Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΠΙΣΤΟΛΗ – ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΜΠΑ ΣΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΡΕΤΣΑ



Αγαπητοί φίλοι συναθλητές λάβαμε μία επιστολή από την ΦΙΛΜΠΑ την οποία παρουσιάζουμε και σχολιάζουμε. 

Προς ΔΣ ΣΟΑΑ 

Το ΔΣ της ΦΙΛΜΠΑ σας αποστέλλει απάντηση, στην επιστολή που αναρτήσατε στον Διαδικτυακό Ιστότοπο του Συνδέσμου σας, στην οποία υπάρχουν αρκετές υπερβολές και ανακρίβειες σχετικά με το ατύχημα στην 10η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας - ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΣΑΓΓΑΡΑΣ, στις 10&11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2012. 
Στην επιστολή αναφέρεται ότι το αυτοκίνητο με Αριθμό Συμμετοχής 8 υπέστη σοβαρή ζημιά με σοβαρές αμφιβολίες για την δυνατότητα επισκευής του. Το συμπέρασμα αυτό ποιός το βγάζει? Η ΦΙΛΜΠΑ έστειλε ένα Μηχανικό-Φανοποιό (γνώστη του χώρου) και ένα από τους Τεχνικούς Εφόρους του Αγώνα οι οποίοι και οι δύο είχαν την ίδια άποψη ότι η ζημιά είναι σχετικά μικρή και σαφέστατα επισκευάσιμη. Η ΦΙΛΜΠΑ βρίσκεται στην διαδικασία αναμονής της Έκθεση από τον επίσημο Πραγματογνώμονα της Ασφαλιστικής, ώστε και επίσημα να υπάρξει άποψη για την ζημιά του αυτοκινήτου. Αν αυτό καθυστερήσει η ΦΙΛΜΠΑ διατίθεται να στείλει και ιδιώτη Πραγματογνώμονα με δικά της έξοδα. 
Στην επιστολή αναφέρετε ότι όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα ξεκίνησαν κατά εντολή του Κριτή που βρισκόταν εκεί. Ο οδηγός δεν γνωρίζει ότι αρμόδιος για την εντολή αυτή είναι ο Έφορος του Park Ferme; Αρμόδιος κριτής ήταν ο κ. Ανδρέας Παντελής. Μόνος του ο κ. Κρέτσας αναφέρει ότι την εντολή την πήρε από Τεχνικό Έφορο που βρισκόταν στο σημείο, στέλεχος του αγώνα αναρμόδιο για αυτό. 
Κατά δηλώσεις των Κριτών Κ13-Κ13Α-Κ14, ο κριτής-Βοηθός Αλυτάρχη που ανέβαινε σε εντεταλμένη υπηρεσία, για να κατεβάσει τα Αγωνιστικά Αυτοκίνητα, όπως προβλέπεται από τα Μέτρα Ασφαλείας και όπως γίνεται πάντα, κινείτο με χαμηλή ταχύτητα ελέγχοντας να μην κινηθούν αυτοκίνητα θεατών ή άλλα από τα σημεία των θέσεων των Κριτών, πριν κατέβουν τα Αγωνιστικά Αυτοκίνητα. 
Ο Οδηγός του Αυτοκινήτου Ασφαλείας που ανέβαινε δεν ήταν .....κάποιος θεατής, αλλά ο Κριτής Βοηθός του Αλυτάρχη που ανέβαινε σε εντεταλμένη Υπηρεσία, να κατεβάσει τα Αγωνιστικά Αυτοκίνητα για αποφυγή ατυχημάτων και έλεγχο της ταχύτητας καθόδου των Αγωνιστικών όπως σαφώς ορίζουν τα μέτρα ασφαλείας. 
Η πρώτη κίνηση του Κριτή Βοηθού του Αλυτάρχη μετά το συμβάν ήταν να ελέγξει την σωματική ακεραιότητα του κ. Κρέτσα διασφαλίζοντας τον οδηγό και τα οχήματα με την βοήθεια του κριτή της Κ15 έτσι ώστε τα επόμενα αγωνιστικά που έφτασαν στο σημείο μετά από 2-3 λεπτά να αντιληφθούν το γεγονός. 
Ο Κριτής βοηθός του Αλυτάρχη(κ. Καπετανάκης Μάρκος) σύστησε ηρεμία στον οδηγό έτσι ώστε να χαλαρώσει για να δουν αν είχε χτυπήσει και να συνέλθει. 
Όταν ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής έφτασε στο σημείο του συμβάντος ο κ. Κρέτσας μίλησε μαζί του και του είπε ότι δεν έχει χτυπήσει πουθενά και είναι μια χαρά. Μετά από διάστημα περίπου 10 λεπτών και παρέμβαση φιλικών του προσώπων ζήτησε να λάβει προληπτικά εξέταση από τον Υπεύθυνο Ιατρό του Αγώνα. 
