Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Continental διαμορφώνει το μέλλον ...


Μια από τις πιο μεγάλες και σημαντικές ανακατατάξεις της ιστορίας του αποφάσισε το καλοκαίρι ο τεχνολογικός κολοσσός “Continental” . Με αυτόν τον τρόπο, ο Όμιλος θα συνεχίσει να αναπτύσσεται πιο γρήγορα από τις ανταγωνιστικές του αγορές, ενώ θα εκμεταλλευθεί πλήρως τη νέα του δυναμική, με στόχο την επέκταση σε νέους καίριους τομείς της βιομηχανίας της αυτοκίνησης.
Η ανακατάταξη περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας εταιρικής δομής Συμμετοχών, με το όνομα “Continental AG”, που θα λειτουργεί κάτω από την ομπρέλα του νέου εμπορικού σήματος, “Continental Group”. Η δομή αυτή θα υποστηρίζεται από τρεις ισχυρούς επιχειρησιακούς τομείς: τον τομέα “Continental Rubber” (ελαστικά), τον τομέα “Continental Automotive” (αυτοκινητοβιομηχανία) και τον τομέα “Powertrain” (συστήματα κινητήρα και μετάδοσης και μετάδοσης ισχύος). Η νέα δομή και τα νέα ονόματα θα ισχύσουν από το 2020, αφού προηγηθεί ή έγκριση του Εποπτικού Συμβουλίου της Continental AG, όπως και η μετάβαση του Τμήματος “Powertrain” σε μια ανεξάρτητη νομική οντότητα, με νέο εταιρικό όνομα και Διοίκηση, μέχρι τις αρχές του 2019. Το Τμήμα “Powertrain” θα παραμείνει υπεύθυνο για όλες τις μελλοντικές του δραστηριότητες, που περιλαμβάνουν και τρέχοντα projects, όπως τα υβριδικά και ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης, οι τεχνολογίες μπαταριών και τα συστήματα κινητήρων εσωτερικής καύσης.  
Επιπλέον, τα υπάρχοντα Τμήματα “Chassis & Safety” (Πλαίσια /Σασί και Ασφάλεια) και “Interior” (Εσωτερικό Οχημάτων) θα αναδιοργανωθούν, από το 2020.  Θα εξελιχθούν σε δύο επιχειρησιακούς τομείς, με τα νέα ονόματα “Autonomous Driving Technologies” (Τεχνολογίες Αυτόνομης Οδήγησης) και “Vehicle Networking Technologies” (Τεχνολογίες Διασύνδεσης Οχημάτων). Και οι δύο τομείς θα υποστηριχθούν από ένα νέο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης (Automotive Research and Development function). Ο τομέας “Autonomous Driving Technologies” θα συμπεριλάβει την αυτόματη και αυτοματοποιημένη οδήγηση, αλλά και άλλες λειτουργίες των σασί, όπως η ηλεκτρονική και υδραυλική πέδηση, ο έλεγχος ευστάθειας και πλαισίων και η ηλεκτρονική αερο-ανάρτηση. Ο τομέας “Vehicle Networking Technologies” θα ασχοληθεί με την εσωτερική, αλλά και την εξωτερική διασύνδεση οχημάτων με άλλα οχήματα και με τις υποδομές κυκλοφορίας. 
Τα δύο υπάρχοντα Τμήματα Ελαστικών (“Tire Technologies” στο μέλλον) και η ContiTech θα διατηρήσουν την ανεξάρτητη οργανωτική τους δομή. Τα Τμήματα αυτά θα συνεχίσουν να εξειδικεύονται στην ανάπτυξη τεχνολογιών για προϊόντα που βασίζονται στο καουτσούκ και τα πλαστικά. Αυτός ο επιχειρησιακός τομέας, που αποτελεί, εδώ και 147 χρόνια, τον πυρήνα και τις «ρίζες» της εταιρείας στο Ανόβερο, θα παραμείνει στην ιδιοκτησία της Continental.
«Πρόκειται για μια ιστορική περίοδο για την Continental» ανέφερε σε σχόλιό του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Continental, Dr. Elmar Degenhart. «Ταξιδεύουμε ήδη στο μέλλον της αυτοκίνησης, με μεγάλη ταχύτητα. Η αποδεδειγμένη μας ικανότητα και ετοιμότητα να εξελισσόμαστε, μας προσφέρει ένα κορυφαίο συγκριτικό πλεονέκτημα, που σίγουρα θα αξιοποιήσουμε στο μέγιστο. Έχοντας εργαστεί και προετοιμαστεί εντατικά,  θεωρούμε ότι η ανακατάταξη του Ομίλου, θα μας κάνει εξαιρετικά ευέλικτους και ευκίνητους. Οι επιτυχημένες νέες συμμαχίες της Continental δημιουργούν μεγάλη αξία, με την οποία θα αναπτυχθούμε, ώστε να αντιμετωπίσουμε τις νέες προκλήσεις, παραμένοντας ανταγωνιστικοί, και τώρα και στο μέλλον. Αυτό απαιτεί πρωτοπόρο και καινοτόμο αριστεία, αλλά οι προοπτικές που ανοίγονται είναι πολλά υποσχόμενες για τους πελάτες, τους εργαζόμενους και τους επενδυτές μας. Την επόμενη δεκαετία, η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία θα βιώσει την πιο μεγάλη μετάλλαξη, στα 130 χρόνια της ιστορίας της. Κοιτάζουμε μπροστά και ζούμε αυτήν τη συναρπαστική αλλαγή από τα πρώτα στάδιά της!» 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι