Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Εργαστηριακή εξέταση καυσίμων αγωνιζομένων στην Αναβάση Σχοίνου

Η Εθνική Επιτροπή Αγώνων ανακοινώνει πως αναμένονται τα αποτελέσματα της εξέτασης δειγμάτων καυσίμου όπως αυτά συνελέγησαν από αγωνιστικά αυτοκίνητα μετά την Ανάβαση Σχίνου. Συγκεκριμένα η δειγματοληψία έγινε στα αυτοκίνητα των Ανδρέα Ντόφη, Ανδρέα Μελιγκώνη, Γιώργου Καϊτατζή, Μιχάλη Ευθυμίου, Λεωνίδα Κύρκου και Σπύρου Παπαδόπουλου. Τα δείγματα ελήφθησαν βάσει του τεχνικού κανονισμού, δηλαδή τρία λίτρα από κάθε αγωνιστικό αυτοκίνητο που επελέγη να ελεγχθεί και εστάλησαν στο εργαστήριο καυσίμων και λιπαντικών της Σχολής Χημικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου. Τα αποτελέσματα της εξέτασης θα είναι διαθέσιμα στην Εθνική Επιτροπή Αγώνων τις προσεχείς ημέρες και θα υπάρξει νέα ανακοίνωση.

35ο Ράλλυ ΕΛΠΑ: Αντίστροφη μέτρηση !

Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για το 35ο Ράλλυ ΕΛΠΑ, με το οποίο θα ανοίξει η αυλαία του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ για το 2011. Την Τετάρτη 23 Μαρτίου λήγει η προθεσμία για δήλωση συμμετοχής, με το παράβολο για τη μία ημέρα να έχει οριστεί στα 450 ευρώ και για το σύνολο του διήμερου αγώνα στα 700 ευρώ αντίστοιχα. Υπενθυμίζεται ότι κάθε ημέρα του αγώνα προσμετρά ξεχωριστά στο ελληνικό Πρωτάθλημα, ενώ η επίσημη τελική κατάταξη θα αφορά το σύνολο του διήμερου αγώνα. Επίκεντρο του 35ου Ράλλυ ΕΛΠΑ θα αποτελέσει φέτος η πόλη της Λαμίας, με τον αγώνα να περιλαμβάνει συνολικά 12 ειδικές διαδρομές και 201,74 αγωνιστικά χλμ. Η ποιότητα ειδικών όπως η Ανάβρα, η Αμφίκλεια, το Οινοχώρι, ο Μπράλος, το Χάνι Ζαγκανά και η Παύλιανη, εγγυώνται το θέαμα για τους θεατές, αλλά και την οδηγική ευχαρίστηση για τους αγωνιζομένους. Το ωράριο, οι χάρτες και όλα τα τελευταία νέα γύρω από τον αγώνα βρίσκονται αναρτημένα στον επίσημο διαδικτυακό τόπο του 35ου Ράλλυ ΕΛΠΑ (www.elparally.gr).

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑ.Σ.Κ.ΜΑ.

Λάβαμε δυο επιστολές που αναρτούμε αυτούσιες σχετικά με το ατύχημα στα δοκιμαστικά της 2 ης ΑΝΑΒΑΣΗΣ ΣΧΟΙΝΟΥ. Θα ήθελα προς αποκατάσταση της ΑΛΗΘΕΙΑΣ και ΜΟΝΟ να αναφέρω τα έξης σε σχέση με μια ανακοίνωση της διοικούσας επιτροπής της ΠΑΣΚΜΑ η οποία εκπροσωπεί κάποιους κριτές οι οποίοι δεν αποτελούν την πλειοψηφία των κριτών και των στελεχών του μηχανοκινήτου αθλητισμού. Κατά την διάρκεια των δοκιμαστικών του ΣΑΒΒΑΤΟΥ στη ΑΝΑΒΑΣΗ ΣΧΙΝΟΣ ΤΗΣ19 και 20 Μαρτίου και σε μια έξοδο ενός αγωνιστικού μεταξύ Κ5 και Κ6 οι ενέργειες των ανθρώπων της οργάνωσης ήταν χωρίς αμφιβολία άμεση και αποτελεσματική και γι αυτό επικαλούμαι τον οδηγό και πολλούς αγωνιζόμενους που παρακολουθούσαν τον αγώνα και γνώριμους στον εν λόγο οδηγό. Οι κριτές και από τα 3Κ ενέργησαν άμεσα ψύχραιμα και αποτελεσματικά με προτεραιότητα την ασφαλή έξοδο από το ανατραπέν αυτοκίνητο του οδηγού .Εν συνεχεία όλοι μαζί και με τη βοήθεια της ΚΡΙΤΟΥ του Κ5 που βρέθηκε στο συμβάν ΑΜΕΣΑ και ενεργώντας υπεύθυνα!!!!! Τοποθετήσαμε στη ...

ΤΟ RENAULT 5 ΞΑΝΑΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ !

