Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κύπελλο Ασφάλτου 2016 ...


Το Κύπελλο Ασφάλτου ήταν ο θεσμός με τη μεγαλύτερη διαφοροποίηση σε σύγκριση με ότι είχαμε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια. 
Για το 2016, η Επιτροπή Αγώνων (ΕΠ.Α.) της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε.) προχώρησε σε αναδιάρθρωση του Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλλυ, το οποίο άλλαξε μορφή. Αντί για έναν ενιαίο θεσμό με συγκεκριμένο αριθμό αγώνων, δημιουργήθηκαν Περιφερειακά Κύπελλα Ασφάλτου ανά περιοχή (Βορείου Ελλάδος, Κεντρικής Ελλάδος, Πελοποννήσου, Κρήτης) με δική τους σειρά αγώνων και ξεχωριστή βαθμολογία, η οποία διαμόρφωσε ταυτόχρονα και  τη βαθμολογία του Κυπέλλου Ασφάλτου ενόψει ενός Τελικού, που πραγματοποιήθηκε στην περιοχή της Λαμίας και  προσμετρούσε με συντελεστή 2 στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου, χρίζοντας τους τιτλούχους του θεσμού σε Πανελλήνιο επίπεδο. Αν και στον αγώνα μπορούσαν να συμμετάσχουν και πληρώματα που δεν είχαν ακολουθήσει κάποιο Περιφερειακό Κύπελλο και τα οποία κατατάχθηκαν κανονικά, βαθμούς για την Τελική Κατάταξη του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου είχαν δικαίωμα να συλλέξουν μόνο όσα πληρώματα πληρούσαν τις προϋποθέσεις της προκήρυξης, τα οποία διεκδικούσαν ταυτόχρονα τους βαθμούς που θα οριστικοποιούσαν την Τελική Κατάταξη και στα Περιφερειακά Κύπελλα στα οποία συμμετείχαν, αφού το Ράλλυ Λαμίας ήταν ο καταληκτικός αγώνα και για εκείνα.
Ο Τελικός του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου διεξήχθη στα τέλη Νοεμβρίου στη Λαμία και μετά την ολοκλήρωσή του, το Κύπελλο Ασφάλτου για τους οδηγούς κατέκτησε ο "Nikon", κατά κόσμον Μάκης Θεργιάκης με Mitsubishi Lancer EVO IX, ενώ στους συνοδηγούς τιτλούχος αναδείχθηκε ο Μάριος Τσαούσογλου, που ήταν συνοδηγός στο Skoda Fabia S2000 του νικητή Παναγιώτη Καμπύλη, ο οποίος όμως δε βαθμολογούνταν στο Κύπελλο Ασφάλτου. Όσον αφορά στην F2, Κυπελλούχοι Ασφάλτου αναδείχθηκαν οι Γιάννης Πλάγος-Άλκης Ρέντης, με Honda Civic Type-R. 
Πριν από τον Τελικό όμως, ο θεσμός εξελίχθηκε σε όλη τη διάρκεια της σεζόν σε επιμέρους Περιφερειακά Κύπελλα (Βορείου Ελλάδος, Κεντρικής Ελλάδος, Κρήτης,  Πελοποννήσου) που είχαν μεγάλο ενδιαφέρον. Το Κύπελλο Ασφάλτινων Ράλλυ Βορείου Ελλάδος αποτελούνταν από 5 αγώνες (45o Mini Ράλλυ Θερμαϊκού, 22ο Ράλλυ Σπριντ Φίλιππος, 17ο Ράλλυ Σπριντ Σερρών, 22ο Ηπειρωτικό Mini Ράλλυ Autotest, 3ο Ράλλυ Σπριντ Βελβεντού Βαγγέλης Παλαπανίδης) και συγκέντρωσε συνολικά 116 συμμετοχές. Το Κύπελλο του θεσμού, τόσο στην Γενική κατάταξη όσο και στα δικίνητα, κατέκτησαν οι Νικόλας Παυλίδης-Νίκος Πετρόπουλος με Citroen DS3 R3T. 
Το Περιφερειακό Κύπελλο Ασφάλτινων Ράλλυ Κεντρικής Ελλάδος περιλάμβανε επίσης 5 αγώνες (26ο Αττικό Ράλλυ Σπριντ, 7ο Autovision Ράλλυ Σπριντ Μπράλου, 1ο Ράλλυ Αλμυρού, 4o Athens Rally Sprint, Seajets 37ο Ράλλυ Παλάδιο) και συγκέντρωσε συνολικά 230 συμμετοχές. Τον τίτλο του ανταγωνιστικού Κυπέλλου, που είχε 5 διαφορετικούς νικητές σε 5 αγώνες, κέρδισε τόσο στη Γενική όσο και στην F2 ο Γιάννης Πλάγος ως οδηγός, ενώ το Κύπελλο των Συνοδηγών κατέκτησε στη Γενική κατάταξη ο Μάριος Τσαούσογλου και στην F2, ο συνοδηγός του Πλάγου στο Honda Civic Type-R, Άλκης Ρέντης.
Το Περιφερειακό Κύπελλο Κρήτης στο οποίο προσμετρούσαν 4 αγώνες (Σπριντ Αγία Βαρβάρα-Κοντόπουλα, Σπριντ Κράσι-Μάλια, Eneos Ράλλυ Κρήτης, Σπριντ Στύλος-Μαλάξα), προσέλκυσε 88 συμμετοχές και χαρακτηρίστηκε επίσης από έντονο συναγωνισμό και διαφορετικούς νικητές σε κάθε αγώνα. Οι Γιώργος Περουλάκης-Λευτέρης Σαρρής, που μοιράστηκαν ένα Mitsubishi Lancer EVO VIII κατέκτησαν το Κύπελλο, ενώ στην Κατηγορία F2 τιτλούχοι αναδείχθηκαν οι Δημήτρης Φραντζεσκάκης-Φραγκίσκος Κλαριδόπουλος με Ford Fiesta.
Τέλος, στο πλαίσιο του Περιφερειακού Κυπέλλου Πελοποννήσου πραγματοποιήθηκαν 2 αγώνες με 47 συμμετοχές και τους "Nikon"-Γρηγόρη Ανδριανόπουλο να κατακτούν το Κύπελλο σε επίπεδο Γενικής με το Mitsubishi Lancer EVO IX, ενώ στην F2 το Κύπελλο κέρδισαν οι Χρήστος Αυγερόπουλος-Στράτος Γιαβάσης με Peugeot 106. 

Το Πανελλήνιο και τα Περιφερειακά Κύπελλα Ασφάλτου 2016 με αριθμούς

Αγώνες (Σύνολο): 17

Ειδικές Διαδρομές (Σύνολο): 63

Αγωνιστικά Χιλιόμετρα (Σύνολο): 707,26

Συμμετοχές (Σύνολο): 530

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο έγκειται στο γεγονός ότι σε 17 αγώνες υπήρξαν 14 διαφορετικοί νικητές, καθώς μόλις 3 πληρώματα κατέκτησαν 2 νίκες μέσα στη σεζόν (Παναγιώτης Καμπύλης-Μάριος Τσαούσογλου, "Nikon"-Γρηγόρης Ανδριανόπουλος και Νικόλας Παυλίδης-Νίκος Πετρόπουλος), ενώ τα υπόλοιπα πληρώματα, που παρουσιάζονται παρακάτω, κατέκτησαν από μία νίκη.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

Ανάβαση Πιτίτσας - Αποτελέσματα ...

1ο Σκέλος!  2ο Σκέλος! Κατάταξη!

Ανάβαση Κύμης - Συμμετοχές .....

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ !!!