Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Fiat Doblo

Με ανανεωμένο εμπρός όψη το Doblo θα ξεκινήσει να διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά από τις αρχές του νέου έτους σε δύο επιβατικές (5θέσιες και 7θέσιες) εκδόσεις καθώς και στη κλασική επαγγελματική. Οι αλλαγές αφορούν στο εμπρός μέρος με τα νέα σχεδιαστικά φωτιστικά σώματα και τους νέους προφυλακτήρες ενώ την πρακτικότητα ανάγουν οι δύο πίσω συρόμενες πόρτες. Το νέο Doblo βασίζεται σε νέα πλατφόρμα με μεταξόνιο 2,755 m και προσφέρει αυξημένο χώρο για τις αποσκευές καθώς το πορτμπαγκάζ ξεκινά από 790 lt. Σχετικά με την γκάμα των κινητήρων υπάρχουν τέσσερις επιλογές, η βενζινοκίνητη με 95 PS και οι diesel με 90, 100 και 135 PS

4o ΡΑΛΛΥ ΔΑΝΑΩΝ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Δευτέρα 19 Οκτωβρίου Έναρξη εγγραφών Τρίτη 17 Νοεμβρίου 20:00 Λήξη εγγραφών Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 18:00-20:45 Διοικητικός Έλεγχος / Τεχνικός Έλεγχος αυτοκινήτων – Πλατεία Αγίου Πέτρου ΑΡΓΟΣ Διανομή road book στους αγωνιζόμενους 21:00 Τελετή Εκκίνησης - Εκκίνηση 1ου Σκέλους από Πλατεία Αγίου Πέτρου ΑΡΓΟΣ 22:00 Τερματισμός 1ου Σκέλους στο ΝΑΥΠΛΙΟ 24:00 Ανακοίνωση προσωρινής κατάταξης 1ου Σκέλους. Σάββατο 21 Νοεμβρίου 09:30 Εκκίνηση 2ου Σκέλους από Πλατεία Φιλελλήνων ΝΑΥΠΛΙΟ 13:15 Ανασυγκρότηση στην ΝΕΜΕΑ 14:30 Επανεκκίνηση 2ου Σκέλους 17:00 Τερματισμός 2ου Σκέλους στο ΝΑΥΠΛΙΟ 21:30 Ανακοίνωση προσωρινής κατάταξης 2ου Σκέλους. 22:00 Ανακοίνωση ωραρίου εκκίνησης 2ου Σκέλους Κυριακή 22 Νοεμβρίου 10:00 Εκκίνηση 3ου Σκέλους από ΝΑΥΠΛΙΟ 13:00 Τερματισμός 3ου Σκέλους στο ΑΡΓΟΣ 15:00 Ανακοίνωση προσωρινής τελικής κατάταξης 15:30 Τελετή απονομής επάθλων

Toyota Auris 1.6

Πρώτος στη σειρά των κινητήρων Optimal Drive ήταν ο 1.33 Valvematic των 100 ίππων. Ακολούθησαν τα μεγαλύτερα σύνολα, με πιο ισορροπημένο -για τα ελληνικά δεδομένα- αυτό των 1.600 κυβικών και των 132 ίππων, που κινεί και το Auris της δοκιμής μας. Η αλλαγή του κινητήρα συνοδεύεται από ιδιαίτερα διακριτικές αλλαγές στο μικρό-μεσαίο Toyota, καθώς όσο και αν έψαξα δεν βρήκα κάτι άλλο πέρα από τη χρωμιωμένη λεπτομέρεια στην 5η πόρτα. Στο εσωτερικό υπάρχει το νέο 6άρι κιβώτιο, ενώ αν ανοίξετε το καπό θα δείτε την επιγραφή «Valvematic» στο καπάκι. Όπου Valvematic ίσον μεταβλητός χρονισμός και βύθιση των βαλβίδων. Αρκετά όμως με τη θεωρία και ώρα για επιβεβαίωση των αλλαγών στο δρόμο. Ήδη από τα πρώτα χιλιόμετρα υπάρχει μία αίσθηση βελτίωσης με την άνεση να έχει τον πρώτο ρόλο. Κι αυτό γιατί η ποιότητα κύλισης είναι καλύτερη, ενώ ο θόρυβος από τον κινητήρα είναι περιορισμένος. Παράλληλα η ροπή είναι «παρούσα» σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών, κάτι που συνεπάγεται μέση κατανάλωση κάτω από τα 10,0 λ

''Πανελλήνιο Ραλλύ'' από τήν Λέσχη Classic Microcars

H Λέσχη Classic Microcars διοργανώνει στις 28-29 Νοεμβρίου 2009 τον (εξ αναβολής ) Regularity αγώνα ''Πανελλήνιο Ραλλύ'' που προσμετρά στο "Κύπελλο ''Πολυνίκη'' της Ε.Ο.ΦΙΛΠΑ . Η εκκίνηση του ράλλυ θα γίνει το πρωί του Σαββάτου από την Κηφισιά και τα πληρώματα θα κινηθούν μέσω Αττικο-Βοιωτίας προς Χαλκίδα όπου θα διανυκτερεύσουν στο Ξενοδοχείο ΠΕΛΑΓΟΣ **** στον Αγιο Μηνά (όπου ο διάκοσμος του Ξενοδοχείου θα εντυπωσιάσει αυτούς που αγαπούν και τις "μη αυτοκινούμενες" αντίκες). O τερματισμός θα γίνει το μεσημέρι της Κυριακής και η συνολική διαδρομή θα καλύπτει 240 χιλιόμετρα περίπου. Το κόστος συμμετοχής στον αγώνα είναι 150 ευρώ και περιλαμβάνει τα έξοδα της διοργάνωσης και την διανυκτέρευση του πληρώματος. Συμμετοχές θα γίνονται δεκτές έως και 22:00 την 26/11/09. Πληροφορίες στα τηλέφωνα της λέσχης και στα κινητά: 6973 - 204741 6973 - 204741 Κος Κολοτούρος Γεώργιος, 6936 - 143800 6936 - 143800 Κος Αλιμπέρτης Πέτρος, 6947 - 448080 69