Το τελευταίο διάστημα διαπιστώνουμε ότι όλες σχεδόν οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες μπαίνουν στο παιχνίδι των premium supermini. Η Mini ξεκίνησε το παιχνίδι της πριν από περίπου 10 χρόνια, με την Fiat να ακολουθεί δυναμικά με το δικό της premium supermini, το θρυλικό Fiat 500, ενώ άλλη μια ιταλική φίρμα, η Lancia μόλις λάνσαρε το Lancia Ypsilon. Από αυτό το συναρπαστικό παιχνίδι δεν θα γινόταν να λείψουν οι Γερμανοί, έτσι έβαλαν στην σκακιέρα το δικό τους premium supermini, το Audi A1. Ενώ και οι Γάλλοι της Citroen με το δικό τους DS3 ποντάρουν να κερδίσουν κάποιο σημαντικό ποσοστό στην αγορά των premium supermini. Τα περισσότερα από αυτά τα μοντέλα που αναφέραμε αποτελούν την σύγχρονη αναβίωση κάποιου κλασσικού προκάτοχου τους. Οπότε και η Renault δεν θα γινόταν να πάρει απουσία για πολύ ακόμα από το παιχνίδι των premium supermini, αγνοόντας το δικό της παλιό κλασσικό supermini, το Renault 5, γνωστό και ως Le Car στην αγορά της Βορείου Αμερικής. Σύμφωνα μάλιστα με το μεγάλο αμερι...

40ο Ράλλυ Θερμαϊκού - Αυλαία

Σε θρίλερ εξελίχθηκε η 5η και τελευταία ειδική διαδρομή μήκους 27 χιλιομέτρων όπως ήταν αναμενόμενο. Αποδείχθηκε σωστή η επιλογή του Α.Ο.Θ. καθώς τα πληρώματα την ευχαριστήθηκαν και τα σχόλια όλων ήταν θετικά. Έκπληξη αποτέλεσε για την οργάνωση η προσέλευση κόσμου η οποία παρά τις καιρικές συνθήκες   ήταν μεγάλη. Νικητές του 40ου Ράλλυ Θερμαϊκού με διαφορά σχεδόν ενός λεπτού από τους δεύτερους οι Καραβασίλης – Κολλαράς με Peugeot 106 S16. Οι Σανιδάς – Τριανταφύλλου επίσης με Peugeot 106 S16 κινήθηκαν ταχύτατα δεν μπόρεσαν να πλησιάσουν τους συντοπίτες τους στο ελάχιστο τερμάτισαν όμως δεύτεροι στην κατηγορία Α6. Τρίτοι κάνοντας έναν πραγματικά πολύ καλό αγώνα με αποκορύφωση στην 5η ειδική διαδρομή οι Μπεσλίδης – Νάνος με VW Golf Gti Kit Car.  Τέταρτοι γενικής οι Pazonen –Καράσσο των οποίων η προσπάθεια στην τελευταία μεγάλη ειδική να κρατήσουν την 3η θέση δεν ευδοκίμησε.   Χαρούμενοι για την 5η θέση γενικής είναι τα αδέρφια Κωνσταντινίδη των οποίων η Citroen ZX Kit Car...

2η ΑΝΑΒΑΣΗ ΣΧΙΝΟΥ - ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Με ένα προβληματικό πρώτο σκέλος και ένα δεύτερο αστραπή ολοκληρώθηκε η 2η Ανάβαση Σχίνου, αγώνας ο οποίος άνοιξε την αυλαία του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων. Όπως ήταν αντιληπτό από το Σάββατο ο καιρός θα ήταν ο πιο καθοριστικός παράγων στην εξέλιξη του αγώνα. Αυτό αποδείχτηκε και στην πράξη καθώς από νωρίς μπορεί να μην έβρεχε, υπήρχε όμως έντονη υγρασία κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλές έξοδοι και εγκαταλείψεις. Οι 14 με σήμανση και οριοθετημένες στροφές, συγκέντρωσαν πολύ περισσότερο κόσμο σε σχέση με πέρσι και αυτό ήταν αναμφίβολα μια πολύ θετική εικόνα. Το πρώτο σκέλος ξεκίνησε κανονικά στις 10:00 ωστόσο πριν προλάβουν να ολοκληρωθούν δέκα περάσματα είχαμε την πρώτη σημαντική καθυστέρηση. Ο Θανάσης Κόντης με Toyota Yaris είχε ένα ντελαπάρισμα στην 4η στροφή με αποτέλεσμα να έχουμε την πρώτη καθυστέρηση. Το πρώτο αγωνιστικό μετά την επανεκκίνηση ήταν το Citroen Saxo του Σωτήρη Κυριαζή αλλά δεν πρόλαβε να φτάσει στον τερματισμό καθώς στη στροφή 13 είχε ...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑ.Σ.Κ.Μ.Α

Μετά τη συνέλευση του Πανελλήνιου Σώματος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, που έλαβε χώρα την Κυριακή 20/3/11, θα θέλαμε να ανακοινώσουμε τα εξής: α) Καλούμε τον Πρόεδρο και το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ σε συνάντηση για συζήτηση με θέματα την ασφάλεια των αγώνων, τη σχέση κριτών και ΟΜΑΕ και την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν/έχουν προκύψει αναφορικά με τους κριτές. β) Εκφράζουμε τον προβληματισμό μας σχετικά με κάποιες εκπτώσεις στην ασφάλεια που παρατηρήσαμε στην 2 η Ανάβαση Σχίνου, οι οποίες είναι αντίθετες με τα πρότυπα που έχουν προβάλει η αρχή του σπορ και ο ΣΟΑΑ. Συγκεκριμένα, είμαστε αντίθετοι με τη χρήση ενός κριτή ανά «Κ», ενώ η οδηγία που είχε δοθεί από τον σύνδεσμο οδηγών και από τη διοργανώτρια αρχή ήταν να χρησιμοποιούνται δύο. Επιπροσθέτως, δε συμφωνούμε με την κατάργηση του warm - up στις αναβάσεις, ιδιαίτερα όταν συντρέχουν λόγοι, όπως το γλιστερό οδόστρωμα λόγω υγρασίας, το οποίο οδήγησε σε πολλές εξόδους και καθυστερήσεις σήμερα στο πρώτο σκέλος. Επιπλέον, θα θέλαμε να θίξου...