Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Ένα νέο Ράλλυ σε κλασικές Ειδικές Διαδρομές ...

Τα Ράλλυ επιστρέφουν μετά τη δεκαετία του 1980 στις φημισμένες ειδικές διαδρομές της ανατολικής Στερεάς - στα Λουκίσια, στο Πλατανάκι και στη Ριτσώνα! Η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής διοργανώνει στις 7 Οκτωβρίου 2018 το Ράλλυ Ευβοϊκού, το οποίο προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου, στο Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος και στο Ενιαίο Skoda Cup ενώ ταυτόχρονα αποτελεί τον 3ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων. Πρόκειται για μία μοναδική ευκαιρία, για αγωνιζόμενους και θεατές, να επιστρέψουν στις πλέον φημισμένες ειδικές διαδρομές της Βοιωτίας. Ο αγώνας θα αποτελέσει τον 5ο γύρο του Π.Π. Ράλλυ Ασφάλτου, τον 3ο γύρο του Π.Π. Ράλλυ Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων και τον 4ο γύρο του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, ενώ προσμετρά και στο Ενιαίο Skoda Cup. Το Ράλλυ Ευβοϊκού αποτελείται από την περίφημη ανάβαση Ριτσώνας, καθώς και τις ειδικές διαδρομές Λουκίσια και Πλατανάκι με το ένδοξο ακροπολικό παρελθόν. Η ειδική της

Η Continental διαμορφώνει το μέλλον ...

Μια από τις πιο μεγάλες και σημαντικές ανακατατάξεις της ιστορίας του αποφάσισε το καλοκαίρι ο τεχνολογικός κολοσσός “Continental” . Με αυτόν τον τρόπο, ο Όμιλος θα συνεχίσει να αναπτύσσεται πιο γρήγορα από τις ανταγωνιστικές του αγορές, ενώ θα εκμεταλλευθεί πλήρως τη νέα του δυναμική, με στόχο την επέκταση σε νέους καίριους τομείς της βιομηχανίας της αυτοκίνησης. Η ανακατάταξη περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας εταιρικής δομής Συμμετοχών, με το όνομα “Continental AG”, που θα λειτουργεί κάτω από την ομπρέλα του νέου εμπορικού σήματος, “Continental Group”. Η δομή αυτή θα υποστηρίζεται από τρεις ισχυρούς επιχειρησιακούς τομείς: τον τομέα “Continental Rubber” (ελαστικά), τον τομέα “Continental Automotive” (αυτοκινητοβιομηχανία) και τον τομέα “Powertrain” (συστήματα κινητήρα και μετάδοσης και μετάδοσης ισχύος). Η νέα δομή και τα νέα ονόματα θα ισχύσουν από το 2020, αφού προηγηθεί ή έγκριση του Εποπτικού Συμβουλίου της Continental AG, όπως και η μετάβαση του Τμήματος “Powertrain” σε μια αν

EKO Racing Dirt Games: Αναμονή τέλος ...

Το καλοκαίρι αποτελεί παρελθόν και οι πρωταγωνιστές του EKO Racing Dirt Games ετοιμάζονται για τη μεγάλη επιστροφή στη δράση, με 42 συμμετοχές να δηλώνουν παρουσία στο 2ο γύρο του θεσμού στο Διαδρόμιο. Μπορεί να απομένουν τέσσερις μήνες μέχρι το τέλος του 2018 και να έχει πραγματοποιηθεί μόλις ένας αγώνας του θεσμού, αλλά μέσα στο επόμενο διάστημα η δράση θα είναι συνεχής και έντονη! Για την ολοκλήρωση του EKO Racing Dirt Games απομένουν τέσσερις αγώνες, με το πρώτο ραντεβού να είναι προγραμματισμένο για το επόμενο Σαββατοκύριακο 15-16 Σεπτεμβρίου, στη γνωστή πίστα του Διαδρομίου στο Σπαθοβούνι. Μάλιστα, ο αγώνας θα αποτελέσει παράλληλα τον 3o γύρο του Timed Rally Challenge, με την ΑΛΑΚ να έχει την ευθύνη διοργάνωσής του. Αξίζει να σημειώσουμε πως η διαδρομή δε θα έχει τη γνωστή και συνηθισμένη χάραξη, αλλά θα είναι διαφοροποιημένη, με τους οδηγούς να πραγματοποιούν τέσσερα περάσματα. Όπως στον 1ο γύρο στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο, έτσι και στο Διαδρόμιο οι συμμετέχοντες θα

Ετήσια Απολογιστική Γενική Συνέλευση ΟΜΑΕ ...

Η Ετήσια Απολογιστική Γενική Συνέλευση της ΟΜΑΕ, που συγκλήθηκε το Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2018, υπερψήφισε τον Διοικητικό, Αγωνιστικό και Οικονομικό Απολογισμό της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού για το έτος 2017. Στη Γενική Συνέλευση συμμετείχαν με εκπροσώπους τους 30 Σωματεία από όλη την Επικράτεια, εκ των οποίων τα 28 είχαν δικαίωμα ψήφου. Ο Διοικητικός Απολογισμός υπερψηφίστηκε από τα 26 Σωματεία και ο Οικονομικός Απολογισμός από τα 25. Στον Οικονομικό Απολογισμό υπήρξε μια λευκή ψήφος, ενώ τα δύο Σωματεία που καταψήφισαν ήταν ο «Αθλητικός Σύλλογος Φίλων ΚΑΡΤ» (ΣΦΙΚΑ) και ο «Σύλλογος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ρόδου» (ΣΥΜΑΡ), διά των αντίστοιχων εκπροσώπων τους κας Κορίνας Φατούρου και κας Παναγιώτας Δελαγραμμάτικα. Το έργο της Εξελεγκτικής Επιτροπής συνέδραμαν με απόφαση του ΔΣ Ορκωτοί Λογιστές, για πρώτη φορά στα χρονικά του αθλήματος στη χώρα.