Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Και S Class και υβριδική!

Το πρώτο υβριδικό μοντέλο παραγωγής της Mercedes-Benz θα διαθέτει βενζινοκινητήρα απόδοσης 279 PS, ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης περίπου 20 ίππων. Κατανάλωση στα 7,9 λίτρα ανά 100 km
Επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες που θέλουν την ύπαρξη υβριδικής έκδοσης της νέας S-Class. Η S 400 Hybrid θα είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο παραγωγής της Mercedes-Benz. Θα διαθέτει έναν βενζινοκινητήρα 3,5 λίτρων απόδοσης 279 PS, ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης περίπου 20 ίππων. Σε πλήρη ισχύ (με το γκάζι στο πάτωμα) η συνολική απόδοση θα φτάνει τους 300PS. Η S 400 Hybrid, μεταξύ των πάμπολλων ηλεκτρονικών συστημάτων, θα διαθέτει και το γνώριμο start&stop (ο κινητήρας σβήνει στα φανάρια κ.λπ.), ενώ οι μπαταρίες θα επαναφορτίζονται τόσο κατά τη λειτουργία του βενζινοκινητήρα όσο και κατά τη διάρκεια φρεναρίσματος.
Οι μπαταρίες θα είναι λιθίου που, εκτός από ισχυρότερες σε σχέση με τις εκείνες του νικελίου-καδμίου, είναι και ελαφρότερες κατα 27 kg. Το υβριδικό σύστημα που θα διαθέτει η S-Class έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την GM και την BMW και θα μεταδίδει τη δύναμη στους τροχούς, μέσω του 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου 7G-TRONIC. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που έδωσαν οι Γερμανοί η μικτή κατανάλωση της μεγάλης S-Class, στην υβριδική της έκδοση, υποχωρεί στα 7,9 λίτρα ανά 100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 έχει περιοριστεί στα 186 g./km.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...