Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

RALLY SPRINT "NEO ΛΟΥΤΡΑΚΙ"

Η Πανελλήνια Λέσχη Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΠΑ.Λ.Μ.Α.) με έγκριση της ΕΘ.ΕΠ.Α και σχετική άδεια από το Υπουργείο Προστασίας του πολίτη, διοργανώνει στις 28 και 29 Μαΐου 2011 το Ράλλυ Σπριντ «ΝΕΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ», που προσμετρά στο προκυρηχθέν από την ΕΠΑ/ΕΘΕΑ Κύπελλο Χώματος για το 2011. ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ

1η Σ.Ο.Α.Α. Ανάβαση Ριτσώνας: Συνέντευξη Τύπου

Πολλές αλλαγές σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν θα έχει η φετινή Ανάβαση Ριτσώνας, η 1 η   Σ.Ο.Α.Α. Ανάβαση Ριτσώνας που θα αποτελέσει την πρώτη εμπλοκή του Συνδέσμου Οδηγού Αγώνων Αυτοκινήτου στα οργανωτικά ενός αγώνα. Σε συνέντευξη Τύπου που παραχωρήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο, κίνηση που δείχνει επίσης τη σοβαρότητα της προσέγγισης του αγώνα και σε επίπεδο προβολής των προσπαθειών, ο πρόεδρος του Συνδέσμου, Γιώργος Κοσμόπουλος εξήγησε τόσο το υπόβαθρο της απόφασης να ασχοληθεί οργανωτικά ο Σ.Ο.Α.Α., από κοινού με την Αγωνιστική Λέσχη της Τρίπολης, όσο και τις λεπτομέρειες οι οποίες θα κάνουν τη διαφορά σε σχέση με τις υπόλοιπες εγχώριες διοργανώσεις. Η 1η Σ.Ο.Α.Α. Ανάβαση Ριτσώνας θα είναι ο τέταρτος αγώνας του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και αποτελεί σταθμό στη φετινή χρονιά τόσο σε ό,τι έχει να κάνει με τις συμμετοχές που θα προσελκύσει, όσο και σε ό,τι έχει να κάνει με το ενδιαφέρον που θα δείξουν οι θεατές σε μια δύσκολη εποχή. Πρώτο νέο χαρακτηριστικό εί

ΕΛΛΑΣ - ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΦΙΛΙΑ !

Τα μέλη της  λέσχης ιδιοκτητών κλασσικών αυτοκινήτων της Κωνσταντινούπολης (IKOD) επισκέφθηκαν με 17 υπέροχα κλασσικά αυτοκίνητα την πόλη μας. Στον συνοριακό σταθμό Κήπων τα πληρώματα τα υποδέχθηκε ο πρόεδρος του Αθλητικού Σωματείου M.R.O.E κος Γ. Ποντικογιάννης. Κατά την παραμονή τους στην πόλη μας  ξεναγήθηκαν στο μουσείο έρευνας και τεχνολογίας και επισκέφθηκαν το δημαρχείο όπου τους έγινε θερμή υποδοχή από τον Δήμαρχο κ.Μπουτάρη,ο οποίος είδε πολύ θετικά την πρόταση οργάνωσης αγώνα-περιήγηση '' Κωνσταντινούπολη-Θεσσαλονίκη''

2ο Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας

Η ΦΙΛΠΑ και ο ΣΙΣΑ σας προσκαλούν στο «2ο Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας», μία ιστορική συνδιοργάνωση που έχει σαν επίκεντρο σημαντικά σημεία πολιτιστικής κληρονομιάς της χώρας μας. Στον αγώνα που θα διεξαχθεί σύμφωνα με τον Κώδικα Εκδηλώσεων της FIVA θα συμμετέχουν περίπου 90 ιστορικά αυτοκίνητα, τα οποία θα κληθούν να διατρέξουν ορεινές και παράκτιες διαδρομές θρυλικών ράλλυ του παρελθόντος. Την Παρασκευή 27/5 θα λάβει χώρα η ο Διοικητικός-Τεχνικός Έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση   από τους πρόποδες του ιερού βράχου της Ακροπόλεως. Το Σάββατο 28/5 στο Αλεξάνδρειο Συνεδρειακό Κέντρο στον Ισθμό τα πληρώματα από Αθήνα θα ενωθούν με αυτά που θα πάρουν εκκίνηση από Πελοπόννησο και στις 11:30 το πρωί θα δοθεί η εκκίνηση του 1ου αγωνιστικού σκέλους. Οι αγωνιζόμενοι θα κινηθούν προς Νεμέα, Καλίανους, Σκοτεινή, Λεβίδι, Μαίναλο & Βυτίνα όπου θα γίνει και ανασυγκρότηση. Στη συνέχεια θα περάσουν από Δημητσάνα, Ράφτη & Ηραία και μετά από «μυθικές» απλές & ειδικές διαδρομές θρυλικών

VOLVO DRIVe

Η αφοσίωση της Volvo σε μία πιο πράσινη αυτοκίνηση έχει συγκεκριμένο όνομα και ταυτότητα: DRIVe (Ντράιβ-ι)! Με τον όρο αυτό και το αντίστοιχο εμπορικό σήμα χαρακτηρίζονται τα μοντέλα της εταιρείας που διακρίνονται από εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπή ρύπων πολύ κάτω από τις νόρμες που "επιβάλλουν" στην αυτοκινητοβιομηχανία οι διάφορες περιβαλλοντικές οργανώσεις και φορείς. Η Volvo προσφέρει στην Ελλάδα έξι διαφορετικά πετρελαιοκίνητα μοντέλα με το σήμα DRIVe, που καλύπτουν σχεδόν όλη τη γκάμα της. Χαρακτηριστικά, εκδόσεις DRIVe είναι διαθέσιμες για τα C30, S40, V50, S60, V60 και S80! Κινητήρας-κλειδί στη γκάμα DRIVe είναι ο εξελιγμένος κινητήρας Turbo Diesel του 1.6 λίτρου. Αποδίδει 115 ίππους και ροπή 270 Nm σε μεγάλο εύρος στροφών. Ο κινητήρας αυτός πληροί τις αυστηρότατες προδιαγραφές Euro 5 που παρουσιάστηκαν στις αρχές του 2011 και διακρίνεται για την πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Σε όλα τα μοντέλα DRIVe συνδυάζεται με σύστημα Start/Stop, που

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Ο FIAT "TWIN AIR"

Στον κορυφαίο αυτό διαγωνισμό, το επιτελείο των κριτών, που αποτελείται από 76 δημοσιογράφους και ειδικούς μηχανολογίας από 36 διαφορετικές χώρες, δεν υπερθεμάτισε απλά την υπεροχή του TwinAir στην κατηγορία κάτω των 1.000 κ.εκ., αλλά και τον εξέλεξε ως τον “International Engine of the Year 2011”, απονέμοντάς του την ύψιστη διάκριση. Ο TwinAir κέρδισε επίσης το βραβείο του “Best New Engine 2011” και το βραβείο του “Best Green Engine 2011”. Έτσι ένας πραγματικά ανεπανάληπτος θρίαμβος ολοκληρώθηκε για τη Fiat, με τις βραβεύσεις του TwinAir να προστίθενται στον τίτλο “Best New Engine 2010” που κατέλαβε ο κινητήρας 1.4 MultiAir Turbo το προηγούμενο έτος, επιβεβαιώνοντας την υπεροχή της Fiat Powertrain στην ανάπτυξη και παραγωγή μικρής χωρητικότητας συνόλων, με υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο και αντίστοιχα χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Ο βραβευμένος κινητήρας TwinAir των 85 ίππων είναι αυτή την περίοδο διαθέσιμος στα Fiat 500/500C, ενώ σύντομα θα ενταχθεί και στην γκάμα της νέας La

5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΓΗΣΗ CITROEN

Η Citroën βασισμένη στις πρωτοποριακές αξίες της μάρκας και επιβεβαιώνοντας την αξιοπιστία των μοντέλων της, τώρα προσφέρει 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης σε όλη την γκάμα επιβατικών και επαγγελματικών μοντέλων της.   Το προϊόν αυτό είναι συνέχεια της ήδη υπάρχουσας διετούς εγγύησης Automobiles Citroën, διέπεται από τους ίδιους όρους και παρέχει τις ίδιες καλύψεις καθόλη την διάρκεια των 5 ετών. Η παροχή και η κάλυψη της 5ετούς εγγύησης δίνονται αποκλειστικά από το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Διανομέων της Citroën Hellas.