Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Διευκρίνηση .....

Εγκύλιος 11/2014 περί Τεχνικών Κανονισμών, άρθρο 10.6: Διευκρίνηση σχετικά με το σύστημα ψύξης εναλλάκτη (intercooler) της κατηγορίας Formula Saloon . Σχετικά με το πρόσθετο σύστημα ψύξης του εναλλάκτη αέρα για την κατηγορία Formula Saloon, για λόγους ασφαλείας σχετιζόμενους με την πίεση λειτουργίας της όλης εγκατάστασης, αλλά και τις ιδιότητες του χρησιμοποιούμενου μέσου ψύξης, το μοναδικό μέσο ψύξης που επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί είναι νερό (water spraying).

Continental: επίσημος χορηγός «ασφαλών μετακινήσεων» !

Ως επίσημος χορηγός του FIFA World Cup™ 2014 στη Βραζιλία, η Continental εξόπλισε τα 32 λεωφορεία των ομάδων του Παγκοσμίου Κυπέλλου με τα κορυφαία ελαστικά της, εξασφαλίζοντας τις μέγιστες συνθήκες οδικής ασφάλειας για τις μετακινήσεις των καλύτερων και πιο ακριβοπληρωμένων ποδοσφαιριστών του κόσμου! Μέσι, Νόϊερ, Νεϊμάρ, Ρόμπεν και Σαμαράς μετακινήθηκαν οδικά στα γήπεδα για να βάλουν γκολ με το νέο ελαστικό ContiGol Urbano,  το οποίο σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τα λεωφορεία των εθνικών ομάδων του Παγκοσμίου Κυπέλου και τις ειδικές απαιτήσεις της πυκνής αστικής κυκλοφορίας στις Βραζιλιάνικες μεγαλουπόλεις. Επιταχύνσεις και φρεναρίσματα, καθώς και συνεχής προσαρμογή της ταχύτητας των λεωφορείων αποτέλεσαν τη βασική πρόκληση για τη νέα σύνθεση της γόμας του ContiGol Urbano, η οποία παρουσίασε 30% βελτίωση στα ωφέλιμα χιλιόμετρα από τον προκάτοχό του. Επιπλέον, με την τεχνολογία μοριακής δομής AirKeep®, το ContiGol Urbano διατηρούσε την πίεση αέρα στο ιδανικό επίπεδο, έως και 50% πε

24 Ώρες Ελλάδα .....

Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων διοργανώνει για 17η συνεχή χρονιά τον  πλέον απαιτητικό αγώνα Endurance Regularity στην Ευρώπη, καθώς είναι ο μοναδικός  που διαρκεί 24 συνεχόμενες ώρες.  Τα πληρώματα θα καλύψουν περίπου 800  χιλιόμετρα σε τεχνικές & απαιτητικές διαδρομές που έχουν γράψει ιστορία σε  θρυλικά ράλι του παρελθόντος.  Τα πληρώματα θα αγωνίζονται μέχρι να  ολοκληρώσουν τις προσπάθειές τους στις 9:00 το πρωί της επομένης μέρας.  Η εκκίνηση θα δοθεί από την πλατεία «Γ. Καραϊσκάκη», στο Δημαρχείο Χαϊδαρίου.  Αρχικά τα πληρώματα θα κατευθυνθούν προς τον Ισθμό, όπου θα δοθεί  επανεκκίνηση μαζί με τα πληρώματα της Πελοποννήσου.  Στη συνέχεια θα γίνουν  μικρές ανασυγκροτήσεις στην Ακράτα, στα Καλάβρυτα και στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου  που αποτελεί και έναν από τους υποστηρικτές του ράλι.  Μετά τη δύση του ηλίου θα  γίνει η μεγάλη ανασυγκρότηση στη Ναύπακτο και θα ακολουθήσει το απαιτητικό  βραδινό σκέλος, που διανύει τις περιοχές του φράγματος του Μόρνου, Ιτέα, 

ΑΝΑΒΑΣΗ ΔΗΜΗΤΣΑΝΑΣ - ΖΥΓΟΒΙΣΤΙ ΜΕ 50 .....

ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΔΩ !!!

Η νέα ΕΠΑ .....

Η ΟΜΑΕ ανακοινώνει τη νέα σύνθεση της ΕΠΑ, καθώς και των Επιτροπών που θα πλαισιώσουν τη λειτουργία της. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΩΝ   Πρόεδρος Πασαλή Ανίτα  Μέλη Αθανασίου Τάσος Μανώλης Νίκος Παπακώστας Νάσος Παπαπάσχος Θωμάς Φατούρος Επαμεινώνδας Εκπρόσωπος ΣΟΑΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΠΑ Παπασταθόπουλος Νίκος ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ & ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ Φατούρος Επαμεινώνδας  Αναγνωστόπουλος Βασίλης  Πλέσσας Νίκος Σεβνταλής Γιώργος Φωτεινέλης Γιάννης Εκπρόσωπος ΣΟΑΙΣΤΑ (κατά περίπτωση) ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΡΑΛΛΥ Αθανασίου Τάσος Μαρκουίζος Άρης Μελετόπουλος Λώρης Μουζάκης Νίκος Τσαούσογλου Μάριος Εκπρόσωπος ΣΟΑΙΣΤΑ (κατά περίπτωση) ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Παπακώστας Νάσος Αλέπης Παύλος Αναγνωστόπουλος Χρήστος Παρασυράκης Μιχάλης Σωτήρχος Λευτέρης ΕΠΙΤΡΟΠΗ 4Χ4 Μανώλης Νίκος Κατσιμαλής Σπύρος Μήλας Παναγιώτης Παπαθάνου Αλέκος Ραβάνης Γιάννης Σιδέρης Παναγιώτης Σταθάκος Δημήτρης Τσαπαζλής Γιώργος ΕΠΙΤΡΟΠΗ DRIFT & DRAGSTER Παπαπάσχος Θ

Α.Σ.Φ.Α. ?

Απόφαση .....

Σύμφωνα με απόφαση των Αγωνοδικών της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου που διεξήχθη στις 14 και 15 Ιουνίου 2014, η ένσταση του αγωνιζόμενου με αρ. συμμ. 73 κ. Μάριου Ηλιόπουλου κατά του αγωνιζόμενου με αρ. συμμ. 75 κ. Λεωνίδα Κύρκου, η οποία αφορούσε στη χρήση αντικανονικών καυσίμων στο αυτοκίνητο του δεύτερου (Λ. Κύρκου), δεν έγινε δεκτή, μετά την εξέταση των σχετικών δειγμάτων από το εργαστήριο τεχνολογίας καυσίμων και λιπαντικών του ΕΜΠ. Ως εκ τούτου τα προσωρινά αποτελέσματα του αγώνα επικυρώνονται ως οριστικά.