ΑΜΕΣΑ δόθηκε εντολή στον Ιατρό του αγώνα να είναι έτοιμος στην περιοχή της Αφετηρίας να εξετάσει τον κ. Κρέτσα καθώς εκείνη τη στιγμή το αυτοκίνητο είχε φορτωθεί και κατευθυνόταν προς τα εκεί με τον οδηγό μέσα. Ο Ιατρός του αγώνα εξέτασε τον Οδηγό και συμβουλευτικά και χωρίς ΚΑΜΙΑ ένδειξη του συνέστησε να προβεί σε προληπτικές ακτινογραφικές εξετάσεις όπως και αναφέρει στην Αναφορά του. 
Κανείς εξ' όσων γνωρίζουμε από την ΦΙΛΜΠΑ δεν παρέπεμψε τον κ. Κρέτσα στην ΟΜΑΕ/ ΕΘΕΠΑ και στον κ. Θωμά Γκουρτσούλη, αλλά από την πρώτη στιγμή ενημερώθηκε για τις προθέσεις και τις ενέργειες της ΦΙΛΜΠΑ. 
Ανθρώπινα και φιλικά πάνω από όλα προς τον οδηγό. 
Ο κ. Κυρ. Καπετανάκης Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής με τον οποίο συνομίλησε και συνομιλεί ακόμα ο κος Κρέτσας προσπαθεί να τον βοηθήσει και κάθε φορά του μεταφέρει την πρόθεση του Δ.Σ της ΦΙΛΜΠΑ να βοηθήσει τον κ. Κρέτσα για την Αποκατάσταση του Αυτοκινήτου του. Η προσπάθεια αυτή είναι έντονη στο να γίνει ξεκάθαρο και κατανοητό ότι ανθρώπινα και μέσα σε όρια λογικής και σύνεσης, με βάσει τις δυνατότητές της η ΦΙΛΜΠΑ έχει την προδιάθεση να στηρίξει τον οδηγό. Σε κάποιες συνομιλίες όμως με τον κ. Κυρ. Καπετανάκη παρουσία και μελών του ΔΣ της ΦΙΛΜΠΑ ακούστηκαν πολλά παράλογα και απαιτήσεις περίεργες. 
Η ΦΙΛΜΠΑ ΑΜΕΣΑ μετά τον αγώνα, έστειλε με δικές της ενέργειες και έξοδα, το αυτοκίνητο του κ. Κρέτσα στο συνεργείο του όπως και μας ζητήθηκε από τον ίδιο. 
Τις πρώτες μέρες της επόμενης εβδομάδας η ΦΙΛΜΠΑ έστειλε δύο έμπειρους τεχνικούς, να εξετάσουν την ζημιά του Αγωνιστικού Αυτοκινήτου του, οι οποίοι όμως δεν έγιναν και απόλυτα δεκτή όπως θα έπρεπε. Μάλιστα γνωρίζουμε ότι έγινε και οικονομική πρόταση για την αποκατάσταση της ζημιάς του αυτοκινήτου από τον ένα από αυτούς (όπου η εμπειρία του σε τέτοια ζητήματα είναι πέραν κάθε αμφιβολίας, λόγο εξειδικευμένης επαγγελματική ενασχόληση με το αντικείμενο), κοστολογώντας την ζημιά της απόλυτης αποκατάστασης του αυτοκινήτου, στο ποσό των χιλίων διακοσίων ευρώ (1.200,00). 
Η ΦΙΛ.Μ.Π.Α δεν θέλει να αναφερθεί τώρα, για την αιτία και τα γεγονότα τα οποία δημιούργησαν το συμβάν. Εννοείται όμως ότι έχει εξετάσει και έχει πλήρη και τεκμηριωμένη άποψη για όλα αυτά . 
ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΑ ΧΡΟΝΟΥ 
Η ΦΙΛ.Μ.Π.Α κάνει προσπάθειες ώστε το αυτοκίνητο του κου Κρέτσα να αποζημιωθεί από την Ασφαλιστική. Με βάση την Λογική και την Πραγματικότητα και πρόσθετα ΔΗΛΩΝΕΙ ότι θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ηθική και υλική με βάση τις δυνατότητές της για την αποκατάσταση της ζημιάς, από λόγους ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΛΗΛΕΓΓΥΗΣ. 
Παρακαλούμε το σεβαστό Δ.Σ. του ΣΟΑΑ, να ελέγχει τις αναληθής πληροφορίες και τις ατυχείς δηλώσεις που αναγράφονται στο διαδίκτυο, στην Ομάδα Ιστότοπου Κοινωνικής Διαδυκτίωσης του ΣΟΑΑ, που κατηγορούνται, με χυδαίο μερικές φορές τρόπο, Άτομα που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΙΤΙΟΙ ΤΟΥ ΑΤΥΧΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ. 
Όλοι μας καταβάλουμε την μέγιστη προσπάθεια για να λυθεί το θέμα και μάλιστα όσο το δυνατόν ταχύτερα με θετική έκβαση για τον οδηγό. Πιστεύουμε ότι και το Δ.Σ. του ΣΟΑΑ θα κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση βάζοντας ως στόχο την στήριξη από όλους μας του αγωνιζόμενου. 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΔΑ ΦΙΛΜΠΑ 

