Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με 48 συμμετοχές στην κατηγορία Sporting ...


Με τον καλύτερο τρόπο συνδυάζεται η επάνοδος του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, καθώς 48 πληρώματα από 8 χώρες της Ευρώπης δήλωσαν συμμετοχή στον τελευταίο αγώνα του θεσμού. Ο ελληνικός αγώνας ρίχνει την αυλαία στο πρωτάθλημα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας και προσμετράει παράλληλα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων με συντελεστή 3. Μπορεί οι τίτλοι στις κατηγορίες του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος να έχουν κριθεί, αυτό όμως δεν εμπόδισε 10 πληρώματα από το εξωτερικό να δηλώσουν συμμετοχή στον σκληρότερο αγώνα του προγράμματος και να βιώσουν την περιπέτεια ενός Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις.


Από την Ιρλανδία έρχονται οι Marty McCormack-Barney Mitchell, έχοντας το νούμερο 1 στις πόρτες του Ford Escort RS1800 MKII. Στα 38 του, ο οδηγός έχει συμμετάσχει σε περισσότερα από 150 ράλλυ, έχοντας παράλληλα παραστάσεις από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ακολουθώντας επιλεγμένους αγώνες του WRC το 2014 και το 2015. Νικητής στον Ευρωπαϊκό αγώνα του Sanremo Rally Storico, ευελπιστεί να κλείσει τη χρονιά με νίκη. Λάτρεις των Ιστορικών αυτοκινήτων, οι Αυστριακοί Karl Wagner-Gerda Zauner έχουν στεφθεί Πρωταθλητές στην Κατηγορία 3 στο φετινό πρωτάθλημα. Στην προηγούμενη επίσκεψή τους στη χώρα μας το 2014, στο μικτό τότε, Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις είχαν ανεβεί στο βάθρο και κάτι αντίστοιχο θα επιδιώξουν και φέτος με την κίτρινη Porsche 911 SC. Είναι η τέταρτη φορά που οι Ernie και Karen Graham έρχονται στην Ελλάδα για να αγωνιστούν στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, τερματίζοντας μάλιστα δεύτεροι στο μακρινό 2005. Έχοντας κατακτήσει τον τίτλο στην Κατηγορία 1 του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, οι Βρετανοί θα λάβουν μέρος με ένα Ford Escort RS1800 MKII της Κατηγορίας 4.


Ένα ελληνικό πλήρωμα θα φέρει τον αριθμό 3, έχοντας μάλιστα το δικαίωμα συλλογής βαθμών για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Πρωταρχικός στόχος των Αλέξανδρου Χριστοδούλου-Θανάση Σαμαρά είναι η νίκη στον ελληνικό θεσμό, ωστόσο ένα αποτέλεσμα ψηλά στην κατάταξη του διεθνούς αγώνα θα είναι ευπρόσδεκτο για το πλήρωμα του Lancia 037 Beta Rally. Οι Γάλλοι Eric Guignard-Didier Meffre θα βάλουν για πρώτη φορά στο χώμα το Renault 5 Turbo Cevennes με το οποίο ακολουθούν το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα φέτος, ευελπιστώντας να αποφύγουν τις κακοτοπιές των ακροπολικών ειδικών διαδρομών του αγώνα. 50 χρόνια εμπλοκής με το χώρο των αγώνων συμπληρώνει φέτος ο Ιταλός Paolo Pasutti που στα 75 του είναι ο γηραιότερος οδηγός που θα λάβει μέρος στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Συνοδηγός του στην Porsche 911 Carrera RS 3.0 θα είναι ο συμπατριώτης του Giovanni Battista Campeis. Ως …γνήσιος Τσέχος, ο Oldřich Kovařík junior αγωνίζεται με αυτοκίνητα Skoda από το 2008 που ξεκίνησε την καριέρα του έως σήμερα. Με συνοδηγό τον Marek Kapic, θα οδηγήσουν ένα Škoda Favorit 136 L, ξυπνώντας μνήμες του παρελθόντος στους γηραιότερους που θα βρεθούν στις Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Ολόκληρο το θεσμό ακολουθούν τα τελευταία τρία χρόνια οι Γερμανοί Siegfried και Renate Mayr με ένα Volvo 240 και αυτή θα είναι η πρώτη φορά που θα βρεθούν στη χώρα μας. Το ίδιο ισχύει και για τους Βρετανούς, Tom Coughtrie-Alex Lee που θα ριχτούν στη μάχη με το χρόνο με ένα Ford Escort RS1800 MKII, θέλοντας να διατηρήσουν τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα, στην Κατηγορία 3. Με ένα Škoda Octavia Super του 1961 θα αγωνιστεί στα ελληνικά χώματα ο Oldřich Kovařík snr. Με συνοδηγό τον Petr Dufek είναι το μοναδικό πλήρωμα που αγωνίζεται στην Κατηγορία 1, η οποία απευθύνεται σε αυτοκίνητα πριν το 1970.


