Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΥΠΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ .....



Στην αρχή υπήρξαν διαμαρτυρίες σε blogs οπαδών της Ferrari. Μετά, το λόγο πήραν τα social media στα οποία ακόμη και κάποιοι πιο "ουδέτεροι" ανέφεραν πως έγινε παράβαση κανονισμών και το επιβεβαίωναν αναρτώντας videos. 
Τώρα στο Maranello, ελέγχουν όλο το τηλεοπτικό υλικό και διαβάζουν, λέξη προς λέξη, τους κανονισμούς για να διαπιστώσουν αν ο Sebastian Vettel έκανε προσπέρασμα με καθεστώς κίτρινης σημαίας.
Αν διαπιστωθεί ότι υπάρχουν αρκετές αποδείξεις για στοιχειοθετήσουν την κατηγορία τότε μπορεί να ανατραπεί το αποτέλεσμα του GP Βραζιλίας που έκρινε την υπόθεση "τίτλος". 
Βλέπετε, ο Fernando Alonso (Ferrari) έχασε το πρωτάθλημα με διαφορά τριών βαθμών από τον Γερμανό αντίπαλό του. Όμως ο S. Vettel ενδέχεται τελικά να χάσει τέσσερις βαθμούς, αν αποδειχθεί πως έχει παραβιάσει τους κανονισμούς, άρα να απωλέσει και τον τίτλο.
Προς το παρόν η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, η Ferrari και η Red Bull-Renault δεν σχολιάζουν τις έρευνες που πραγματοποιούνται.
Ας δούμε όμως πως έχει η ιστορία. Αρχικά κατηγορούσαν τον Γερμανό για τρία παράνομα προσπεράσματα. Αυτά στη πορεία έγιναν δύο και τώρα ένα. Αυτό πάνω στον Jean Eric Vergne.
Πράγματι, φαίνεται ότι ένας φωτεινός σηματοδότης στο τέλος του video, αναβοσβήνει. Αυτό σημαίνει την εμφάνιση της κίτρινης σημαίας και την απαγόρευση προσπεράσεων. 
Ωστόσο, μερικά μέτρα νωρίτερα, τη στιγμή δηλαδή που ο S. Vettel περνά τον J. E. Vergne, έχει μόλις περάσει τη θέση του κριτή στα αριστερά ο οποίος κουνά μία πράσινη σημαία. Όταν φτάνει στον σηματοδότη με το κίτρινο φως το πέρασμα έχει ολοκληρωθεί.
Η Ferrari έχει χρονικό περιθώριο ως τις 30 Νοεμβρίου για να αμφισβητήσει το αποτέλεσμα. Θα το κάνει; Πιστεύουμε πως όχι, διότι η Scuderia δεν θα θέλει να στοιχειοθετήσει έφεση επικαλούμενη το video του αγώνα και να χαλάσει την εικόνα μίας (πολύ καλής) χρονιάς. 
Απλά ακολουθεί μία άλλη τακτική. Αυτή της μεγαλοψυχίας. Αφήνει να κυκλοφορούν φήμες πως εξετάζει το ενδεχόμενο έφεσης. Την οποία τελικά δεν θα κάνει γιατί δε θέλει να βλάψει την αξιοπιστία και την εικόνα του sport.
Έτσι αφήνει ένα πέπλο μυστηρίου και καλής εικόνας στους ουδέτερους και δείχνει πως δεν υποχώρησε στους tifosi. Επιπλέον "χρυσώνει το χάπι" στους τελευταίους δημιουργώντας την εντύπωση πως, τελικά, ο τίτλος που έχασε ήταν κάλπικος.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...