Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Νέο Citroen C3 Aircross ...

Μετά την αποκάλυψη του C3 στις αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του όσο και στις βενζινοκίνητες η γαλλική φίρμα, πιστή στην υπόσχεσή της, συμπληρώνει τις επιλογές του πλήρως ανανεωμένου σχεδιαστικά, με έμπνευσή το πρωτότυπο Oli, μοντέλου της με μια crossover παραλλαγή του η οποία κατά τις συνήθεις πρακτικές των Γάλλων, υιοθετεί την ονομασία C3 Aircross. Σε σχέση με τις ήδη γνωστές παραπάνω εκδόσεις του μοντέλου, η νέα εκδοχή του διαθέτει μια διαφορετική πιο επίπεδη όψη, διαφορετικού χρώματος  προφυλακτήρα καθώς και ανασχεδιασμένα φτερά τα οποία κρύβουν μεγαλύτερα μετατρόχια. Το πίσω τμήμα είναι σχεδόν όμοιο με το supermini με εξαίρεση τα φώτα και τον προφυλακτήρα που είναι αποκλειστικά σχεδιασμένα για την περίσταση του Aircross. Στην πιο περιπετειώδη εικόνα συνηγορούν οι ράγες οροφής, τα προστατευτικά στους θόλους και περιμετρικά του αμαξώματος. Ακόμα σημαντικότερο είναι ωστόσο ότι το C3 Aircross, παρά την κατηγορία B όπου ανήκει, θα διατεθεί και σε επταθέσια έκδοση. Όπως και η μέχρι σήμ

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Ανάβαση Βούλας "Κρεμασμένος Λαγός" ...

Ο Σύλλογος Ιδιόκτητων Σπορ Αυτοκινήτων αναβίωσε το Σάββατο 13/4/2024 για 8η χρονιά την Ανάβαση Βούλας στη φημισμένη διαδρομή του «Κρεμασμένου Λαγού», έχοντας πάντα πολύτιμο υποστηρικτή τον Δήμο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης. H πρώτη «Ανάβαση Βούλας», έγινε το μακρινό 1972 και η τελευταία αγωνιστική ανάβαση το 1977. Παρά τη σύντομη διάρκεια της ήταν πολύ αγαπητή στον κόσμο, γιατί ήταν από τις πολύ λίγες στα όρια του αστικού ιστού. Όντας η μοναδική στα νότια προάστια χάραξε το όνομα του «Κρεμασμένου Λαγού» στο χώρο των ελληνικών αγώνων. Ο ΣΙΣΑ διοργάνωσε την πρώτη «σύγχρονη» Ανάβαση Βούλας το 2016 με διαφορετικά κριτήρια, σαν μία ήπια μορφή αγώνα ακριβείας για ιστορικά αυτοκίνητα που προάγει την οδική ασφάλεια, σέβεται τους κατοίκους της περιοχής, το δάσος του Κρεμασμένου Λαγού και την ιστορία της ανάβασης της δεκαετίας του 1970. Η σύγχρονη ανάβαση του «Κρεμασμένου Λαγού» είναι μία γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, που προωθεί τα ιστορικά αυτοκίνητα, τα οποία ήταν φέτος χωρισμένα στην κατ

Ανανέωση Qashqai ...

Τίποτα δεν παραμένει ίδιο για πολύ στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των crossover την οποία δημιούργησε η Nissan με το πρώτο Qashqai. Μέσα σε τρία περίπου χρόνια από το λανσάρισμά του, το Qashqai τρίτης γενιάς έχει πουλήσει περισσότερες από 350.000 μονάδες στην Ευρώπη και συνεχίζει να θέτει τα πρότυπα για την κατηγορία των crossover.  Ο πρωτοπόρος των crossover έρχεται τώρα και πάλι για να ταράξει τα νερά με μια ολοκληρωμένη αισθητική ανανέωση, καθώς και σημαντικές τεχνολογικές αναβαθμίσεις στο σύστημα πολυμέσων και τις συνδεδεμένες υπηρεσίες.  Μείνετε συντονισμένοι!