Χωρίς να προσμετράει στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, ο Ιταλός Valter Pierangioli θα αγωνιστεί στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις με συνοδηγό τον Sauro Farnocchia και εάν δουλέψει το Ford Sierra RS Cosworth 4x4, θα είναι σε θέση να πρωταγωνιστήσει, έχοντας παραστάσεις από πολλούς χωμάτινους αγώνες της πατρίδας του. Πρωταθλητής Ελλάδος Ιστορικών αυτοκινήτων το 2017, ο Παναγιώτης Παραδείσης θα οδηγήσει ένα Ford Escort RS1800 MKII στον αγώνα, με συνοδηγό τον Μιχάλη Φράγκου. Δεύτερος το 2016 και το 2022 στο Ιστορικό Ακρόπολις, θα κυνηγήσει μια θέση στο βάθρο, αν και γνωρίζει πως το έργο του θα είναι σαφώς πιο δύσκολο φέτος. Μετράνε τρεις νίκες στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων το οποίο ακολουθούν ανελλιπώς φέτος και σε συνδυασμό πως ο αγώνας έχει αυξημένο συντελεστή, θα επιδιώξουν να επικρατήσουν μεταξύ των Ελληνικών πληρωμάτων, ώστε να κάνουν σημαντικό βήμα τίτλου. Ο λόγος για τους Μάριο Σταφυλοπάτη-Γιώργο Χατζηρήγα που θα έχουν στα χέρια τους ένα Ford Escort RS2000 MKII. Εντυπωσίασε ο νεαρός Αλέξανδρος Χαλιβελάκης στον περσινό αγώνα και παρά τη λιγοστή εμπειρία του, δείχνει ικανός να πρωταγωνιστήσει, όντας τρίτος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Συνοδηγός του στο λευκό Ford Escort RS2000 MKII θα είναι για μια ακόμη φορά ο πολύπειρος Θάνος Παπαγεωργίου. Αφήνει για λίγο το μπάκετ του Ford Fiesta R5 για τα μάτια μιας Lancia Delta HF 4WD ο Γιώργος Βασιλάκης, ο οποίος θα έχει την καθοδήγηση του Νίκου Τσάδαρη. Κάτι αντίστοιχο θα κάνει και ο Νίκος Παυλίδης, ο οποίος μετά από μια σειρά αγώνων στη γειτονική Ιταλία, θα αγωνιστεί στη χώρα μας για πρώτη φορά με ιστορικό αυτοκίνητο. Με συνοδηγό τον έμπειρο Βρετανό Allan Harryman, θα οδηγήσουν ένα Fiat 131 Racing και στόχος τους είναι πρωτίστως η διασκέδαση.


Επικεφαλής του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων, οι Δημήτρης Αμαξόπουλος-Χαρά Μωραΐτη θέλουν να παραμείνουν στην κορυφή του θεσμού και μετά το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, στο οποίο θα αγωνιστούν με μία Toyota Corolla. Περισσότερους από 50 αγώνες πίσω από το τιμόνι του Ford Escort αριθμεί ο τρίτος του περσινού Ακρόπολις, Γιώργος Παραδείσης που θα έχει τον Πλούταρχο Στεργίου δίπλα του, με τον «Sassos» να πραγματοποιεί στον αγώνα την πρώτη του εμφάνιση στην κατηγορία των Ιστορικών. Συνοδηγός του στο Peugeot 309 GTI 16 θα είναι ο Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης. Στον περσινό αγώνα, ο Γρηγόρης Πιερρουτσάκος δέθηκε στο μπάκετ του αγωνιστικού και πάλι έπειτα από 20 χρόνια και έκτοτε δεν χάνει την ευκαιρία να αγωνίζεται με το αγαπημένο του Peugeot 205 Rallye. Τις σημειώσεις θα διαβάζει το τριήμερο ο Σπύρος Καραστεφάνου. Περίφημα τα είχε πάει στον περσινό αγώνα ο Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου, τερματίζοντας έκτος γενικής με το Toyota Starlet EP71. Ο 32χρονος οδηγός με τον Μάνο Σιγάλα δίπλα του, ακολουθεί φέτος το θεσμό του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών και θέλει να πρωταγωνιστήσει για να αναρριχηθεί στη βαθμολογία. Άτυχος το 2022, ο Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος επιστρέφει στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αυτή τη φορά με συνοδηγό στην πισωκίνητη Toyota Corolla AE86 τον Κώστα Κόντο. Πριν καλά-καλά κλείσει έναν χρόνο εμπλοκής με τους αγώνες, ο Δημήτρης Παύλος Μελάς πέφτει στα βαθιά, οδηγώντας μία Porsche 911 Carrera RS, με συνοδηγό τον νεαρό Στάθη Βαρδαξή, ενώ ο Κορίνθιος Αλέξανδρος Ρουστέμης που επέστρεψε μετά από πολλά χρόνια απουσίας στα χωμάτινα ράλλυ, θα έχει στο δεξί μπάκετ ενός Ford Sierra RS Cosworth τον Γρηγόρη Ανδριανόπουλο. Έκπληξη αποτελεί η συμμετοχή του Μακεδόνα Αντώνη Γκάνου στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, με συνοδηγό τον Πέτρο Κώνστα στην σπάνια Mercedes-Benz 500 SL, ενός οδηγού που είχε λάβει μέρος στον αγώνα με επιτυχία το 2011. Οι Πρωταθλητές Ελλάδος του 2012, Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακαλής θα φορέσουν και πάλι φόρμα και κράνος, προκειμένου να αγωνιστούν στον τελευταίο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, με ένα Opel Corsa A GSi που προετοίμασε κατάλληλα ο οδηγός. Προερχόμενος από τον χώρο των Regularity, o Γιώργος Δελαπόρτας αποφάσισε να αλλάξει κατηγορία φέτος. Με τον Βαγγέλη Παναρίτη δίπλα του, θα αγωνιστούν με ένα Volkswagen Golf II. Με ένα Toyota Starlet EP71 θα εμφανιστεί στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις ο Κυπελλούχος Α5 του 1997, Άγγελος Ζήβας, έχοντας τον Κωνσταντίνο Συνετό δίπλα του, ενώ με ίδιο αυτοκίνητο θα συμμετάσχουν οι Κώστας Αργυρίου-Σταμάτης Λάσκος, οι οποίοι είχαν ολοκληρώσει με επιτυχία την περσινή διοργάνωση. Ο Πρωταθλητής Ιστορικών του 2014, Γιώργος Κασιδόπουλος θα αγωνιστεί με μια Toyota Corolla AE86, την οποία οδήγησε για πρώτη φορά στο Ιστορικό Ακρόπολις τον προηγούμενο Ιούνιο, έχοντας αυτή τη φορά συνοδηγό τον Νικόλαο Κωτσαδάμ. Αποτέλεσμα ανάλογο με της περσινής χρονιάς, όπου είχαν τερματίσει έβδομοι, θέλουν να φέρουν στον αγώνα οι Μιχάλης Νομικός-Κωνσταντίνος Τροβάς, που θα έχουν στα χέρια τους ένα Toyota Starlet KP60, ενώ με ίδιο αυτοκίνητο θα αγωνιστούν οι Τάκης Κουτσίκος-Θεόδωρος Χατζηθεοδωρίδης. Ο οδηγός είχε ανεβεί στο τρίτο σκαλί του βάθρου στον αγώνα του 2009, ωστόσο τα τελευταία χρόνια, μηχανικά προβλήματα που αντιμετωπίζει, του στερούν τη χαρά του τερματισμού.