Ford Fiesta S2000

Το νέο Ford Fiesta S2000, πρόδρομο του νέου World Rally Car της Ford για το 2011, παρουσίασε η M-Sport στο εργοστάσιό της στην Κούμπρια της Βρετανίας. Στη διάρκεια του 2010 το αυτοκίνητο θα διατίθετααι σε ιδιώτες αγωνιζόμενους και παράλληλα η M-Sport θα εξελίσσει την έκδοση WRC, που θα αντικαταστήσει το Focus WRC στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Το νέο Fiesta S2000, το οποίο θα λάβει την αγωνιστική του άδεια (ομολογκασιόν) τον Ιανουάριο 2010, είναι αποτέλεσμα εργασίας εννέα μηνών από τα τμήματα σχεδιασμού και μηχανολογίας της M-Sport, υπό την καθοδήγηση του τεχνικού διευθυντή Christian Loriaux. Οι ιδιώτες που θα το αγοράσουν θα μπορούν να αγωνίζονται σε εθνικά πρωταθλήματα, αλλά και στο νεοσύστατο World Rally Cup, στο πλαίσιο του παγκοσμίου πρωταθλήματος - θεσμός που θα περιλαμβάνει αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000. Με αυτό τον τρόπο το αυτοκίνητο θα εξελίσσεται και σε αγωνιστικές συνθήκες. Η M-Sport έχει συμπληρώσει περίπου 3.000 χλμ. δοκιμών εξέλιξής του και έχει προγραμματίσει και νέες

RALLY SPRINT 21-22/11/2009 από τήν Λ.Α.Σ.

Η Λέσχη Αυτοκινήτου Σπάρτης στις 21-22/11/2009 διοργανώνει ασφάλτινο αγώνα RALLY SPRINT στη περιοχή του Βλαχιώτη στη Λακωνία. Ο αγώνας μετρά στο κύπελλο ασφάλτινων Sprint. H Λέσχη σε συνεργασία με τον Δήμο Σκάλας προσφέρουν στους αγωνιζόμενους δωρεάν διαμονή αλλά και συνεστίαση που θα ακολουθήσει μετά το τέλος του αγώνα. Τα αυτοκίνητα θα περάσουν τεχνικό έλεγχο το Σάββατο το απόγευμα στο πρατήριο υγρών καυσίμων του κ. Χούμπαλη Αθανάσιου στη Σκάλα.Το Σάββατο το βράδυ 21/11 , στη πλατεία πηγών της Σκάλας θα γίνει πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα , με την παρουσία ελπίζουμε αρκετών φίλων του αυτοκινήτου αφού γενικά στην ευρύτερη περιοχή δεν έχει ξαναγίνει αγώνας αλλά αγαπούν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και πάντα ζητούσαν να γίνει ένας αγώνας στη περιοχή. Η διαδρομή των 10 χλμ. είναι σε άριστη κατάσταση , ακίνδυνη με καλό οδόστρωμα με θέσεις που οι θεατές παρακολουθούν τα αυτοκίνητα για αρκετή ώρα κατά τον αγώνα. Μέσα από την ιστοσελίδα της Λέσχης www.Laspartis.gr αλλά και το facebook (ΛΕΣΧΗ

Εκτός F1 ο Raikkonen το 2010

Ο manager του Kimi Raikkonen, Steve Robertson, μιλώντας σε Φινλανδική εφημερίδα έδωσε ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με το μέλλον του Φινλανδού Παγκόσμιου Πρωταθλητή. Μετά τη συμφωνία του για αποχώρηση από τη Ferrari ένα χρόνο πριν λήξει το συμβόλαιο του ώστε να αδειάσει η θέση για τον ερχομό του Alonso στη Scuderia, ο Raikkonen δήλωσε πως η μόνη ομάδα που θα τον ενδιέφερε να συνεχίσει είναι η McLaren. Θέλοντας να οδηγήσει ανταγωνιστικό μονοθέσιο έκανε κάποιες συζητήσεις με την ομάδα αλλά σύμφωνα με τις πρόσφατες δηλώσεις του manager του, οι δύο πλευρές δεν ήρθαν σε συμφωνία κι έτσι οι συζητήσεις ολοκληρώθηκαν. Αυτό σημαίνει πως ο Raikkonen θα μείνει εκτός Formula 1 το 2010 σίγουρα και βλέπουμε. Η άποψη του Robertson είναι ότι η F1 θα στερηθεί από την απουσία του Raikkonen, ο οποίος από το καλοκαίρι και μετά έκανε με τη Ferrari πράγματα που μόνο ένας κορυφαίος θα μπορούσε να κάνει, σύμφωνα πάντα με τις δηλώσεις του Robertson. Οι πιθανοί λόγοι για τη μη συμφωνία Raikkonen-McLaren