Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Renault Megane RS Ultime ...


Το Renault Megane RS είτε σε διαμόρφωση Trophy και Trophy R είτε ως «απλό» Megane RS υπήρξε από τα πλέον ικανά εμπροσθοκίνητα hatchback, με το ρεκόρ στο Nurburgring το 2019 για την έκδοση Trophy-R να αποτελεί μόνο μία από τις πολλές περγαμηνές που συγκέντρωσε στην πολύχρονη πορεία που ξεκίνησε το 2004 με αφετηρία τη δεύτερη γενιά του Megane. Πλέον τόσο το Megane ως hatchback έχει πάψει να υφίσταται, δίνοντας χώρο στην νέα ηλεκτροκίνηση και crossover ενσάρκωσή του. Το ίδιο θα ισχύσει και για τα διακριτικά RS και τη RenaultSport που βάσει των όσων ανακοίνωσε ο επικεφαλής του ομίλου Renault, Luca de Meo, πριν λίγο καιρό θα ενσωματωθεί στο νέο, και προσεχώς ανεξάρτητο τμήμα, εκδόσεων επιδόσεων του γαλλικού ομίλου με την ονομασία Alpine Cars. Επειδή ακριβώς όλα τα παραπάνω χρήζουν και ενός ταιριαστού αποχαιρετισμού, η γαλλική φίρμα αποφάσισε να παρουσιάσει στην προσεχή έκθεση του Τόκυο η οποία ανοίγει αυλαία στις 13 Ιανουαρίου, μια νέα, τελευταία παραλλαγή του Renault Megane RS Trophy η οποία θα υιοθετήσει την ονομασία Megane RS Ultime και θα κατασκευαστεί σε περιορισμένα αντίτυπα. Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά πολλά στοιχεία για τo Megane RS Ultime, αν και δεδομένα θα υιοθετήσει ορισμένες σχεδιαστικές αναβαθμίσεις που θα σηματοδοτούν την περίσταση και το status της ως συλλεκτικής. Αυτό που δεν αναμένεται να αλλάξει είναι ο turbo κινητήρας του 1,8 λίτρου ο οποίος αναμένεται να εξακολουθήσει να αποδίδει 300 ίππους, ισχύς η οποία θα μεταδίδονται αποκλειστικά στον μπροστινό άξονα με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων. Αν και δεν έχουν γίνει προς το παρόν γνωστά στοιχεία για τους αριθμούς παραγωγής και την τιμή της έκδοσης, ανεπίσημες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα είναι εξαιρετικά περιορισμένη και θα κατευθυνθεί σε επιλεγμένες αγορές ενώ, η τιμή της αναμένεται να κυμανθεί κοντά στην περιοχή των 50.000 ευρώ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι