Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

7ος Αγώνας GTCC Καρτόδρομος Αφιδνών-Αποτελέσματα



Με τον 7ο αγώνα που έγινε στον Καρτόδρομο Αφιδνών ολοκληρώθηκε το Έπαθλο GTCC για το 2012. Οι 44 συμμετέχοντες προσέφεραν αρκετό θέαμα, δίνοντας μάχη με το χρονόμετρο, για την για την επίτευξη του καλύτερου αθροίσματος χρόνου, στους 3 γύρους του αγώνα.
Ο αγώνας ξεκίνησε με την Κατηγορία S1, μία συμμετοχή από το Club Subamaniacs και τον Γιώργο Ανδριανόπουλο, οδηγόντας ένα  Ford Sierra Cosworth με συν. χρόνο 2:54.947 και ταχύτερο γύρο 57.821, προσφέροντας αρκετό θέαμα στους φίλους του GTCC που παρακολούθησαν τον αγώνα.
Ακολούθησε η Κατηγορία Saloon atm, με 4 συμμετοχές και νικητή τον Λουκά Τζιβελέκη, με Citroen Ax, από το Club Sheep and the Dogs, με συν. χρόνο 4:40.160 και ταχ. γύρο 55:292, στην 2η θέση ήταν ο Σάββας Γιαννακόγλου, με Renault Clio, από το Greek Renault Club, με συν. χρόνο 4:47.321, ενώ στην 3η θέση ήταν ο Λευτέρης Μακρής, με Nissan Sunny 2.0, από το Road Club και συν. χρόνο 4:54.664.
Στην Κατηγορία Saloon Turbo, που ακολούθησε με 2 συμμετοχές, νικητής ήταν ο Κώστας Αρβανιτάκης, με Ford Sierra Cosworth, από το Road Club,  με συν. χρόνο 4:47.249 και ταχύτερο γύρο 56.888, ενώ 2ος ήταν ο Ντίνος Ζυγογιάννης, με Audi A3, από το Club Sheep and the Dogs, με συν. χρόνο 5:18.542, μετά από πρόβλημα που αντιμετώπισε κατά την διάρκεια του αγώνα.
Ο αγώνας συνεχίστηκε με τις κατηγορίες Tuning, και με 1η την Κατηγορία Ζ, με 3 συμμετοχές, νικητής ήταν ο Γρηγόρης Σπυριδάκης, με TOYOTA Aygo, από το Club DGH Motosport, με συν. χρόνο 3:34.332 και ταχύτερο γύρο 1:10.951, 2ος ήταν ο Βασίλης Γελαδάκης, με HYUNDAI Atos, από το Club DGH Motosport, με συν. χρόνο 3:49.041, ενώ ο Νίκος Χρέππας εγκατέλειψε από Μηχανικό πρόβλημα.
Επόμενη η Κατηγορία Ε, μία από τις κατηγορίες με τις περισσότερες συμμετοχές, 10 αγωνιζόμενοι, και νικητή τον Τάκη Χαχαλά, με Citroen Ax, από το Club DGH Motosport, με συν. χρόνο 2:48.971 και ταχύτερο γύρο 55.959, 2ος ήταν ο Παναγιώτης Σταφυλοπάτης, με Peugeot 106, από το Club Overclokers, με συν. χρόνο 2:49.681 και 3η την Μαριάννα Καμαρωτάκη, με Peugeot 106, από το Club DGH Motosport, με συν. χρόνο 2:50.094, η οποία έδινε μάχη με τον Τάκη Χαχαλά για την κατάκτηση του τίτλου για το 2012.
Σειρά είχε η Κατηγορία Δ, με 3 συμμετοχές και νικητή τον Νίκο Μουτεσίδη, με Peugeot 106, από το Club DGH Motosport, με συν. χρόνο 2:49.673 και ταχύτερο γύρο 56.368, 2ος ήταν ο Γιώργος Παγανός, με TOYOTA Starlet turbo, από την Startline, με συν. χρόνο 2:59.699, ενώ 3ος ήταν ο Γιώργος Σιαφάρης, με VW Golf, από το Club DGH Motosport και συν. χρόνο 3:07.271.
Επόμενη η Κατηγορία Γ, με 3 συμμετοχές και νικητή τον πρωτοεμφανιζόμενο Λευτέρη Πουρνάρα, με Mazda MX5, από το Club Overclokers, με συν. χρόνο 3:01.659 και ταχύτερο γύρο 1:00.534, 2ος ήταν ο Ηλίας Πιπεργιάς, με Honda S2000, από το Club Overclokers, με συν. χρόνο 3:03.637 και 3ο τον πρωτοεμφανιζόμενο Τσάρκο Παναγιώτη, ο οποίος μας ήρθε από τον μακρινό Αστακό Αιτωλοακαρνανίας, με Peugeot 207 turbo, από το Club Subamaniacs και συν. χρόνο 3:04.637.
Ακολούθησε η Κατηγορία Β, με 3 συμμετοχές και νικητή τον Δημήτρη Μάμαλη, με Seat Ibiza, από το Club Sheep and the Dogs, με συν. χρόνο 3:00.215 και ταχ. γύρο 59:781, στην 2η θέση ήταν ο Αντώνης Αναστασίου από το Road club, με συν. χρόνο 3:08.846 και 3ο τον Βασίλη Παπαθανασίου, με VW Beatle, από το Club Sheep and the Dogs, με συν. χρόνο 3:10.562.
Επόμενη η Κατηγορία Α, με 3 συμμετοχές και νικητή τον Γιώργο Ανδριανόπουλο, με Ford Sierra Cosworth, από το Club Subamaniacs, με συν. χρόνο 3:02.071 και ταχύτερο γύρο 59.528, 2ος ήταν ο Στέλιος Γελαδάκης, με Ford Escort, από το Club DGH Motosport και συν. χρόνο 3:11.334, ενώ 3ος ήταν ο πρωτοεμφανιζόμενος Κώστας Μωραγιάννης, με Nissan 100NX, από το Club Overclokers, με συν. χρόνο 3:21.015.
Στην Κατηγορία Α+, είχαμε μόνο μία συμμετοχή, αυτή του Νίκου Τσιρώνη, με Ford Focus RS, από το TARMAC, με συν. χρόνο 3:04.523 και ταχύτερο γύρο 1:00.806.
Η συνέχεια δόθηκε από τις Special κατηγορίες με πρώτη την Κατηγορία S3, με 6 δυνατές συμμετοχές, εκ των οποίων οι 3 από την οικ Λούκου και τα γνωστά Αx, 1ος λοιπόν αναδείχθηκε ο  Γιάννης Λούκος, με Citroen Ax, από το Club Sheep and the Dogs, με συν. χρόνο 2:47.061 και ταχ. γύρο 55:591, 2ος ήταν ο Χρίστος Θεοδώρου, με Peugeot 106, από το ΤARMAC, με συν. χρόνο 2:47.918 και 3ο τον έτερο Λούκο, τον Νίκο, με Citroen Ax, από το Club Sheep and the Dogs, με συν. χρόνο 2:49.001.
Τον αγώνα έκλεισε η Κατηγορία S2, με 3 συμμετοχές, νικητής ήταν ο Λουκάς Τζιβελέκης, με Citroen Ax, από το Club Sheep and the Dogs, με συν. χρόνο 2:41.448 και ταχ. γύρο 52:863, 2ος ήταν ο Νίκος Μουτεσίδης, Peugeot 106, από το Club DGH Motosport, με συν. χρόνο 2:49.334 και 3ος ο Ντίνος Ζυγογιάννης, που λόγω του προβλήματος με το Α3, έτρεξε με το Seat Ibiza, από το Club Sheep and the Dogs και συν. χρόνο 3:05.266.
Μετά το τέλος του αγώνα ακολούθησε η απονομή των μεταλλείων και κυπέλλων στους συμμετέχοντες.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την ΕΠΑ/ΟΜΑΕ για την στήριξή της, την Startline για την συμεργασία της στην πραγματοποίηση του αγώνα, καθώς και τους χορηγούς μας BURNOUT, PHOTORALLYPRESS και 6thgear.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)