Το νέο Ford Fiesta S2000, πρόδρομο του νέου World Rally Car της Ford για το 2011, παρουσίασε η M-Sport στο εργοστάσιό της στην Κούμπρια της Βρετανίας. Στη διάρκεια του 2010 το αυτοκίνητο θα διατίθετααι σε ιδιώτες αγωνιζόμενους και παράλληλα η M-Sport θα εξελίσσει την έκδοση WRC, που θα αντικαταστήσει το Focus WRC στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Το νέο Fiesta S2000, το οποίο θα λάβει την αγωνιστική του άδεια (ομολογκασιόν) τον Ιανουάριο 2010, είναι αποτέλεσμα εργασίας εννέα μηνών από τα τμήματα σχεδιασμού και μηχανολογίας της M-Sport, υπό την καθοδήγηση του τεχνικού διευθυντή Christian Loriaux. Οι ιδιώτες που θα το αγοράσουν θα μπορούν να αγωνίζονται σε εθνικά πρωταθλήματα, αλλά και στο νεοσύστατο World Rally Cup, στο πλαίσιο του παγκοσμίου πρωταθλήματος - θεσμός που θα περιλαμβάνει αυτοκίνητα προδιαγραφών S2000. Με αυτό τον τρόπο το αυτοκίνητο θα εξελίσσεται και σε αγωνιστικές συνθήκες. Η M-Sport έχει συμπληρώσει περίπου 3.000 χλμ. δοκιμών εξέλιξής του και έχει προγραμματίσει και νέες δοκιμές τον Ιανουάριο 2010, λίγο πριν το ντεμπούτο του αυτοκινήτου στο Ράλι Μόντε Κάρλο, του πρωταθλήματος IRC. Εκεί θα αγωνιστεί είτε ο Mikko Hirvonen, είτε ο Markko Martin είτε ο Matthew Wilson. "Αυτό είναι το πρώτο παγκόσμιο rallycar της Ford και της M-Sport" είπε ο διευθυντής της M-Sport, Malcolm Wilson. "Πιστεύω ειλικρινά ότι κατασκευάσαμε ένα φανταστικό αυτοκίνητο. Είναι η πρώτη φορά σε πέντε χρόνια που καταφέραμε να προσφέρουμε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο της Ford που να μπορεί να διεκδικεί τα εθνικά πρωταθλήματα σε όλο τον κόσμο". Ο Βρετανός κατέληξε: "Συνεργαστήκαμε πολύ στενά με τη Ford σε αυτό το πρόγραμμα. Το νέο Ford Fiesta αποτέλεσε τέλεια βάση και ο βραβευμένος του σχεδιασμός, μαζί με την εξειδίκευση της M-Sport, σίγουρα θα κάνουν το Fiesta S2000 παγκόσμια επιτυχημένο". Ο Christian Loriaux συμπλήρωσε: "Είναι φανταστική η αίσθηση της παρουσίασης του αυτοκινήτου, έπειτα από τόση σκληρή δουλειά και τόσες δοκιμές μακριά από τη δημοσιότητα. Το ξεκίνημα που κάναμε άφησε πολλές υποσχέσεις και είμαι περισσότερο από ικανοποιημένος από την απόδοση του αυτοκινήτου μέχρι στιγμής. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε τη σύγκριση της απόδοσής του με τον ανταγωνισμό".
Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA. Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας. Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.