Η BMW αφομοιώνει το KERS στο μονοθέσιο του R. Kubica

Στα δύο πρώτα φετινά GP της F1 ο Robert Kubica -ένας από τους βαρύτερους πιλότους του σπορ- δεν χρησιμοποιούσε το σύστημα KERS, διότι αν το χρησιμοποιούσε θα άφηνε το μονοθέσιο με βάρος δέκα περισσότερων κιλών σε σχέση με το κατώτατο επιτρεπτό και θα διατάρασσε την κατανομή βάρους της BMW Sauber F1.09.
Ωστόσο, τώρα η γερμανική ομάδα μελετά την δραστική μείωση βάρους του μονοθεσίου και δεν αποκλείεται να εφαρμόσει το σύστημα KERS στο αυτοκίνητο του Πολωνού στο GP Ισπανίας το Μάιο, στο πλαίσιο της γενικότερης αναβάθμισης της F1.09 που προετοιμάζει για τον αγώνα της Βαρκελώνης.
"Θέλουμε να προετοιμάσουμε το αυτοκίνητό του [Kubica] για να δεχθεί το KERS" είπε ο αγωνιστικός διευθυντής της BMW, Mario Theissen. "Το πρόβλημα είναι το βάρος και η έλλειψη έρματος για να βρεθεί η σωστή ισορροπία του μονοθεσίου. Εκτιμώ ότι αργότερα στη σεζόν θα χρειάζεται κανείς το KERS για να πρωταγωνιστεί - όχι μόνο στις δοκιμές κατάταξης, αλλά και στον αγώνα", κατέληξε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...