Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Continental διαμορφώνει το μέλλον ...


Μια από τις πιο μεγάλες και σημαντικές ανακατατάξεις της ιστορίας του αποφάσισε το καλοκαίρι ο τεχνολογικός κολοσσός “Continental” . Με αυτόν τον τρόπο, ο Όμιλος θα συνεχίσει να αναπτύσσεται πιο γρήγορα από τις ανταγωνιστικές του αγορές, ενώ θα εκμεταλλευθεί πλήρως τη νέα του δυναμική, με στόχο την επέκταση σε νέους καίριους τομείς της βιομηχανίας της αυτοκίνησης.
Η ανακατάταξη περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας εταιρικής δομής Συμμετοχών, με το όνομα “Continental AG”, που θα λειτουργεί κάτω από την ομπρέλα του νέου εμπορικού σήματος, “Continental Group”. Η δομή αυτή θα υποστηρίζεται από τρεις ισχυρούς επιχειρησιακούς τομείς: τον τομέα “Continental Rubber” (ελαστικά), τον τομέα “Continental Automotive” (αυτοκινητοβιομηχανία) και τον τομέα “Powertrain” (συστήματα κινητήρα και μετάδοσης και μετάδοσης ισχύος). Η νέα δομή και τα νέα ονόματα θα ισχύσουν από το 2020, αφού προηγηθεί ή έγκριση του Εποπτικού Συμβουλίου της Continental AG, όπως και η μετάβαση του Τμήματος “Powertrain” σε μια ανεξάρτητη νομική οντότητα, με νέο εταιρικό όνομα και Διοίκηση, μέχρι τις αρχές του 2019. Το Τμήμα “Powertrain” θα παραμείνει υπεύθυνο για όλες τις μελλοντικές του δραστηριότητες, που περιλαμβάνουν και τρέχοντα projects, όπως τα υβριδικά και ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης, οι τεχνολογίες μπαταριών και τα συστήματα κινητήρων εσωτερικής καύσης.  
Επιπλέον, τα υπάρχοντα Τμήματα “Chassis & Safety” (Πλαίσια /Σασί και Ασφάλεια) και “Interior” (Εσωτερικό Οχημάτων) θα αναδιοργανωθούν, από το 2020.  Θα εξελιχθούν σε δύο επιχειρησιακούς τομείς, με τα νέα ονόματα “Autonomous Driving Technologies” (Τεχνολογίες Αυτόνομης Οδήγησης) και “Vehicle Networking Technologies” (Τεχνολογίες Διασύνδεσης Οχημάτων). Και οι δύο τομείς θα υποστηριχθούν από ένα νέο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης (Automotive Research and Development function). Ο τομέας “Autonomous Driving Technologies” θα συμπεριλάβει την αυτόματη και αυτοματοποιημένη οδήγηση, αλλά και άλλες λειτουργίες των σασί, όπως η ηλεκτρονική και υδραυλική πέδηση, ο έλεγχος ευστάθειας και πλαισίων και η ηλεκτρονική αερο-ανάρτηση. Ο τομέας “Vehicle Networking Technologies” θα ασχοληθεί με την εσωτερική, αλλά και την εξωτερική διασύνδεση οχημάτων με άλλα οχήματα και με τις υποδομές κυκλοφορίας. 
Τα δύο υπάρχοντα Τμήματα Ελαστικών (“Tire Technologies” στο μέλλον) και η ContiTech θα διατηρήσουν την ανεξάρτητη οργανωτική τους δομή. Τα Τμήματα αυτά θα συνεχίσουν να εξειδικεύονται στην ανάπτυξη τεχνολογιών για προϊόντα που βασίζονται στο καουτσούκ και τα πλαστικά. Αυτός ο επιχειρησιακός τομέας, που αποτελεί, εδώ και 147 χρόνια, τον πυρήνα και τις «ρίζες» της εταιρείας στο Ανόβερο, θα παραμείνει στην ιδιοκτησία της Continental.
«Πρόκειται για μια ιστορική περίοδο για την Continental» ανέφερε σε σχόλιό του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Continental, Dr. Elmar Degenhart. «Ταξιδεύουμε ήδη στο μέλλον της αυτοκίνησης, με μεγάλη ταχύτητα. Η αποδεδειγμένη μας ικανότητα και ετοιμότητα να εξελισσόμαστε, μας προσφέρει ένα κορυφαίο συγκριτικό πλεονέκτημα, που σίγουρα θα αξιοποιήσουμε στο μέγιστο. Έχοντας εργαστεί και προετοιμαστεί εντατικά,  θεωρούμε ότι η ανακατάταξη του Ομίλου, θα μας κάνει εξαιρετικά ευέλικτους και ευκίνητους. Οι επιτυχημένες νέες συμμαχίες της Continental δημιουργούν μεγάλη αξία, με την οποία θα αναπτυχθούμε, ώστε να αντιμετωπίσουμε τις νέες προκλήσεις, παραμένοντας ανταγωνιστικοί, και τώρα και στο μέλλον. Αυτό απαιτεί πρωτοπόρο και καινοτόμο αριστεία, αλλά οι προοπτικές που ανοίγονται είναι πολλά υποσχόμενες για τους πελάτες, τους εργαζόμενους και τους επενδυτές μας. Την επόμενη δεκαετία, η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία θα βιώσει την πιο μεγάλη μετάλλαξη, στα 130 χρόνια της ιστορίας της. Κοιτάζουμε μπροστά και ζούμε αυτήν τη συναρπαστική αλλαγή από τα πρώτα στάδιά της!» 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...