Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Ο γρίφος του Lancia Pu+Ra Zero ...

H Lancia επέλεξε να εγκαινιάσει τη νέα της εποχή με ένα μανιφέστο σχεδίασης, το οποίο χωρίς να αποτελεί τον προπομπό ενός μοντέλου δίνει το στίγμα που θα ακολουθήσει σε στιλιστικό επίπεδο η μάρκα. Ακραία φουτουριστικό, το Pu+Ra Zero μοιραία αφήνει ερωτηματικά, όμως μια δεύτερη ανάγνωση αποκαλύπτει μια σειρά χαρακτηριστικών που θα συνοδεύουν τα μοντέλα της μάρκας που θα παρουσιαστούν τα επόμενα χρόνια. Στο χώρο του αυτοκινήτου είναι αρκετά σύνηθες μια μάρκα να ερευνά τις αντιδράσεις του κοινού για τα μελλοντικά της σχέδια μέσω της δημιουργία πρωτοτύπων οχημάτων. Η Lancia πριν περίπου ένα μήνα συνδύασε την ανακοίνωση για την παρουσίαση των τριών νέων μοντέλων που θα στηρίξουν την αναγέννησή της, με το Pu+Ra Zero, μια ρηξικέλευθή σχεδιαστική άσκηση, η οποία η ίδια ονόμασε σχεδιαστικό μανιφέστο και όχι πρωτότυπο, με τους λόγους να μην περιορίζονται στην απουσία του στοιχείου που περιμένει κανείς απαραίτητα να δει σε ένα αυτοκίνητο, τους τροχούς. Ο Επικεφαλής του τμήματος σχεδίασης της Lanc

H Abarth σε παγκόσμιο επίπεδο ...

 • To 2022 ήταν μια χρονιά όπου η μάρκα του Σκορπιού ενίσχυσε ιδιαίτερα το αποτύπωμα της στην παγκόσμια σκηνή, με έντονη παρουσία στους αγώνες, αλλά και στις αγορές όπου δραστηριοποιείται. • Συνολικά σε έξι πρωταθλήματα της Formula 4 σε τρεις ηπείρους τα μονοθέσια εφοδιάζονται με τον κινητήρα Abarth T-Jet 1.4 των 180 ίππων. • Στην πρώτη σαιζόν του θεσμού της Formula 4 στη Βραζιλία, το ρόλο του αυτοκινήτου ασφαλείας ανέλαβε το νέο Abarth Pulse, το μοντέλο που σηματοδοτεί την επιστροφή του Σκορπιού στη χώρα της Λατινικής Αμερικής.  • Στην Ευρώπη η αποκάλυψη του αμιγώς ηλεκτρικού Abarth 500e εκτός από την είσοδο της μάρκας στην εποχή της εξηλεκτρισμένης κίνησης, σηματοδοτεί και την επέκτασή της σε περισσότερες χώρες εκτός Ευρώπης.  Το 2022 ήταν μια ιδιαίτερα δυναμική χρονιά για την Abarth, με τη μάρκα του Σκορπιού εκτός των άλλων να επεκτείνει σημαντικά την παρουσία της σε παγκόσμιο επίπεδο. Όπως θα περίμενε κανείς από μια μάρκα με την ιστορία της Abarth σε αυτή την επέκταση κυρίαρχο ρόλο

Renault Megane RS Ultime ...

Το Renault Megane RS είτε σε διαμόρφωση Trophy και Trophy R είτε ως «απλό» Megane RS υπήρξε από τα πλέον ικανά εμπροσθοκίνητα hatchback, με το ρεκόρ στο Nurburgring το 2019 για την έκδοση Trophy-R να αποτελεί μόνο μία από τις πολλές περγαμηνές που συγκέντρωσε στην πολύχρονη πορεία που ξεκίνησε το 2004 με αφετηρία τη δεύτερη γενιά του Megane. Πλέον τόσο το Megane ως hatchback έχει πάψει να υφίσταται, δίνοντας χώρο στην νέα ηλεκτροκίνηση και crossover ενσάρκωσή του. Το ίδιο θα ισχύσει και για τα διακριτικά RS και τη RenaultSport που βάσει των όσων ανακοίνωσε ο επικεφαλής του ομίλου Renault, Luca de Meo, πριν λίγο καιρό θα ενσωματωθεί στο νέο, και προσεχώς ανεξάρτητο τμήμα, εκδόσεων επιδόσεων του γαλλικού ομίλου με την ονομασία Alpine Cars. Επειδή ακριβώς όλα τα παραπάνω χρήζουν και ενός ταιριαστού αποχαιρετισμού, η γαλλική φίρμα αποφάσισε να παρουσιάσει στην προσεχή έκθεση του Τόκυο η οποία ανοίγει αυλαία στις 13 Ιανουαρίου, μια νέα, τελευταία παραλλαγή του Renault Megane RS Trophy η οπο

Η εκδίκηση του κ. Miller ...

Έχοντας παραμείνει για δεκαετίες στο περιθώριο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο κύκλος Miller επανέρχεται δυναμικά στην εξηλεκτρισμένη εποχή της αυτοκίνησης, Ποια είναι όμως τα μυστικά αυτής της ιδιαίτερης σχεδίασης που δείχνει να ταιριάζει απόλυτα με τους ηλεκτροκινητήρες ανεβάζοντας σε νέα επίπεδα την αποδοτικότητα των υβριδικών συστημάτων; Η υβριδική τεχνολογία αποτελεί μια μεταβατική φάση στο πέρασμα της αυτοκίνησης από την εποχή των κινητήρων εσωτερικής καύσης, στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Η αναζήτηση της μέγιστης αποδοτικότητας με το συνδυασμό θερμικών και ηλεκτρικών κινητήρων, έχει φέρει στο προσκήνιο ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες ιδέες, οι οποίες προσφέρουν εξαιρετικά οφέλη στους οδηγούς, αλλά και στο περιβάλλον. Πλέον πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί η παρουσίαση του νέου υβριδικού συστήματος των 48V που αξιοποιούν τα μοντέλα των FIAT, Alfa Romeo και Jeep, επαναφέροντας μια καινοτόμα ιδέα του Αμερικανού Ralph Miller στα σύγχρονα δεδομένα. Πριν ακριβώς από 65 χρόνια, ο Αμερικανός μηχανολόγο

2023 !!!!

 

Ευχές ...

 

Ο δρόμος προς την κορυφή ...

- Το Compact crossover της Kia εξασφαλίζει τη θέση του στην τελική λίστα μετά από ολοκληρωμένες δοκιμές σε 27 μοντέλα - Το EV6 χάρισε στην Kia την πρώτη της νίκη για το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς” το 2022 - Το 2023 είναι η πέμπτη χρονιά που η Kia μπαίνει στην τελική λίστα στην Ευρώπη - Η οικογένεια Niro στηρίζει δυνατά τη θέση της Kia μεταξύ των κορυφαίων μαρκών EV και τη μετάβασή της σε πάροχο βιώσιμης κινητικότητας Η Kia έφτασε ξανά στο τελικό στάδιο του θεσμού «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» (COTY), αυτή τη φορά με το ολοκαίνουργιο compact crossover Niro. Η ομάδα των 58 έμπειρων κριτών από 22 χώρες αξιολόγησε προσεκτικά 27 μοντέλα για να δημιουργήσει μια τελική λίστα με μόλις επτά διεκδικητές. Ο νικητής θα ανακοινωθεί σε ειδική τελετή που θα πραγματοποιηθεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών την Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου. Ακολουθώντας τα χνάρια της εξαιρετικά επιτυχημένης πρώτης γενιάς Niro, ενός μοντέλου που ξεκίνησε την ηλεκτροκίνητη οικολογική σειρά μοντέλων της Kia στην Ευρώπη