Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Alfa Romeo 8C GTA

Με αφορμή τον εορτασμό των εκατοστών "γενεθλίων" της -η Alfa Romeo ιδρύθηκε στις 24 Ιουνίου του 1910- η μιλανέζικη φίρμα προετοιμάζει ήδη την ισχυρότερη έκδοση της μέχρι σήμερα γνωστής 8C. Ακολουθώντας το παράδειγμα της θρυλικής Giulia Spirnt GTA, το ιταλικό supercar φιλοδοξεί να καταργήσει τις διαχωριστικές γραμμές μεταξύ ενός καθαρόαιμου αγωνιστικού οχήματος και μιας συμβατικής τετράτροχης πρότασης.Στο εκθαμβωτικό παρουσιαστικό της 8C αναμένεται να προστεθούν επιπλέον χαρακτηριστικά που θα αποκαλύπτουν το εξεζητημένο προφίλ της έκδοσης GTA. Ενδεικτικά, το καπό θα αποκτήσει εισαγωγές αέρα που θα διευκολύνουν την "αναπνοή" του κινητήρα και ο προφυλακτήρας του μπροστινού τμήματος λευκές επιφάνειες. Παράλληλα, η εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών, τόσο στο εξωτερικό περίβλημα του αυτοκινήτου (βλέπε αεροδυναμικά βοηθήματα) όσο και στο διθέσιο θάλαμο επιβατών, θα περιορίσει σημαντικά το συνολικό βάρους, που δεν αναμένεται να ξεπερνά τα 1.450 κιλά. Βελτιωτικές παρεμβάσεις θα δεχτεί και ο οκτακύλινδρος κινητήρας των 4,7 λίτρων και συγκεκριμένα η ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης, επιτρέποντάς του να σπάσει το φράγμα το 500 ίππων. Ελαφρύτερη και ισχυρότερη, η 8C GTA θα επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 4 δευτερόλεπτα, ξεπερνώντας την τελική ταχύτητα των 320 χλμ./ώρα. Η αναβαθμισμένη ανάρτηση θα διαθέτει σκληρότερες ρυθμίσεις, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό θα περιλαμβάνονται, πλέον, τα φρένα κεραμικής σύνθεσης.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η περιορισμένης παραγωγής 8C GTA -λιγότερα από 100 μονάδες θα παραχθούν από την ιταλική φίρμα- αναμένεται να διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο 2010, ξεπερνώντας σε κόστος τα 200.000 ευρώ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...