Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η σύνθεση των Επιτροπών της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ ...


Η ΕΠΑ/ΟΜΑΕ ανακοινώνει τη σύνθεση των Επιτροπών οι οποίες θα εργάζονται υπό την εποπτεία της σε διάφορους τομείς που έχουν να κάνουν με την λειτουργία και την ανάπτυξη των αγώνων αυτοκινήτου και καρτ στη χώρα μας. Υπενθυμίζεται πως Πρόεδρος της Επιτροπής Αγώνων έχει αναλάβει η Ανίτα Πασαλή, με άμεσους συνεργάτες της τους Δημήτρη Αθανασέκο, Τάσο Αθανασίου, Θωμά Παπαπάσχο, Κώστα Λεώνη και Νίκο Περατινό (ως εκπρόσωπος τους Σ.Ο.Α.Α.), ενώ το ρόλο του συντονιστή των Επιτροπών έχει αναλάβει ο Νίκος Παπασταθόπουλος.
Δείτε αναλυτικά τα Μέλη των Επιτροπών:

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΩΝ
ΠΑΣΑΛΗ Ανίτα (Πρόεδρος)
ΑΘΑΝΑΣΕΚΟΣ Δημήτρης
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Τάσος 
ΛΕΩΝΗΣ Κώστας
ΠΑΠΑΠΑΣΧΟΣ Θωμάς
ΠΕΡΑΤΙΝΟΣ Νίκος (Εκπρόσωπος ΣΟΑΑ)  
ΠΑΠΑΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ Νίκος (Συντονιστής ΕΠ.Α.)

ΡΑΛΛΥ / ΣΠΡΙΝΤ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Τάσος
ΜΕΛΕΤΟΠΟΥΛΟΣ Λώρης
ΜΟΥΖΑΚΗΣ Νίκος
ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ Μάριος
ΠΑΡΑΒΑΝΤΗΣ Χρίστος
ΖΑΚΧΑΙΟΣ Νίκος
ΑΜΑΞΟΠΟΥΛΟΣ Δημήτρης

ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ / ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ
ΑΘΑΝΑΣΕΚΟΣ Δημήτρης
ΣΕΒΝΤΑΛΗΣ Γεώργιος
ΞΑΝΘΑΚΟΣ Μάριος
ΤΡΟΒΑΣ Διονύσης

DRIFT / DRAGSTER
ΠΑΠΑΠΑΣΧΟΣ Θωμάς
ΒΑΘΕΙΑΣ Ηλίας (Dragster)
ΣΙΔΕΡΗΣ Νίκος (Dragster)
ΡΟΥΜΕΛΗΣ Δημήτρης (Dragster)
ΝΙΚΟΥ Δημήτρης 
ΣΤΕΦΑΝΑΤΟΣ Βασίλης

4Χ4
ΣΙΔΕΡΗΣ Παναγιώτης
ΚΟΣΜΑΣ Άρης
ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΟΣ Φώτης
ΚΑΤΣΟΓΡΙΔΑΚΗΣ Μάνος (Νομικός Σύμβουλος)
ΤΣΕΤΣΟΣ Κώστας
ΚΑΤΣΙΜΑΛΗΣ Σπύρος (Τεχνικός Σύμβουλος)

ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ
ΜΠΙΡΛΙΡΑΚΗΣ Βαγγέλης
ΜΑΝΣΟΛΑΣ Μαθιός
ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ Γιώργος
ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ Γιάννης
ΜΑΡΑΝΤΖΙΔΗΣ Αλέξης (Τεχνικός Σύμβουλος)
ΑΘΑΝΑΣΑΚΟΣ Γιάννης
ΡΑΖΗΣ Δημήτρης
 
ΚΑΡΤ
ΜΙΧΕΛΑΚΑΚΗΣ Δημήτρης
ΛΕΩΝΗΣ Κώστας
ΑΜΑΞΟΠΟΥΛΟΣ Δημήτρης
ΚΑΪΤΑΤΖΗΣ Τάκης (Αγωνιστικός & Τεχνικός Σύμβουλος)

ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΜΑΚΡΙΝΟΣ Μανώλης
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Νίκος
ΠΛΕΣΣΑΣ Νίκος
ΠΑΛΛΑΣ Απόστολος
ΠΑΠΠΑΣ Νίκος  

ΙΑΤΡΙΚΗ
ΠΑΠΠΑΣ Νίκος
ΠΕΤΡΙΔΗΣ Παύλος
ΧΑΡΜΑΝΗΣ Γιώργος
ΚΑΡΔΑΤΟΣ Αντώνης

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΖΗΡΟΠΟΥΛΟΣ Σπύρος
ΡΙΖΙΚΑΡΗΣ Δήμος

ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ Γεώργιος (Πρόεδρος)
ΕΓΓΛΕΖΟΣ Σούλης Θεοδόσης
ΡΩΣΣΗΣ Γιάννης 
ΧΟΥΧΛΑΣ Δημήτρης
ΝΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ Νίκος (Γραμματέας)  

ΕΛΛΑΝΟΔΙΚΟΣ
ΜΑΛΑΝΔΡΑΚΗΣ Νίκος
ΒΕΡΟΥΤΗΣ Δημήτρης
ΑΡΝΑΟΥΤΗΣ Παύλος
ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ Άκης

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