45 χρόνια πέρασαν από την πρώτη εμφάνιση του Δημήτρη Βαζάκα στους αγώνες. Με τη Μαρίνα Γεμενή στο δεξί μπάκετ του Toyota Starlet, σκοπεύουν να προσφέρουν θέαμα στη δεύτερη συνεχή συμμετοχή του οδηγού σε Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Στα χνάρια του πατέρα του, ο Αθανάσιος Αθανασούλας θα οδηγήσει και αυτός ένα Toyota Starlet με τον Βασίλη Μπασιούκα δίπλα του, ενώ την πρώτη του απόπειρα με ιστορικό αυτοκίνητο θα κάνει ο Θεόδωρος Καλαμαράς, ο οποίος επιστράτευσε ένα Toyota Starlet για τον τελευταίο αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Συνοδηγός του θα είναι ο Δημήτρης Λαμπράκης. Πρώτη φορά στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις θα πατήσει χώμα ο Γιάννης Παράβαλος, γνωστός κυρίως από τη συμμετοχή του στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Με μια λευκή Toyota Corolla AE92 και συνοδηγό τον Πυργιώτη Διονύση Κολοτούρο σκοπεύουν να βρεθούν στον τερματισμό νωρίς το απόγευμα της Κυριακής 5 Νοεμβρίου στην Ελευσίνα. Με μια Toyota Corolla AE86 θα αγωνιστεί ο Κωνσταντίνος Κοφινάς, έχοντας τον γιο του, Ανδρέα Κοφινά στο δεξί μπάκετ, με το πλήρωμα να ακολουθεί φέτος ολόκληρο το θεσμό του Πρωταθλήματος Ιστορικών στη χώρα μας. Συμμετείχε για πρώτη φορά σε χωμάτινη επιφάνεια στο περσινό Ιστορικό Ράλλυ  Ακρόπολις και από τότε δεν την αποχωρίζεται ο Ιωάννης Καλαϊτζιάν, ο οποίος θα οδηγήσει φέτος ένα Fiat Ritmo Abarth 125 TC με συνοδηγό την «Μαριάννα Καλογηράτου». Επτά χρόνια μετά την τελευταία συμμετοχή του στο Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος, ο Γιώργος Βυτόγιαννης επανέρχεται στο χώρο των αγώνων με τον πρωτάρη, γιο του, Νικόλαο Βυτόγιαννη στο δεξί μπάκετ μιας BMW 2002 Ti. Μία Toyota Celica TA22 θα μοιραστούν οι Δημήτρης Χρήστου-Αλέξανδρος Κοτζιάς, ενώ στο πρώτο του Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, ο Γιώργος Ντόντος θα έχει τον Νίκο Ιντζόγλου στο δεξί κάθισμα ενός Nissan Pulsar. Ο Πάτροκλος Κανσός έγινε γνωστός από τη συμμετοχή του σε αναβάσεις, ωστόσο τη φετινή χρονιά μεταπήδησε στη χωμάτινη επιφάνεια και θα οδηγήσει ένα Volkswagen Golf II, έχοντας δίπλα του τον Ανδρέα Γρηγορόπουλο. Ο Αλέξανδρος Παπανδρέου πήρε το βάπτισμα του πυρός στον περσινό αγώνα και φέτος επιστρέφει με τον Δημήτρη Ριζόπουλο στο δεξί μπάκετ του Toyota Starlet. Προερχόμενος από τον χώρο των Regularity, πριν από περίπου ένα χρόνο, ο Πέτρος Βασιλόπουλος έκανε την πρώτη του απόπειρα στην κατηγορία Sporting και πλέον είναι έτοιμος να αγωνιστεί στο πρώτο του χωμάτινο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, με συνοδηγό στο πορτοκαλί Ford Escort RS2000 MKI τον Παύλο Βοτζάκη. Οι Παντελής Αντωνόπουλος-Μάιρα Καλλίτση θα οδηγήσουν στην τριήμερη περιπέτεια ένα Ford Escort RS2000 MKII, ενώ την παράσταση αναμένεται να κλέψει η Alpine Renault A110 1300 των Κάρολου Λάμπρου-Ιωάννη Κόλλια. Στον πρώτο του αγώνα θα αγωνιστεί ο Σάββας Τζιλαβής, με συνοδηγό τον Γιώργο Δημόπουλο στο Ford Escort MKI, με τον Ευάγγελο Μπιρλιράκη να οδηγεί ένα BMW 2002 Ti.




Ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος θα διεξαχθεί στην περιοχή του Σχιστού (Δείτε: ΕΔΩ!) την Πέμπτη 2 Νοεμβρίου από τις 12:00 έως τις 17:30, ενώ την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου, η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Έπειτα, τα πληρώματα θα αγωνιστούν σε συνολικά 14 Ειδικές Διαδρομές και θα τερματίσουν στην Ελευσίνα στις 14:37 το απόγευμα της Κυριακής 5 Νοεμβρίου. Στη συνέχεια, θα ακολουθήσουν οι Απονομές και το Gala του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων.




Στο πλευρό της διοργάνωσης βρίσκονται ο Δήμος Ελευσίνας, η Ελευσίνα, η Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2023, η Superfast Ferries, η SP Tableware, η Seajets και η Cosmote TV.




Στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα (historicacropolis.gr) και στον Ηλεκτρονικό Πίνακα Ανακοινώσεων (Δείτε: ΕΔΩ!) είναι διαθέσιμες όλες οι πληροφορίες του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ στα κοινωνικά δίκτυα της διοργάνωσης μπορείτε να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα του αγώνα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο