Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Το πρωτάθλημα της FORMULA 1 περνάει από το Εφετείο της FIA

Η εκδίκαση της έφεσης σχετικά με τη νομιμότητα του αεροδυναμικού διαχύτη των ομάδων, Brawn, Toyota και Williams, που θα κρίνει τις ισορροπίες δυνάμεων στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1, βρίσκεται σε εξέλιξη στα γραφεία της FIA στο Παρίσι. Η απόφαση δεν αναμένεται πριν το απόγευμα της Τετάρτης (15/04). Ο διαχύτης είναι μια αεροδυναμική συσκευή στο πίσω άκρο του πατώματος του μονοθεσίου. Εκεί καταλήγουν τα κανάλια αέρα που περνούν από το πλάι και κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου και συνεπώς παράγεται αρνητική άντωση. Φέτος, οι ριζικά αλλαγμένοι κανονισμοί μείωσαν δραστικά το ύψος του διαχύτη. Ωστόσο, οι Brawn, Toyota και Williams ανακάλυψαν ένα «παράθυρο» στους κανονισμούς, το οποίο τους επέτρεψε να συνδέσουν το σχεδιασμό του κεντρικού τμήματος του διαχύτη με το σχεδιασμό του πίσω μέρους του αμαξώματος κι έτσι να αυξήσουν το ύψος στο κέντρο του διαχύτη, αποκομίζοντας σημαντικά οφέλη αρνητικής άντωσης. Στις δοκιμές της Βαρκελώνης το Μάρτιο ο αγωνιστικός διευθυντής της FIA, Charlie Whi...

Και S Class και υβριδική!

Το πρώτο υβριδικό μοντέλο παραγωγής της Mercedes-Benz θα διαθέτει βενζινοκινητήρα απόδοσης 279 PS, ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης περίπου 20 ίππων. Κατανάλωση στα 7,9 λίτρα ανά 100 km Επιβεβαιώθηκαν οι πληροφορίες που θέλουν την ύπαρξη υβριδικής έκδοσης της νέας S-Class. Η S 400 Hybrid θα είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο παραγωγής της Mercedes-Benz. Θα διαθέτει έναν βενζινοκινητήρα 3,5 λίτρων απόδοσης 279 PS, ο οποίος θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης περίπου 20 ίππων. Σε πλήρη ισχύ (με το γκάζι στο πάτωμα) η συνολική απόδοση θα φτάνει τους 300PS. Η S 400 Hybrid, μεταξύ των πάμπολλων ηλεκτρονικών συστημάτων, θα διαθέτει και το γνώριμο start&stop (ο κινητήρας σβήνει στα φανάρια κ.λπ.), ενώ οι μπαταρίες θα επαναφορτίζονται τόσο κατά τη λειτουργία του βενζινοκινητήρα όσο και κατά τη διάρκεια φρεναρίσματος. Οι μπαταρίες θα είναι λιθίου που, εκτός από ισχυρότερες σε σχέση με τις εκείνες του νικελίου-καδμίου, είναι και ελαφρότερες κατα 27 kg. Το υβρ...

Maybach Zeppelin !!!

Στους περισσότερους το «Zeppelin» ξυπνά μνήμες ολυμπιακών αγώνων. Για τους λάτρεις της αυτοκίνησης αντίθετα το όνομα αυτό θυμίζει το θρυλικό μοντέλο της δεκαετίας του 30. Άξιος συνεχιστής της παράδοσης το νέο Zeppelin που θα κάνει πρεμιέρα στην έκθεση αυτοκινήτων της Γενεύης φέρει αρκετά κοινά οπτικά στοιχεία με αυτό του παρελθόντος (κυριότερο η διαφορετικού χρώματος λωρίδα στο πλαϊνό μέρος) βάζοντας και πάλι σε πρώτο πλάνο την πολυτέλεια. Η έκδοση Zeppelin που θα έχει παραγωγή μόλις 100 μονάδων θα είναι διαθέσιμη και με τα δυο μεταξόνια (κανονικό και επιμηκυμένο) ενώ ως S θα αποδίδει μέσω του εξάλιτρου V12 biturbo κινητήρα 640 ίππους (28 περισσότερους από τις απλές S εκδόσεις) και περισσότερα από 100 kgm ροπής.

Ο P. Solberg οδήγησε Abarth!

Η Abarth ανακοίνωσε επισήμως ότι ο παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι του 2003 Petter Solberg έκανε δοκιμές με το Grande Punto Super 2000 με σκοπό να λάβει μέρος σε ορισμένα διεθνή ράλι. Η Abarth είναι μια από τις εταιρείες που ακούγεται ότι ενδιαφέρονται να μπουν στο WRC το 2011, όταν υιοθετηθούν οι κανονισμοί S2000. Δεν αποκλείεται ο Νορβηγός -που φέτος ίδρυσε δική του ομάδα και αγόρασε μια Citroen Xsara WRC οκταετίας για να συμμετέχει στο σπορ- να αγωνιστεί με την Abarth σε ορισμένους αγώνες του IRC (Intercontinental Rally Challenge), όπου χρησιμοποιούνται αυτοκίνητα S2000.

Σκέψεις για Grand Prix στη Νέα Υόρκη

Ο Bernie Ecclestone, εμπορικός διευθυντής της Formula 1, εξετάζει το ενδεχόμενο διεξαγωγής Grand Prix είτε στους δρόμους είτε σε νέα πίστα στα περίχωρα της Νέας Υόρκης των Ηνωμένων Πολιτειών - καθώς δεν δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για επιστροφή στην Ινδιανάπολη. "Είναι το μοναδικό μέρος στο οποίο μπορείς να κάνεις μπίζνες και το μόνο στο οποίο μπορούμε να έχουμε το κεφάλι μας ψηλά και να λέμε ότι αυτό το μέρος συγκρίνεται με τα άλλα σιρκουί που κατασκευάζουμε ανά τον κόσμο", δήλωσε ο Βρετανός. Ο Bernie είπε ότι για να επιστρέψει η F1 στη Βόρεια Αμερική θα πρέπει οι ομάδες του σπορ να δώσουν τη συγκατάθεσή τους για τη διεξαγωγή περισσότερων από 17 GP σε μια αγωνιστική χρονιά. Το είπε γνωρίζοντας πόσο σημαντική είναι η αγορά των ΗΠΑ για τις ομάδες, φυσικά.

Η BMW αφομοιώνει το KERS στο μονοθέσιο του R. Kubica

Στα δύο πρώτα φετινά GP της F1 ο Robert Kubica -ένας από τους βαρύτερους πιλότους του σπορ- δεν χρησιμοποιούσε το σύστημα KERS, διότι αν το χρησιμοποιούσε θα άφηνε το μονοθέσιο με βάρος δέκα περισσότερων κιλών σε σχέση με το κατώτατο επιτρεπτό και θα διατάρασσε την κατανομή βάρους της BMW Sauber F1.09. Ωστόσο, τώρα η γερμανική ομάδα μελετά την δραστική μείωση βάρους του μονοθεσίου και δεν αποκλείεται να εφαρμόσει το σύστημα KERS στο αυτοκίνητο του Πολωνού στο GP Ισπανίας το Μάιο, στο πλαίσιο της γενικότερης αναβάθμισης της F1.09 που προετοιμάζει για τον αγώνα της Βαρκελώνης. "Θέλουμε να προετοιμάσουμε το αυτοκίνητό του [Kubica] για να δεχθεί το KERS" είπε ο αγωνιστικός διευθυντής της BMW, Mario Theissen. "Το πρόβλημα είναι το βάρος και η έλλειψη έρματος για να βρεθεί η σωστή ισορροπία του μονοθεσίου. Εκτιμώ ότι αργότερα στη σεζόν θα χρειάζεται κανείς το KERS για να πρωταγωνιστεί - όχι μόνο στις δοκιμές κατάταξης, αλλά και στον αγώνα", κατέληξε.

Mercedes-Benz E-Class Coupe: Eντυπωσιακή

Τρείς μήνες μετά την παρουσίαση της τετράθυρης E-Class οι υπεύθυνοι της Mercedes-Benz ετοιμάζονται για την πρεμιέρα της coupé εκδοχής του μοντέλου. Η E-Class Coupé χωρίς να ξεφεύγει σχεδιαστικά από την salon έχει το δικό της ξεχωριστό χαρακτήρα χάρη κυρίως στην απουσία της μεσαίας κολώνας και του αεροδυναμικού design (με 0.24 Cd είναι το αυτοκίνητο παραγωγής με τον καλύτερο συντελεστή αεροδυναμικής). Σε σχέση μάλιστα με τους κινητήρες της προηγούμενης E, αυτοί της νέας (3 βενζίνης, 2 diesel - από 204 έως 388 ίππους) καταναλώνουν κατά 17% λιγότερο καύσιμο. Η E-Class Coupé, οι πωλήσεις της οποία θα ξεκινήσουν μετά τον Μάιο του 2009, θα διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό της το Agility Control που ρυθμίζει αυτόματα την απόσβεση της ανάρτησης και στον έξτρα, συστήματα όπως το Attention Assist που εκτιμά 70 διαφορετικές παραμέτρους στην οδήγηση και ειδοποιεί τον οδηγό αν διαπιστώσει πως είναι είναι υπερβολικά κουρασμένος.