Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

2o Acropolis Rally Legends 2023 ...

Λίγα λεπτά μετά τη διέλευση των Ιστορικών αυτοκινήτων, 8 αυτοκίνητα της κατηγορίας Legends θα αγωνιστούν στις 14 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Η συγκεκριμένη κατηγορία που απευθύνεται σε αυτοκίνητα των Ομάδων Α και Ν με ημερομηνία έκδοσης Δελτίου Αναγνώρισης FIA από 1 Ιανουαρίου 1991 έως την 31η Δεκεμβρίου 2000, έκανε την εμφάνισή της για πρώτη φορά στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις το 2022 και τη φετινή χρονιά η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) θέσπισε Κύπελλο Legends που περιλαμβάνει 7 συναντήσεις. Ο τριήμερος αγώνας αποτελεί τον έκτο γύρο του θεσμού, με αυξημένο συντελεστή 3. Όσον αφορά τις συμμετοχές, για πρώτη φορά θα οδηγήσει ένα τετρακίνητο Ford Escort RS Cosworth ο Στέλιος Γιαμαλάκης στο Acropolis Rally Legends, με συνοδηγό τον Νίκο Σάμιο, ένας οδηγός που ξεκίνησε την ενασχόλησή του με τους αγώνες ράλλυ το 2010. Πριν από λίγες ημέρες, ο Αχιλλέας Χριστοδούλου έκλεισε τα 19 του και δικαίως θεωρείται ένας από τους πολλά υποσχόμενους οδηγούς για το μέλλον, ξεκινώντας τη

Διασκέδαση ...

Στη χωμάτινη Ειδική Διαδρομή του Γρύλλου πραγματοποιήθηκε ο 3ος αγώνας του Επάθλου Χωμάτινης Ατομικής Χρονομέτρησης από την Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ), συγκεντρώνοντας εκατοντάδες θεατές.  Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο Μιχάλης Τακιδέλλης ήταν ο ταχύτερος στην κατηγορία 600cc στα kartcross με ένα Yacar Calvino Sport, αφήνοντας τον τοπικό Αντώνη Δημόπουλο με Lahoz Speedcar στη δεύτερη θέση. Ο Παναγιώτης Λάτσης με Speedcar Wonder τερμάτισε τρίτος, εμπρός από τους Γιώργο Δημούση (Semog Bravo Sport), Βασίλη Πετρόπουλο (SR 4x2 Custom), Μιχάλη Δημούση (Semog Bravo Sport) και Δημήτρη Δημητρόπουλο (Lahoz Speedcar). Στην κατηγορία  έως 1400 cc, ο Κυπελλούχος Ελλάδος για το 2023 στην κατηγορία C6, Δημήτρης Σταυρόπουλος (Toyota Yaris) επικράτησε, με τους Αναστάσιο Παρασκευόπουλο (Toyota Starlet EP91) και Δημήτρη Δημητρόπουλο με ίδιο αυτοκίνητο να συμπληρώνουν το βάθρο. Ο Καλαματιανός Κωνσταντίνος Μαχαίρας κέρδισε στην κατηγορία 1401-1600 cc, οδηγώντας ένα Citroen Saxo VTS, μ

Με 48 συμμετοχές στην κατηγορία Sporting ...

Με τον καλύτερο τρόπο συνδυάζεται η επάνοδος του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, καθώς 48 πληρώματα από 8 χώρες της Ευρώπης δήλωσαν συμμετοχή στον τελευταίο αγώνα του θεσμού. Ο ελληνικός αγώνας ρίχνει την αυλαία στο πρωτάθλημα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας και προσμετράει παράλληλα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων με συντελεστή 3. Μπορεί οι τίτλοι στις κατηγορίες του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος να έχουν κριθεί, αυτό όμως δεν εμπόδισε 10 πληρώματα από το εξωτερικό να δηλώσουν συμμετοχή στον σκληρότερο αγώνα του προγράμματος και να βιώσουν την περιπέτεια ενός Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. Από την Ιρλανδία έρχονται οι Marty McCormack-Barney Mitchell, έχοντας το νούμερο 1 στις πόρτες του Ford Escort RS1800 MKII. Στα 38 του, ο οδηγός έχει συμμετάσχει σε περισσότερα από 150 ράλλυ, έχοντας παράλληλα παραστάσεις από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ακολουθώντας επιλεγμένους αγώνες του WRC το 2014 και το 2015. Νικητής στον Ευρωπαϊκό αγώνα του

2ος Αγώνας Drag Day ...

Στις 28-29 Οκτωβρίου το αεροδρόμιο Τριόδου Μεσσήνης θα φιλοξενήσει τον 2ο αγώνα επίτευξης χρόνου (Drag Day). Ο αγώνας θα γίνει από την ΛΕΝΟΕ με τη συμπαράσταση του Δήμου Μεσσήνης, της Περιφέρειας Πελοποννήσου και του επιμελητηρίου Μεσσηνίας. Ο αγώνας συγκέντρωσε 67 συμμετοχές.

Η αυλαία στη χώρα μας ...

Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, ένας θεσμός που θεσπίστηκε από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου στα τέλη της δεκαετίας του ’80 περιλαμβάνει 9 αγώνες φέτος, με το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις να επιστρέφει στο καλεντάρι του πρωταθλήματος, έπειτα από έξι χρόνια απουσίας και να έχει εξέχουσα θέση σε αυτό, όντας ο πιο σκληρός αγώνας του πρωταθλήματος. Η αρχή έγινε τον Μάρτιο με το ασφάλτινο Rally Costa Brava που διεξήχθη στην Ισπανία και περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα από το 2010. Εκεί, οι Ιταλοί “Zippo”-Nicola Arena οδηγώντας ένα Audi Quattro επικράτησαν των Γάλλων Jean-François Bérenguer-Aline Bérenguer Marès (Ford Escort RS1800 MKII), αφήνοντας τους “Lucky”-Fabrizia Pons (Lancia Delta Integrale 16V) στην τρίτη θέση. Η Τσεχία φιλοξένησε τον δεύτερο αγώνα τον Απρίλιο, με τους Μαγυάρους, γνωστούς στο Ελληνικό κοινό από τη συμμετοχή τους σε Ευρωπαϊκά Ράλλυ Ακρόπολις, Tibor Erdi jnr-Istvan Kerek να επικρατούν με ένα Ford Sierra RS Cosworth 4x4 και να αφήνουν τους “Lucky”-F

Συμβολισμούς με σημασία ...

Η εκκίνηση του Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί πάντα μια ιδιαίτερη στιγμή. Στα 70 χρόνια ιστορίας του αγώνα ήταν αρκετά τα μέρη της Ελλάδας που φιλοξένησαν την τελετή εκκίνησής του. Όμως, το 2023, στην επέτειο για τον εορτασμό της συμπλήρωσης της έβδομης δεκαετίας του, ήταν «επιβεβλημένο» να ξεκινήσει από τον τόπο από τον οποίο πήρε και το όνομά του. Η ημέρα ήταν πολύ δύσκολη, καθώς η Ελλάδα μετρούσε τις πληγές της από την κακοκαιρία Daniel. H στιγμή όμως αποδείχθηκε μοναδική. Σε αντίθεση με τις καιρικές συνθήκες που ακόμη επικρατούσαν στην κεντρική Ελλάδα, στην Αθήνα, γύρω από την Ακρόπολη, είχε άπνοια, αραιή συννεφιά και αρκετή υγρασία, με τη βροχή να έχει σταματήσει μόλις λίγο πριν από την προγραμματισμένη ώρα εκκίνησης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Στην ατμόσφαιρα υπήρχε μια ένταση, καθώς οι αυτοκινητάμαξες που θα μετέφεραν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα από τη Λαμία στην Αθήνα, είχαν εγκλωβιστεί -λόγω της κακοκαιρίας- με αποτέλεσμα αρκετά πληρώματα να χρειαστεί να οδηγήσουν τα αυτοκίνητά τους από τ

44ο Η&Κ ΑΕΒΕ Ράλλυ Κρήτης ...

Με νικητές τους Λευτέρη Αλυγιζάκη - Μιχάλη Χατζηδάκη ολοκληρώθηκε το συναρπαστικό και απρόβλεπτο όπως αποδείχθηκε 44ο Η&Κ ΑΕΒΕ Ράλλυ Κρήτης που έριξε την αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου. Την Οργάνωση του καταληκτικού γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου είχε αναλάβει ο ΑΟΚ-Αθλητικός Όμιλος Κρήτης και χορηγός του αγώνα ήταν η Η&Κ ΑΕΒΕ, αποκλειστικός έμπορος και εξουσιοδοτημένος επισκευαστής αυτοκινήτων HYUNDAI-ΚΙΑ για το νομό Ηρακλείου. Το πλήρωμα του Skoda Fabia R5, πήρε από τη αρχή την πρωτοπορία και παρέμεινε στην κορυφή ως το τέλος του, αφού κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στις 5 από τις 8 ειδικές διαδρομές, μεταξύ αυτών και στην Power Stage και ολοκλήρωσε τον αγώνα συγκεντρώνοντας το απόλυτο των βαθμών. Το Ρεθυμνιώτικο πλήρωμα έκοψε πρώτο το νήμα του τερματισμού και με αυτό το τρόπο έφτασε στη δεύτερη νίκη του σε «Ράλλυ Κρήτης», έπειτα από την επικράτηση του το 2016. Οι Γιώργος Περουλάκης - Λευτέρης Σαρρής με Mitsubishi Lancer Evo