ΝΙΚΟΣ ΦΟΥΤΡΗΣ


ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ Σ.Ο.Α.Α.

Ο Σ.Ο.Α.Α. έλαβε μια επιστολή από τον Πρόεδρο ΕΔΑ ΦΙΛΜΠΑ κ. Νίκο Φούτρη ως απάντηση στην επιστολή του αγωνιζομένου Σ. Κρέτσα, σχετικά με το πρωτοφανές περιστατικό που συνέβη στην Ανάβαση Αιγείρας και είχε σαν αποτέλεσμα την σοβαρότατη ζημιά του αυτοκινήτου του αλλά και την απώλεια του αγώνα (μαζί με τα έξοδα που αυτό συνεπάγεται), όπως και του τελευταίου αγώνα (Ριτσώνα 2/12), με αποτέλεσμα να μείνει εκτός κάθε διεκδίκησης του τίτλου για τον οποίο αγωνιζόταν ολόκληρο τον χρόνο. Το Δ.Σ. του Σ.Ο.Α.Α., από την πρώτη στιγμή παρακολουθεί τις εξελίξεις, και βρίσκεται σε συνεχή επαφή με τον οδηγό και τους αρμόδιους παράγοντες. 
Ο Σ.Ο.Α.Α. πιστεύοντας ακράδαντα ότι η δεοντολογία επιβάλλει να ακούγονται όλες οι πλευρές, αναρτά την επιστολή-απάντηση του Δ.Σ. της ΦΙΛΜΠΑ, παρ΄ ότι έχει σοβαρότατες ενστάσεις σε ό,τι έχει να κάνει με την κοστολόγηση και την αποκατάσταση της ζημιάς του αυτοκινήτου του Σ. Κρέτσα. Συγκεκριμένα, θεωρεί απολύτως αυθαίρετη αλλά και «προσβλητική» την τιμή που αναφέρεται στην επιστολή, δεδομένου ότι εκτός της επίσημης και πιστοποιημένης πραγματογνωμοσύνης που αναμένεται, ο Σ.Ο.Α.Α. έχει ιδία γνώση και άποψη και για το πραγματικό κόστος της ζημιάς, αλλά και για τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν προς αποκατάστασή της. 
Ο Σ.Ο.Α.Α. εκφράζει τις επίσημες θέσεις του από το παρόν site www.soaa.eu, ενώ με κανένα τρόπο δεν επεμβαίνει, ούτε βεβαίως και έχει ευθύνη ή συνυπογράφει όλες τις αναρτήσεις που γίνονται στο facebook, εκτός από ανεπίτρεπτα δυσφημιστικά ή/και υβριστικά σχόλια και χαρακτηρισμούς, τα οποία βάσει του κανονισμού της ιστοσελίδας μας, διαγράφονται από τους διαχειριστές. Ωστόσο, παρατηρούμε ότι η επιστολή της ΦΙΛΜΠΑ (η οποία αναφέρεται σε πολλά οργανωτικά και διαδικαστικά θέματα που είναι εσωτερικά της λέσχης και ουδόλως αφορούν τον παθόντα), είναι σε κάποια σημεία της και «προκλητική» και ασαφής, οπότε δικαίως αναμένεται πως  θα υπάρξει έντονος σχολιασμός, μια και αυτό που θα περίμενε κανείς από μια διοργανώτρια λέσχη που μόλις είχε κανει ένα βαρύτατο οργανωτικό σφάλμα σε πρωταθληματικό αγώνα (που θα μπορούσε να έχει πολύ σοβαρές συνέπειες), θα ήταν η άμεση και άνευ όρων αποκατάσταση του αυτοκινήτου του παθόντος αγωνιζομένου, έχοντας πάντα υπ’ όψιν ότι πρόκειται για ένα ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ όχημα που πρέπει να αποκατασταθεί στο 100%, ανεξαρτήτως κόστους, προκειμένου να παραμείνει ασφαλές.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)