Η εκδίκαση της έφεσης σχετικά με τη νομιμότητα του αεροδυναμικού διαχύτη των ομάδων, Brawn, Toyota και Williams, που θα κρίνει τις ισορροπίες δυνάμεων στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1, βρίσκεται σε εξέλιξη στα γραφεία της FIA στο Παρίσι. Η απόφαση δεν αναμένεται πριν το απόγευμα της Τετάρτης (15/04). Ο διαχύτης είναι μια αεροδυναμική συσκευή στο πίσω άκρο του πατώματος του μονοθεσίου. Εκεί καταλήγουν τα κανάλια αέρα που περνούν από το πλάι και κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου και συνεπώς παράγεται αρνητική άντωση. Φέτος, οι ριζικά αλλαγμένοι κανονισμοί μείωσαν δραστικά το ύψος του διαχύτη. Ωστόσο, οι Brawn, Toyota και Williams ανακάλυψαν ένα «παράθυρο» στους κανονισμούς, το οποίο τους επέτρεψε να συνδέσουν το σχεδιασμό του κεντρικού τμήματος του διαχύτη με το σχεδιασμό του πίσω μέρους του αμαξώματος κι έτσι να αυξήσουν το ύψος στο κέντρο του διαχύτη, αποκομίζοντας σημαντικά οφέλη αρνητικής άντωσης. Στις δοκιμές της Βαρκελώνης το Μάρτιο ο αγωνιστικός διευθυντής της FIA, Charlie Whi...