Το Κύπελλο Ασφάλτου ήταν ο θεσμός με τη μεγαλύτερη διαφοροποίηση σε σύγκριση με ότι είχαμε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια. Για το 2016, η Επιτροπή Αγώνων (ΕΠ.Α.) της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε.) προχώρησε σε αναδιάρθρωση του Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλλυ, το οποίο άλλαξε μορφή. Αντί για έναν ενιαίο θεσμό με συγκεκριμένο αριθμό αγώνων, δημιουργήθηκαν Περιφερειακά Κύπελλα Ασφάλτου ανά περιοχή (Βορείου Ελλάδος, Κεντρικής Ελλάδος, Πελοποννήσου, Κρήτης) με δική τους σειρά αγώνων και ξεχωριστή βαθμολογία, η οποία διαμόρφωσε ταυτόχρονα και τη βαθμολογία του Κυπέλλου Ασφάλτου ενόψει ενός Τελικού, που πραγματοποιήθηκε στην περιοχή της Λαμίας και προσμετρούσε με συντελεστή 2 στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου, χρίζοντας τους τιτλούχους του θεσμού σε Πανελλήνιο επίπεδο. Αν και στον αγώνα μπορούσαν να συμμετάσχουν και πληρώματα που δεν είχαν ακολουθήσει κάποιο Περιφερειακό Κύπελλο και τα οποία κατατάχθηκαν κανονικά, βαθμούς για την Τελική Κατάταξη του Πανε...