Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

ΝΕΟ LOOK ..... ΙΔΙΑ ΚΑΛΗ ΣΥΝΤΑΓΗ !

ΜΕ ΝΕΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ "ΑΕGΕΑΝ" , ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΑΣΗ ΡΙΤΣΩΝΑΣ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΙΩΡΗΣ.  Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΤΗΝ 2η ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ Ε/Ε 12. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !

ΕΠΙΣΤΟΛΗ – ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΜΠΑ ΣΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΡΕΤΣΑ

Αγαπητοί φίλοι συναθλητές λάβαμε μία επιστολή από την ΦΙΛΜΠΑ την οποία παρουσιάζουμε και σχολιάζουμε.   Προς ΔΣ ΣΟΑΑ  Το ΔΣ της ΦΙΛΜΠΑ σας αποστέλλει απάντηση, στην επιστολή που αναρτήσατε στον Διαδικτυακό Ιστότοπο του Συνδέσμου σας, στην οποία υπάρχουν αρκετές υπερβολές και ανακρίβειες σχετικά με το ατύχημα στην 10η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας - ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ, στις 10&11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2012.  Στην επιστολή αναφέρεται ότι το αυτοκίνητο με Αριθμό Συμμετοχής 8 υπέστη σοβαρή ζημιά με σοβαρές αμφιβολίες για την δυνατότητα επισκευής του. Το συμπέρασμα αυτό ποιός το βγάζει? Η ΦΙΛΜΠΑ έστειλε ένα Μηχανικό-Φανοποιό (γνώστη του χώρου) και ένα από τους Τεχνικούς Εφόρους του Αγώνα οι οποίοι και οι δύο είχαν την ίδια άποψη ότι η ζημιά είναι σχετικά μικρή και σαφέστατα επισκευάσιμη. Η ΦΙΛΜΠΑ βρίσκεται στην διαδικασία αναμονής της Έκθεση από τον επίσημο Πραγματογνώμονα της Ασφαλιστικής, ώστε και επίσημα να υπάρξει άποψη για την ζημιά του αυτοκινήτου. Αν αυτό καθυστερήσει η ΦΙΛΜΠΑ διατίθετα

ΥΠΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ .....

Στην αρχή υπήρξαν διαμαρτυρίες σε blogs οπαδών της Ferrari. Μετά, το λόγο πήραν τα social media στα οποία ακόμη και κάποιοι πιο "ουδέτεροι" ανέφεραν πως έγινε παράβαση κανονισμών και το επιβεβαίωναν αναρτώντας videos.  Τώρα στο Maranello, ελέγχουν όλο το τηλεοπτικό υλικό και διαβάζουν, λέξη προς λέξη, τους κανονισμούς για να διαπιστώσουν αν ο Sebastian Vettel έκανε προσπέρασμα με καθεστώς κίτρινης σημαίας. Αν διαπιστωθεί ότι υπάρχουν αρκετές αποδείξεις για στοιχειοθετήσουν την κατηγορία τότε μπορεί να ανατραπεί το αποτέλεσμα του GP Βραζιλίας που έκρινε την υπόθεση "τίτλος".  Βλέπετε, ο Fernando Alonso (Ferrari) έχασε το πρωτάθλημα με διαφορά τριών βαθμών από τον Γερμανό αντίπαλό του. Όμως ο S. Vettel ενδέχεται τελικά να χάσει τέσσερις βαθμούς, αν αποδειχθεί πως έχει παραβιάσει τους κανονισμούς, άρα να απωλέσει και τον τίτλο. Προς το παρόν η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, η Ferrari και η Red Bull-Renault δεν σχολιάζουν τις έρευνες που πραγματοποιούνται. Ας

ΑΥΤΟΨΙΑ .....

