλα υπάρχουν εξαρτήματα από μασίφ αλουμίνιο, γυαλισμένα στο χέρι, Από αλουμίνιο και όχι από μίζερο πλαστικό βαμμένο ασημί είναι και οι διακόπτες.
Φυσικά, όλα αυτά τα πληρώνεις και, εάν προλάβεις κάποια από τις 500, θα κληθείς να καταθέσεις πάνω από 200.000 € για να κάνεις δική σου μια Spider. Μια Ferrari 430 F1 Spider είναι πιο φτηνή, όμως δείχνει τον καλύτερο χαρακτήρα της μόνο όταν την οδηγείς σαν να σε καταδιώκει μια συμμορία δολοφόνων. Αντιθέτως, η Alfa προσφέρει διαφορετικής ποιότητας απολαύσεις: Είναι κούκλα, ο ήχος της είναι θεϊκός και έχει αληθινή ψυχή μέσα της. Πιθανότατα μετρά και το πόσο σπάνια είναι, για εκείνους που έχουν ήδη δώσει προκαταβολή: Δεν θα υπάρχουν πολλές σαν τη δική τους στο δρόμο. Δυστυχώς.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...