Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

EKO Racing Dirt Games: Αναμονή τέλος ...


Το καλοκαίρι αποτελεί παρελθόν και οι πρωταγωνιστές του EKO Racing Dirt Games ετοιμάζονται για τη μεγάλη επιστροφή στη δράση, με 42 συμμετοχές να δηλώνουν παρουσία στο 2ο γύρο του θεσμού στο Διαδρόμιο. Μπορεί να απομένουν τέσσερις μήνες μέχρι το τέλος του 2018 και να έχει πραγματοποιηθεί μόλις ένας αγώνας του θεσμού, αλλά μέσα στο επόμενο διάστημα η δράση θα είναι συνεχής και έντονη!
Για την ολοκλήρωση του EKO Racing Dirt Games απομένουν τέσσερις αγώνες, με το πρώτο ραντεβού να είναι προγραμματισμένο για το επόμενο Σαββατοκύριακο 15-16 Σεπτεμβρίου, στη γνωστή πίστα του Διαδρομίου στο Σπαθοβούνι. Μάλιστα, ο αγώνας θα αποτελέσει παράλληλα τον 3o γύρο του Timed Rally Challenge, με την ΑΛΑΚ να έχει την ευθύνη διοργάνωσής του. Αξίζει να σημειώσουμε πως η διαδρομή δε θα έχει τη γνωστή και συνηθισμένη χάραξη, αλλά θα είναι διαφοροποιημένη, με τους οδηγούς να πραγματοποιούν τέσσερα περάσματα. Όπως στον 1ο γύρο στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο, έτσι και στο Διαδρόμιο οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να «προπονηθούν» στη νέας σχεδίασης πίστα, σε track day που διοργανώνει η ομάδα του EKO Racing Dirt Games, σε συνεργασία με την AΛΑΚ.


Ο αριθμός των συμμετοχών άγγιξε τις 42, με τις 19 από αυτές να ανήκουν στις χωμάτινες φόρμουλες. Αυτή των 600 κ.εκ. συγκεντρώνει για ακόμα μία φορά τη μερίδα του λέοντος, αλλά και του ενδιαφέροντος, με δώδεκα οδηγούς να φιγουράρουν στη σχετική λίστα. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζουν οι πρωταγωνιστές και διεκδικητές των τίτλων, Γιάννης Χεκιμιάν με το Speedcar Χtrem και Γιώργος Ζυμαρίδης με το SR Kartcross. 


Ο Χεκιμιάν, που επικράτησε στο Μαρκόπουλο, θέλει να συνεχίσει το σερί των επιτυχιών του, την ώρα που ο περσινός πρωταθλητής επιθυμεί να αντιδράσει και να επιστρέψει στο δρόμο των επιτυχιών. Με τα χρώματα της Speedcar αναμφίβολα ανταγωνιστικός θα είναι και ο Κώστας Χριστόπουλος, ο οποίος είχε συμπληρώσει το βάθρο στο Μαρκόπουλο. Η SR Kartcross θα έχει δύο ακόμα φόρμουλες για τους Χρήστο Σουρτζή και Νικόλα Χαλιβελάκη, με τον τελευταίο να κάνει το ντεμπούτο του σε αυτήν τη μορφή αγώνων. Με ισχυρή σύνθεση θα συμμετάσχει η Semog Trophy, με τον «Filon» να έχει αποδείξει την ταχύτητά του στο παρελθόν, την ώρα που με ενδιαφέρον αναμένεται η πρώτη του νεαρού Παναγιώτη Ρουστέμη με χωμάτινη φόρμουλα. Δύο συμμετοχές θα έχει και η Planet Kartcross, με τους Άρη «Ιαβέρη» και Σπύρο Ράπτη. Ο 44χρονος πλέον Άρης αναμένεται να είναι σαφώς πιο έτοιμος σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα της χρονιάς και αναμφίβολα πιο ανταγωνιστικός!
Η ευχάριστη έκπληξη, την οποία μάλιστα κρατήσαμε για το τέλος, είναι η παρουσία ακόμα μίας ομάδας στο θεσμό. Από τον αγώνα στο Διαδρόμιο και έπειτα, στο EKO Racing Dirt Games θα λαμβάνει μέρος και η La Base Motor, με οδηγό της και αντιπρόσωπο της εταιρείας για την Ελλάδα, τον Επαμεινώνδα Καρανικόλα. Η συμμετοχή του περσινού κατόχου του Επάθλου στην κατηγορία Open σε αυτήν των 600 κ.εκ. αναβαθμίζει σημαντικά το ενδιαφέρον και, φυσικά, το επίπεδο του ανταγωνισμού.


Στην κατηγορία των 750 κ.εκ., οι Νίκος Αθηναίος και Χαράλαμπος Γαζετάς -αμφότεροι με Speedcar- θα διεκδικήσουν για ακόμα έναν αγώνα την 1η θέση, με τους Μιχάλη Τακιδέλη (Speedcar) και Κωνσταντίνο Σωτηρόπουλο (SR Kartcross) να προσπαθούν να μπουν ανάμεσά τους. Μια συμμετοχή που κανείς δεν πρέπει να υποτιμήσει είναι αυτή του πολύπειρου «Αμερικάνου» με ακόμα ένα Speedcar. Τέλος, στην κατηγορία Open, μπορεί να έχουμε μόλις δύο συμμετοχές, αλλά αυτή του γνωστού και κατά πολλούς κορυφαίου Έλληνα συνοδηγού όλων των εποχών, Κώστα Στεφανή, είναι ιδιαίτερα σημαντική και προκαλεί το ενδιαφέρον του κοινού. Είναι γνωστό ότι ο Κώστας Στεφανής, εκτός από την εμπειρία από το δεξί μπάκετ, διακρίνεται και για την ταχύτητά του! Θα οδηγήσει το 4x4 Autocross του Car Center, ενώ με Speedcar 2 θα αγωνιστεί στην ίδια κατηγορία ο Σπύρος Δεμερτζής.


Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε και την κατηγορία των αυτοκινήτων όπου συναντάμε εξαιρετικές κατασκευές σε κάθε κατηγορία. Το ενδιαφέρον στη μεγαλύτερη θα είναι έντονο, αφού οδηγοί όπως οι Πάνος Ισμαήλος (EVO IX), Παναγιώτης Ρουστέμης (EVO X), Πάνος Κωνσταντάκος (EVO VII) και αρκετοί ακόμα υπόσχονται θέαμα και υψηλό επίπεδο συναγωνισμού, με το συνολικό αριθμό των συμμετεχόντων με αυτοκίνητα να αγγίζει τους 23. Με δεδομένο ότι έχουν προηγηθεί δύο αγώνες σε Διαδρόμιο και Πύργο, η αγωνία κορυφώνεται για τους συμμετέχοντες στο TRC. Οι Κωνσταντίνος Μαχαίρας με Citroen Saxo και Λάμπρος Λαμπρόπουλος με το Subaru Impreza μοιράστηκαν τις νίκες στους δύο προηγούμενους γύρους και όποιος επικρατήσει αυτό το Σαββατοκύριακο στο Διαδρόμιο, θα αποκτήσει σημαντικό προβάδισμα για τη συνέχεια. Στη μικρή κατηγορία ξεχωρίζει η παρουσία του Χρήστου Καστή με την Toyota Corolla, ο οποίος και είχε εντυπωσιάσει στον αγώνα του Πύργου.


Ο θεσμός για το 2018... τρέχει με την premium βενζίνη EKO Greece Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζουν η Subaru Greece Πλειάδες Motors και η USAG Greece. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin Greece, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, με την COSMOTE TV και το περιοδικό 4TΡΟΧΟΙ να έχουν αναλάβει το ρόλο των χορηγών επικοινωνίας, ενώ το συνδρομητικό κανάλι καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με 97 η 22η Ανάβαση Κύμης ...

Η πόλη της Κύμης κινείται σε αγωνιστικούς ρυθμούς καθώς στις 25 και 26 Μαΐου θα φιλοξενήσει τον τρίτο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, καθώς και το δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar. Η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος” ως είθισται διοργανώνεται από το Αθλητικό Σωματείο Start Line, υπό την αιγίδα του Δήμου Κύμης-Αλιβερίου και διεξάγεται στην φημισμένη διαδρομή των 52 στροφών με αφετηρία το λιμάνι της Κύμης και τερματισμό λίγο πριν την ομώνυμη πόλη. Περνώντας στο αγωνιστικό κομμάτι, που είναι και το πιο σημαντικό, οι φετινές συμμετοχές έφτασαν τις 97 (!) και διακρίνονται για την ποιότητά τους σε όλες τις Ομάδες και Κλάσεις. Με αυτόν τον τρόπο οι πρωταγωνιστές του θεσμού για ακόμη μία χρονιά έδειξαν με τον καλύτερο τρόπο πως αγαπούν την Ανάβαση Κύμης. Στην Ομάδα Ν , συναντάμε 23 συμμετοχές. Στην Κλάση Ν2, οι 12 αγωνιζόμενοι θα δώσουν τη δική τους μάχη για την επικράτηση, με τους Βίκτωρα και Πανάγγελο Ρέκκα, Κίμωνα Θέο, “ΑΣΤΡΙΟ” κα

BAJA GREECE 2024 - 11ο Rally Greece Offroad ...

Τέσσερις μέρες γεμάτες δράση, σκόνη και αδρεναλίνη στα βουνά της Δυτικής Μακεδονίας Με τη συμμετοχή 20 κορυφαίων αθλητών και ομάδων του μηχανοκίνητου αθλητισμού Offroad από ολόκληρο τον κόσμο, ξεκινά την Τετάρτη 22 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς ο δεύτερος αγώνας του Παγκοσμίου Κυπέλλου BAJA, το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της Δυτικής Μακεδονίας και η δεύτερη μεγαλύτερη εκδήλωση μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα μετά το Ράλλυ Ακρόπολις. Το πρόγραμμα του BAJA GREECE 2024 - 11ο Rally Greece Offroad φέτος περιλαμβάνει τέσσερις μέρες γεμάτες δράση, με τους αγωνιζόμενους να καλούνται να καλύψουν 820+ χιλιόμετρα εκ των οποίων τα 560 είναι ειδικές διαδρομές σε υψόμετρο έως και 1.950 μέτρα, διασχίζοντας ιδιαίτερα απαιτητικές διαδρομές με σημεία που θυμίζουν WRC. Μάλιστα, ο αγώνας περιλαμβάνει και μια ειδική διαδρομή 165 χλμ., η όποια θα είναι και η μεγαλύτερη που έγινε ποτέ στην Ελλάδα. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης θα διεξαχθεί και ο Εθνικός Αγώνας με διεθνείς συμμετοχές.

11ο Rally Sprint Αιγίου - Συμμετοχές ...