Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Toyota Auris 1.6



Πρώτος στη σειρά των κινητήρων Optimal Drive ήταν ο 1.33 Valvematic των 100 ίππων. Ακολούθησαν τα μεγαλύτερα σύνολα, με πιο ισορροπημένο -για τα ελληνικά δεδομένα- αυτό των 1.600 κυβικών και των 132 ίππων, που κινεί και το Auris της δοκιμής μας. Η αλλαγή του κινητήρα συνοδεύεται από ιδιαίτερα διακριτικές αλλαγές στο μικρό-μεσαίο Toyota, καθώς όσο και αν έψαξα δεν βρήκα κάτι άλλο πέρα από τη χρωμιωμένη λεπτομέρεια στην 5η πόρτα. Στο εσωτερικό υπάρχει το νέο 6άρι κιβώτιο, ενώ αν ανοίξετε το καπό θα δείτε την επιγραφή «Valvematic» στο καπάκι. Όπου Valvematic ίσον μεταβλητός χρονισμός και βύθιση των βαλβίδων. Αρκετά όμως με τη θεωρία και ώρα για επιβεβαίωση των αλλαγών στο δρόμο. Ήδη από τα πρώτα χιλιόμετρα υπάρχει μία αίσθηση βελτίωσης με την άνεση να έχει τον πρώτο ρόλο. Κι αυτό γιατί η ποιότητα κύλισης είναι καλύτερη, ενώ ο θόρυβος από τον κινητήρα είναι περιορισμένος. Παράλληλα η ροπή είναι «παρούσα» σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών, κάτι που συνεπάγεται μέση κατανάλωση κάτω από τα 10,0 λίτρα ακόμη και όταν πιέζω το δυνατό 1.600άρι για να πετύχω υψηλές μέσες ωριαίες. Στο τελευταίο βοηθά και η ανάρτηση, που παρά τη συντηρητική της διάταξη -πίσω υπάρχει ημιάκαμπτος- επιτυγχάνει χάρη στις σωστές της ρυθμίσεις να εξασφαλίσει καλή οδική συμπεριφορά και ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης. Έτσι οι υποσχέσεις της Toyota για βελτίωση του Auris με το Optimal Drive επιβεβαιώνονται, ενώ, αν προστεθεί σε αυτές και η βασική αρχή των μοντέλων της ιαπωνικής εταιρείας, που τα θέλει άνετα, ευκολοδήγητα και αξιόπιστα, έχουμε ένα συνολικά ενδιαφέρον πακέτo.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...