
Ωστόσο, τώρα η γερμανική ομάδα μελετά την δραστική μείωση βάρους του μονοθεσίου και δεν αποκλείεται να εφαρμόσει το σύστημα KERS στο αυτοκίνητο του Πολωνού στο GP Ισπανίας το Μάιο, στο πλαίσιο της γενικότερης αναβάθμισης της F1.09 που προετοιμάζει για τον αγώνα της Βαρκελώνης.
"Θέλουμε να προετοιμάσουμε το αυτοκίνητό του [Kubica] για να δεχθεί το KERS" είπε ο αγωνιστικός διευθυντής της BMW, Mario Theissen. "Το πρόβλημα είναι το βάρος και η έλλειψη έρματος για να βρεθεί η σωστή ισορροπία του μονοθεσίου. Εκτιμώ ότι αργότερα στη σεζόν θα χρειάζεται κανείς το KERS για να πρωταγωνιστεί - όχι μόνο στις δοκιμές κατάταξης, αλλά και στον αγώνα", κατέληξε.