Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Continental διαμορφώνει το μέλλον ...


Μια από τις πιο μεγάλες και σημαντικές ανακατατάξεις της ιστορίας του αποφάσισε το καλοκαίρι ο τεχνολογικός κολοσσός “Continental” . Με αυτόν τον τρόπο, ο Όμιλος θα συνεχίσει να αναπτύσσεται πιο γρήγορα από τις ανταγωνιστικές του αγορές, ενώ θα εκμεταλλευθεί πλήρως τη νέα του δυναμική, με στόχο την επέκταση σε νέους καίριους τομείς της βιομηχανίας της αυτοκίνησης.
Η ανακατάταξη περιλαμβάνει τη δημιουργία μιας εταιρικής δομής Συμμετοχών, με το όνομα “Continental AG”, που θα λειτουργεί κάτω από την ομπρέλα του νέου εμπορικού σήματος, “Continental Group”. Η δομή αυτή θα υποστηρίζεται από τρεις ισχυρούς επιχειρησιακούς τομείς: τον τομέα “Continental Rubber” (ελαστικά), τον τομέα “Continental Automotive” (αυτοκινητοβιομηχανία) και τον τομέα “Powertrain” (συστήματα κινητήρα και μετάδοσης και μετάδοσης ισχύος). Η νέα δομή και τα νέα ονόματα θα ισχύσουν από το 2020, αφού προηγηθεί ή έγκριση του Εποπτικού Συμβουλίου της Continental AG, όπως και η μετάβαση του Τμήματος “Powertrain” σε μια ανεξάρτητη νομική οντότητα, με νέο εταιρικό όνομα και Διοίκηση, μέχρι τις αρχές του 2019. Το Τμήμα “Powertrain” θα παραμείνει υπεύθυνο για όλες τις μελλοντικές του δραστηριότητες, που περιλαμβάνουν και τρέχοντα projects, όπως τα υβριδικά και ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης, οι τεχνολογίες μπαταριών και τα συστήματα κινητήρων εσωτερικής καύσης.  
Επιπλέον, τα υπάρχοντα Τμήματα “Chassis & Safety” (Πλαίσια /Σασί και Ασφάλεια) και “Interior” (Εσωτερικό Οχημάτων) θα αναδιοργανωθούν, από το 2020.  Θα εξελιχθούν σε δύο επιχειρησιακούς τομείς, με τα νέα ονόματα “Autonomous Driving Technologies” (Τεχνολογίες Αυτόνομης Οδήγησης) και “Vehicle Networking Technologies” (Τεχνολογίες Διασύνδεσης Οχημάτων). Και οι δύο τομείς θα υποστηριχθούν από ένα νέο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης (Automotive Research and Development function). Ο τομέας “Autonomous Driving Technologies” θα συμπεριλάβει την αυτόματη και αυτοματοποιημένη οδήγηση, αλλά και άλλες λειτουργίες των σασί, όπως η ηλεκτρονική και υδραυλική πέδηση, ο έλεγχος ευστάθειας και πλαισίων και η ηλεκτρονική αερο-ανάρτηση. Ο τομέας “Vehicle Networking Technologies” θα ασχοληθεί με την εσωτερική, αλλά και την εξωτερική διασύνδεση οχημάτων με άλλα οχήματα και με τις υποδομές κυκλοφορίας. 
Τα δύο υπάρχοντα Τμήματα Ελαστικών (“Tire Technologies” στο μέλλον) και η ContiTech θα διατηρήσουν την ανεξάρτητη οργανωτική τους δομή. Τα Τμήματα αυτά θα συνεχίσουν να εξειδικεύονται στην ανάπτυξη τεχνολογιών για προϊόντα που βασίζονται στο καουτσούκ και τα πλαστικά. Αυτός ο επιχειρησιακός τομέας, που αποτελεί, εδώ και 147 χρόνια, τον πυρήνα και τις «ρίζες» της εταιρείας στο Ανόβερο, θα παραμείνει στην ιδιοκτησία της Continental.
«Πρόκειται για μια ιστορική περίοδο για την Continental» ανέφερε σε σχόλιό του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Continental, Dr. Elmar Degenhart. «Ταξιδεύουμε ήδη στο μέλλον της αυτοκίνησης, με μεγάλη ταχύτητα. Η αποδεδειγμένη μας ικανότητα και ετοιμότητα να εξελισσόμαστε, μας προσφέρει ένα κορυφαίο συγκριτικό πλεονέκτημα, που σίγουρα θα αξιοποιήσουμε στο μέγιστο. Έχοντας εργαστεί και προετοιμαστεί εντατικά,  θεωρούμε ότι η ανακατάταξη του Ομίλου, θα μας κάνει εξαιρετικά ευέλικτους και ευκίνητους. Οι επιτυχημένες νέες συμμαχίες της Continental δημιουργούν μεγάλη αξία, με την οποία θα αναπτυχθούμε, ώστε να αντιμετωπίσουμε τις νέες προκλήσεις, παραμένοντας ανταγωνιστικοί, και τώρα και στο μέλλον. Αυτό απαιτεί πρωτοπόρο και καινοτόμο αριστεία, αλλά οι προοπτικές που ανοίγονται είναι πολλά υποσχόμενες για τους πελάτες, τους εργαζόμενους και τους επενδυτές μας. Την επόμενη δεκαετία, η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία θα βιώσει την πιο μεγάλη μετάλλαξη, στα 130 χρόνια της ιστορίας της. Κοιτάζουμε μπροστά και ζούμε αυτήν τη συναρπαστική αλλαγή από τα πρώτα στάδιά της!» 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Με 17 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 18 και 19 Μαΐου το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου, δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος.

44ο Ολυμπιακό Ράλλυ - Πανηγυρική Εκκίνηση ...

Κατάμεστη ήταν η Κεντρική Πλατεία Πύργου, η οποία το βράδυ του Σαββάτου φιλοξένησε την Πανηγυρική Εκκίνηση του 44ου Ολυμπιακού Ράλλυ. Το κοινό γνώρισε από κοντά τα 50 πληρώματα που την Κυριακή θα ριχτούν στη μάχη με το χρόνο, φωτογραφήθηκε μαζί τους και χειροκρότησε όλους τους αγωνιζόμενους που θα συμμετάσχουν στον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Το παρών έδωσαν στην εκδήλωση πλήθος τοπικών αρχόντων του τόπου, οι οποίοι με τη σειρά τους ευχήθηκαν καλή επιτυχία στα πληρώματα. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Αθλητικό Σωματείο Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ). Συνδιοργανωτές είναι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος (Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας), η Π.Ε.Δ.Δ.Ε (Περιφερειακή Ένωση Δήμων Δυτικής Ελλάδος), ο Δήμος Πύργου και ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας. Στο πλευρό των διοργανωτών βρίσκονται ο Δήμος Ανδρίτσαινας-Κρεσταίνων και ο Δήμος Ζαχάρως. Θεσμικοί υποστηρικτές είναι το Επιμελητήριο Ηλείας, ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου, Ερμής και η Δημοτική Επιχείρηση Πύργ