Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Renault Megane RS Ultime ...


Το Renault Megane RS είτε σε διαμόρφωση Trophy και Trophy R είτε ως «απλό» Megane RS υπήρξε από τα πλέον ικανά εμπροσθοκίνητα hatchback, με το ρεκόρ στο Nurburgring το 2019 για την έκδοση Trophy-R να αποτελεί μόνο μία από τις πολλές περγαμηνές που συγκέντρωσε στην πολύχρονη πορεία που ξεκίνησε το 2004 με αφετηρία τη δεύτερη γενιά του Megane. Πλέον τόσο το Megane ως hatchback έχει πάψει να υφίσταται, δίνοντας χώρο στην νέα ηλεκτροκίνηση και crossover ενσάρκωσή του. Το ίδιο θα ισχύσει και για τα διακριτικά RS και τη RenaultSport που βάσει των όσων ανακοίνωσε ο επικεφαλής του ομίλου Renault, Luca de Meo, πριν λίγο καιρό θα ενσωματωθεί στο νέο, και προσεχώς ανεξάρτητο τμήμα, εκδόσεων επιδόσεων του γαλλικού ομίλου με την ονομασία Alpine Cars. Επειδή ακριβώς όλα τα παραπάνω χρήζουν και ενός ταιριαστού αποχαιρετισμού, η γαλλική φίρμα αποφάσισε να παρουσιάσει στην προσεχή έκθεση του Τόκυο η οποία ανοίγει αυλαία στις 13 Ιανουαρίου, μια νέα, τελευταία παραλλαγή του Renault Megane RS Trophy η οποία θα υιοθετήσει την ονομασία Megane RS Ultime και θα κατασκευαστεί σε περιορισμένα αντίτυπα. Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά πολλά στοιχεία για τo Megane RS Ultime, αν και δεδομένα θα υιοθετήσει ορισμένες σχεδιαστικές αναβαθμίσεις που θα σηματοδοτούν την περίσταση και το status της ως συλλεκτικής. Αυτό που δεν αναμένεται να αλλάξει είναι ο turbo κινητήρας του 1,8 λίτρου ο οποίος αναμένεται να εξακολουθήσει να αποδίδει 300 ίππους, ισχύς η οποία θα μεταδίδονται αποκλειστικά στον μπροστινό άξονα με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων. Αν και δεν έχουν γίνει προς το παρόν γνωστά στοιχεία για τους αριθμούς παραγωγής και την τιμή της έκδοσης, ανεπίσημες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα είναι εξαιρετικά περιορισμένη και θα κατευθυνθεί σε επιλεγμένες αγορές ενώ, η τιμή της αναμένεται να κυμανθεί κοντά στην περιοχή των 50.000 ευρώ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...