Στην αποψινή εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού ALPHA, "ΑΥΤΟΨΙΑ" του έγκριτου δημοσιογράφου Α. Σρόιτερ, με θέμα "Ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ΟΔΗΓΟΣ", προσκεκλημένος για να καταθέσει τις απόψεις του, είναι ο Πρωταθλητής Ελλάδος για το 2012 Γρηγόρης Νιώρας. Συντονιστείτε στην συχνότητα του ALPHA απόψε στις 23:00 !

ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΑΓΩΝΑ REGULARITY ΣΤΗΝ ΡΙΤΣΩΝΑ

ΟΠΩΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ : Για λόγους ανωτέρας βίας ο αγώνας Regularity δεν θα διεξαχθεί. 

7ος Αγώνας GTCC Καρτόδρομος Αφιδνών-Αποτελέσματα

Με τον 7ο αγώνα που έγινε στον Καρτόδρομο Αφιδνών ολοκληρώθηκε το Έπαθλο GTCC για το 2012. Οι 44 συμμετέχοντες προσέφεραν αρκετό θέαμα, δίνοντας μάχη με το χρονόμετρο, για την για την επίτευξη του καλύτερου αθροίσματος χρόνου, στους 3 γύρους του αγώνα. Ο αγώνας ξεκίνησε με την Κατηγορία S1, μία συμμετοχή από το Club Subamaniacs και τον Γιώργο Ανδριανόπουλο, οδηγόντας ένα  Ford Sierra Cosworth με συν. χρόνο 2:54.947 και ταχύτερο γύρο 57.821, προσφέροντας αρκετό θέαμα στους φίλους του GTCC που παρακολούθησαν τον αγώνα. Ακολούθησε η Κατηγορία Saloon atm, με 4 συμμετοχές και νικητή τον Λουκά Τζιβελέκη, με Citroen Ax, από το Club Sheep and the Dogs, με συν. χρόνο 4:40.160 και ταχ. γύρο 55:292, στην 2η θέση ήταν ο Σάββας Γιαννακόγλου, με Renault Clio, από το Greek Renault Club, με συν. χρόνο 4:47.321, ενώ στην 3η θέση ήταν ο Λευτέρης Μακρής, με Nissan Sunny 2.0, από το Road Club και συν. χρόνο 4:54.664. Στην Κατηγορία Saloon Turbo, που ακολούθησε με 2 συμμετοχές, νικητής ήταν ο Κώστας

Ώρα «μηδέν» για τη Βασίλισσα των ελληνικών αγώνων !

Ώρες πλέον απομένουν μέχρι την εκκίνηση του πρώτου από τα 130 αυτοκίνητα που θα ανέβουν τη Ριτσώνα, το «ιερό» βουνό των Ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου. Αν και μοιάζει φανταστικός για τη σημερινή εποχή, ο αριθμός των 130 συμμετοχών, είναι 100% πραγματικός και ταυτόχρονα αποτελεί μακράν το απόλυτο ρεκόρ για φέτος, ανάμεσα σε όλους ανεξαιρέτως τους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου, φανερώνοντας τη δυναμική, τόσο της Ανάβασης Ριτσώνας, όσο και της διοργανώτριας λέσχης. Δεν λείπει κανείς λοιπόν, από το μεγάλο τελικό της χρονιάς, και αξίζει εδώ να αποδώσουμε τα εύσημα σε όλους τους αγωνιζόμενους που συμμετέχουν στον αγώνα, παρά το ότι για ορισμένους από αυτούς το αποτέλεσμα δεν θα έχει καμία βαθμολογική σημασία. Παρά ταύτα, σε αρκετές ομάδες και κατηγορίες, η τελευταία Ανάβαση της χρονιάς αποτελεί πραγματικό τελικό. Έτσι λοιπόν στο «ιερό» βουνό θα αναδειχθούν οι Πρωταθλητές, της Ομάδας Α (μεταξύ του Μιχάλη Ευθυμίου και του Αργύρη Τσούλου), της Ομάδας Ν έως 2000 κ.εκ. (μεταξύ του Παναγιώτη Σ